Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ حمید خالقی در نشست مشترک با مدیرکل امنیتی استانداری و جمعی از فرماندهان انتظامی استان اظهار داشت : کمیته نظارت و بررسی آمار، به منظور هماهنگی بیشترآمارهای اعلام شده از سوی 3 مجموعه دادگستری ، استانداری و نیروی انتظامی تشکیل شده است.

این مقام قضائی اعلام کرد:با توجه به هماهنگ نبودن آمار های اعلام شده از سوی 3 مجموعه دادگستری ، استانداری و نیروی انتظامی  در زمینه های مختلف ازجمله کشفیات ، قتل ، سرقت ، طلاق و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. کمیته ای جهت بررسی این آمارها تشکیل شد.

وی  با اعلام اینکه هدف از تشکیل این کمیته افزایش هماهنگی آمار های اعلام شده است، افزود : در مجموع می توان گفت این اختلافات اندک آماری، درست است چراکه  بررسی آمارها در هر سازمان متفاوت است و در نهایت مشاهده می کنیم آمارها یکی است فقط متفاوت بررسی و بیان شده است.

این مقام قضائی گفت : در جلسه ای که بین این 3 مجموعه به میزبانی دادگستری استان کرمان برگزار شد  تصویب شد که اطلاعات هر مجموعه به مجموعه دیگر ارسال شود تا هرجا مغایرتی وجود دارد برطرف شود.

معاون آمار و فن آوری اطلاعات دادگستری استان کرمان گفت :در حال حاظر استعلام بین سیستم قضایی و نیروی انتظامی مکانیزه نیست اما به زودی این ارتباط برقرار خواهد شد.

وی افزود : سیستم قضایی در راستای تکریم ارباب رجوع اقدام به راه اندازی دفاتر خدمات الکترونیک نموده است که  صرفه جویی در وقت ، کاهش اطاله دادرسی  و ثبت دقیق آمار ها را به ارمغان داشته است

وی  با اعلام اینکه در حال حاضر دادگستری استان کرمان  با نهادها و سازمان های مختلفی از جمله ادارات ثبت احوال، ثبت اسنادواملاک، پزشکی قانونی ،زندان وسراسر حوزه های قضائی استان ارتباط مکانیزه دارد گفت : این ارتباط و یکپارچه سازی اطلاعات  در سازمان های مختلف باید صورت گیرد چراکه برنامه ریزی ها بر اساس آمارها صورت می گیرد و هرچه این آمارها دقیق تر باشد برنامه ها بهتر اجرا می شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان کرمان صرفه جویی طلاق قوه قضاییه معاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۶۳۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبرداری سایبری با ارسال پیامک «دریافت کالابرگ»

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ رامین پاشایی اظهار داشت: با تجزیه و تحلیل پرونده‌های قضائی و تجربیات ادوار گذشته؛ مشخص شده است مجرمان سایبری با توجه به ایام پایانی هفته و یا منتهی به تعطیلات چند روزه کشور اقدام به کلاهبرداری از طعمه‌های خود می‌کنند.

وی با اشاره به شگرد این مجرمان ادامه داد: برخی افراد سودجو با ارسال پیامک حاوی پیوندهای آلوده با عناوین دریافت کالابرگ، ابلاغیات قضائی و غیره مترصد کلاهبرداری از طریق دسترسی غیر مجاز به گوشی تلفن فریب خوردگان و برداشت غیر مجاز پول از حساب‌های مالی آن‌ها است.

پاشایی ارسال و دریافت این پیامک در تمامی پیام رسان‌های بومی، غیر بومی، گروه‌ها و کانال‌ها که شهروندان در آن عضویت دارند را ممکن عنوان کرد و حتی ارسال این پیامک‌ها را از طریق دوستان و آشنایان نیز محتمل دانست.

وی در ادامه از هموطنان خواست: در صورت مواجه با اینگونه پیامک‌های مشکوک که مشخصه اصلی تمامی آنها ارسال از طریق سر شماره‌های تلفن شخصی است، توجه نکنند.

سرهنگ پاشایی خاطر نشان کرد: در صورت غفلت و گرفتار شدن در دام مجرمان سایبری عموم مردم می‌توانند بلافاصله با شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ مرکز امداد و فوریت‌های سایبری پلیس فتا در سراسر کشور تماس بگیرند و از خدمات انتظامی و تخصصی این پلیس بهره مند شوند.

وی افزود: در صورت نیاز شیفت‌های قضائی دادگاه‌ها، دادسراها و حوزه بانکداری در سراسر کشور آمادگی ارائه خدمات به افراد خواهان است.

کد خبر 6094895

دیگر خبرها

  • مردم گم شده در دعوای سیاسی بر سر تورم!/یک ضربه دیگر بر بار شیشه/بازی بن‌سلمان با کارت فلسطین
  • پاسخ تند همتی به انتقاد خبرگزاری دولت/ دانشجوی سال اول اقتصاد هم فرق تورم نقطه‌به‌نقطه و تورم سالانه را می‌داند؛ شما یا نمی‌دانید یا می‌خواهید ندانید
  • رئیس و دادستان عمومی مجموعه قضایی شهرستان اردل معرفی شد
  • پاسخ همتی به انتقاد خبرگزاری دولت
  • بازدید اژه‌ای از نمایشگاه دستاورد‌های قضایی هرمزگان
  • سرویس استعلام آنلاین ملک در شهرداری‌های کلانشهرها راه‌اندازی می‌شود
  • بازدید ابدالی از «مرکز ارتباط با مشتریان» بانک سینا
  • رونمایی از سامانه جامع بازار کار به زودی
  • در پی راه‌اندازی دهکده اقتصاد مقاومتی دیگری در مناطق شرقی کرمانشاه هستیم
  • کلاهبرداری سایبری با ارسال پیامک «دریافت کالابرگ»