Web Analytics Made Easy - Statcounter

بخش اعظمی از پروژه ساری تاکام تا پایان سال به بهره برداری می‌رسد و حدود پنج کیلومتر از مسیر که دو کیلومتر در سه راهی تاکام و دو کیلومتر هم در ابتدای ساری هست سال آینده به اتمام می‌رسد. غلام‌عباس رستمی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ در ارتباط با وضعیت پروژه ساری تاکام، اظهار کرد: در حال حاضر این پروژه به جهت عملیات عمرانی و بهسازی مناسب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اعلام اینکه هر دو پیمانکار ما در حال فعالیت هستند، گفت: پروژه ساری تاکام دو فاز داشته و هر دو فاز آن فعال است.

مدیرعامل شرکت زیرساخت مازندران خاطرنشان کرد: قطعه یک تا پایان سال به غیر از محدوده مسکونی هولار به اتمام می‌رسد.

وی اضافه کرد: پنج کیلومتر از هشت کیلومتر قطعه دوم هم تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

رستمی با اعلام اینکه وضعیت اعتباری و پیشرفت فیزیکی پروژه مناسب است، افزود: به نسبت پروژه‌های دیگر استان که تعطیل هستند وضعیت ساری تاکام مناسب است.

وی در پاسخ به این سوال خبرنگار ما که با این وضعیت می‌توانیم اعلام کنیم که تا پایان سال حدود 70 درصد از پروژه به بهره‌برداری می‌رسد، با تاکید گفت: بله.

مدیرعامل شرکت زیرساخت مازندران در پاسخ به دیگر سوال که تکلیف مابقی پنج کیلومتر در سال آینده روشن می‌شود، افزود: به صورت کلی تا سال بعد باید تکلیف پروژه ساری تاکام روشن شود.

وی میزان اعتبار اختصاص یافته ساری جاری را حدود 20 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: گرانی‌ها اخیر تاثیری در پروژه ندارد.

رستمی در پاسخ به این سوال که آیا 70 درصد تا پایان سال بعد تکمیل می‌شود، افزود: 70 درصد را شما اعلام کردید، از کل پروژه دو کیلومتر در محدوده هولار و سه کیلومتر در ابتدای ساری باقی می‌ماند، پنح کلیومتر از مسیر باقی می‌ماند و همان حدود 70 درصد پروژه به بهره‌برداری می‌رسد.

وی در پاسخ به دیگر سوال خبرنگار ما که آیا پنج کیلومتر باقی مانده هم مشمول زمان می‌شود، گفت: سال به سال برای این پروژه اعتبار تعریف می‌شود و در موعد مقرر این پروژه به بهره‌برداری می‌رسد و این پروژه تعطیلی ندارد.

به گزارش بلاغ، مقامات محلی در گفت و گوی با یکی از رسانه‌های استان مازندران بهره‌برداری از قطعه اول پروژه ساری تاکام را تابستان سال 96 اعلام کرده بودند.

انتهای پیام/

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۶۳۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع ۱۰ نقطه حادثه‌خیز آذربایجان شرقی تا پایان سال‌جاری

ایسنا/آذربایجان شرقی وزیر راه و شهرسازی گفت: ۷۲۵ نقطه حادثه خیز کشور و ۱۰ نقطه در این استان رفع شده و ۱۰ نقطه دیگر نیز امسال در دستورکار قرار گرفت.

مهرداد بذرپاش، عصر جمعه، هفتم اردیبهشت ماه، در پایان سفر یک روزه خود به آذربایجان شرقی،  با بیان اینکه پیشرفت خوبی را در پروژه کنارگذر ایلخچی شاهد هستیم، گفت: محورهای مواصلاتی، آزادراه تبریز-زنجان مشکل جدی دارد و سرمایه گذار شریک این پروژه برای رفع مشکلات ورود نمی‌کرد که در این راستا تصمیم گرفتیم خودمان وارد شویم.

به گزارش ایسنا، وی افزود: در مسکن، بخش قابل توجهی زمین تامین شده و شهرهای مرند و مراغه که کمبود زمین دارند با توافق از طریق ماده ۱۰ قانون جهش تولید حل می‌شوند. تاکید شده که هرجا نیاز به الحاق محدوده شهری باشد صورت گیرد. 

وی با اشاره به اینکه اضافه شدن هزار و ۴۰۰ هکتار زمین روستاییبا به طرح نهضت ملی مسکن باعث رشد قابل توجه این طرح شده است، ادامه داد: منتظر خبرهای خوبی در ماه‌های آتی هستیم.

بذرپاش از تخصیص هزار و ۱۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های راه‌های استان در سفر امروز خود خبر داد.

وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: قطعه ۶ آزادراه تبریز-ارومیه با تزریق مالی از طریق ماده ۵۶ و ردیف بودجه و قیر رایگان تقویت خواهد شد.

وی بیان اینکه یک رام قطار به مسیر خاوران تهران اضافه می‌شود، اذعان کرد: محور مراغه-هشترود در مراحل پایانی قرار دارد و در عرض چند ماه آینده آماده افتتاح می‌شود. باند رفت محور تبریز_صوفیان سریعتر به اتمام رسیده و باند برگشت تا هفته دولت افتتاح خواهد شد.

وی از تمدید تخفیف ۵۰ درصدی در عوارضی آزادراه تبریز_سهند تا پایان سالجاری خبر داد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رفع ۱۰ نقطه حادثه‌خیز آذربایجان شرقی تا پایان سال‌جاری
  • افتتاح فاز اول آزادراه شوشتری تا پایان سال
  • ۱۰ کیلومتر از محور رامشیر به ماهشهر به تا پایان سال چهار خطه می شود
  • امسال بسیاری از پروژه‌های نیمه تمام حوزه راهسازی پایان می یابد
  • افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال | گره کور بزرگراه بسیج باز می شود
  • افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال | ویژگی های این معبر جدید پایتخت
  • افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال | این بزرگراه شرق تهران را از دست کامیون های سنگین خلاص می کند
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس
  • اتمام پروژه رینگ شرق تبریز تا پایان سال
  • بهره برداری از ۴ تقاطع غیر همسطح رشت تا شب عید ۱۴۰۴