Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید درخشان گفت: بازیکنان و برانکو انتظارات را خیلی بالا بردند و همه دوست داشتند این تیم قهرمان آسیا شود. ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۶ ورزشی فوتبال ایران نظرات

حمید درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره نایب‌قهرمانی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: بازیکنان پرسپولیس تمام تلاش‌شان را کردند و بیش از این نمی‌‌شد از این تیم انتظار داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کادر فنی و سرخپوشان تا همین جا که خیلی عالی نتیجه گرفتند و از دید هواداران قهرمان هستند.

وی ادامه داد: کادر فنی، بازیکنان و به‌ویژه برانکو انتظارات را خیلی بالا بردند و همه دوست داشتند این تیم قهرمان آسیا شود.  پرسپولیس با دست‌های بسته و بدون اینکه امسال بازیکن جدیدی به ترکیبش اضافه کند توانست به فینال صعود کند و کار بزرگی کردند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس افزود: فینال لیگ قهرمانان آسیا باید همین امروز برای سرخپوشان تمام شود و نباید به‌خاطر نایب‌قهرمانی آسیا با نیمکت خالی ناراحت باشند و کار بسیار بزرگی انجام دادند که خیلی از تیم‌ها در این کار ناتوان بودند.

درخشان با بیان اینکه سرخپوشان باید از فردا به مسابقات لیگ و جام حذفی فکر کند، گفت: پرسپولیس در هر دو مسابقات مدعی است و باید با موفقیت در لیگ برتر برای مسابقات سال آینده لیگ قهرمانان برنامه‌ریزی کند. تیم در نیم‌فصل با بازیکنان جدید تقویت می‌شود و می‌توانند با شرایط بهتری مسابقات را ادامه دهند.

انتهای پیام/

R39383/P35350/S3,27/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۶۴۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسکتبال بالا و پایین دارد، اما برد خوبی داشتیم

ایسنا/اصفهان سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن گفت: برد خیلی خوبی برای ذوب‌آهن بود، امیدوارم این روند ادامه داشته باشد، از الان به بازی بعدی فکر می‌کنیم که نفس‌گیر است.

 مهران حاتمی پس بعد از پیروزی در دومین تقابل با طبیعت در نیمه نهایی اظهار کرد: بازی سختی بود، بازیکنان بازی خوبی انجام دادند و در کوارتر چهارم به بازی برگشتند.

وی افزود: برد خیلی خوبی برای ذوب‌آهن بود، امیدوارم این روند ادامه داشته باشد، از الان به بازی بعدی فکر می‌کنیم که نفس‌گیر است.

حاتمی تصریح کرد: بسکتبال بالا و پایین دارد، در کوارتر اول و دوم ما و در کوارتر سوم و چهارم حریف بهتر بود، مهم نتیجه بازی است که به سود ذوب‌آهن تمام شد.

سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: طبیعت تیم بسیار بزرگی است که بازیکنان و مربی خیلی خوبی دارد اما همه سعی و تلاشمان را می‌کنیم که در بازی بعدی نیز پیروز شویم.

انتهای‌ پیام 

دیگر خبرها

  • نمی‌توانیم به قهرمانی آسیا برسیم اما رتبه خودمان را بالا می‌بریم
  • رد پای رشد قیمت اجاره خانه در پرند/ انتظارات تورمی قیمت مسکن در شهرهای حاشیه تهران را افزایش داد
  • نمی‌توانیم به قهرمانی آسیا برسیم ولی رتبه خودمان را بالا می‌بریم
  • بسکتبال بالا و پایین دارد، اما برد خوبی داشتیم
  • فقط 3 قهرمان به مبارزه در جام حذفی ایران ادامه می‌دهند
  • پرسپولیس فعلا سهمیه مستقیم لیگ نخبگان را در جیب دارد
  • انتظارات بازیکنان تیم ملی فوتسال ایران برای حضور در جام جهانی
  • آقای گل پرسپولیس و پیش‌بینی جالب تیم قهرمان!
  • تیم ملی فوتسال ایران برای سیزدهمین بار قهرمان آسیا شد
  • تیم ملی فوتسال ایران قهرمان آسیا شد