Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- معاون فنی و زیر بنایی راه آهن با اشاره به اینکه ٩٠٠ میلیارد تومان هزینه تامین مالی زیر بنایی قطار‌های حومه‌ای در تهران است، گفت: مسیر تهران گرمسار ١١٥ کیلومتر و مجموع کل قطار‌های حومه‌ای ٦٠٠ کیلومتر است که امسال ٣٠٠ کیلومتر مسیر قطار حومه‌ای در تهران به بهره برداری می‌رسد که اگر منابع تامین شود تا ٥٠٠ کیلومتر می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، یزدانی در نشست خبری صبح امروز بیان کرد: یکی از مهمترین بحث این روز‌ها آلودگی هوا و تاکید بر قطار‌های حومه‌ای است که به الویت اول راه آهن تبدیل شده و با وجود تعدد خودرو‌های فرسوده در کلان شهر‌ها موضوع استفاده از این قطار‌ها اهمیت پیدا کرده است.   وی در ادامه افزود:با تلاش های صورت گرفته مسیرهای تهران پرند، تهران گرمسار، تهران قزوین با پیشرفت مناسبی مواجه بوده و امیدواریم مسیر تهران هشتگرد را در سال جاری به اتمام برسانیم که هدفگذاری آن برای مرداد ٩٨ است.   معاون فنی و زیر بنایی راه آهن گفت: مسیر هشتگرد تا پیشوا امسال راه اندازی شده و قرار است تا خط تهران گرمسار نیز راه اندازی شود و مسیر عمدتا از لحاظ ساخت در حال اتمام است و تعدادی معارض شخصی در این مسیر وجود دارد که در حال رفع آن هستیم.   یزدانی گفت: مسیر تهران گرمسار ١١٥ کیلومتر و مجموع کل قطار‌های حومه‌ای ٦٠٠ کیلومتر است که امسال ٣٠٠ کیلومتر مسیر قطار حومه‌ای در تهران به بهره برداری می‌رسد که اگر منابع تامین شود تا ٥٠٠ کیلومتر می‌رسد و ٩٠٠ میلیارد تومان هزینه تامین مالی زیر بنایی قطار‌های حومه‌ای در تهران است. حجم مسافر جابجا شده در این مسیر متفاوت ارزیابی شده است.   معاون فنی و زیر بنایی راه آهن تصریح کرد: راه اهن مراغه خوشبختانه به اتمام رسیده و طی هفته جاری به بهره برداری می‌رسد، این خط به بهترین نحو ساخته شده و مسیر با سرعت ١٦٠ کیلومتر تعبیه شده و مسافران با تردد قطار خط جا می افتد مسیر ١٥٣ کیلومتر است که ٥٣ کیلومتر قبلا ساخته شده و ١٠٠ کیلومتر نیز توسط راه آهن به اتمام رسیده است.   یزدانی گفت: ٥٠٠ کیلومتر نیاز به خطوط راه اهن برای جابجایی بار داریم که ٢٥٠ کیلومتر ساخته شده و ٢٥٠ کیلومتر خط ما را به ٢١ میلیون تن بار می‌رساند و تمامی مسیر‌های ساخته شده به خطوط فرعی متصل می‌شوند.   خبر در حال تکمیل...

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: راه آهن بهره برداری قطار خودرو فرسوده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۶۴۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از مدار بهره برداری خارج شدن چشمه کاوات به علت طغیان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه اعلام کرد: به علت طغیان چشمه کاوات و بالا رفتن کدورت آب این چشمه که یکی از منابع اصلی تأمین آب شهر جوانرود و روستا‌های مسیر روانسر است، این چشمه تا اطلاع ثانوی از مدار بهره برداری خارج شده است
به همین منظور تأمین آب شهر جوانرود و روستا‌های مسیر روانسر از سایر منابع شامل: چاه‌های مناطق بله زین، سردم و همچنین به مدار آوردن چاه شماره ۱ تم تم صورت می‌پذیرد؛ لذا با توجه به محدود بودن ظرفیت تأمین منابع مذکور احتمال افت فشار و کمبود آب وجود دارد.
در این اطلاعیه از شهروندان خواسته شده در مصرف آب صرفه جویی کرده و از مصارف غیر ضروری اجتناب کنند.

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۲۷۴ کیلومتر راه روستایی در آذربایجان‌غربی
  • بهره برداری ازهشت طرح آموزشی، خدماتی و رفاهی دانشگاهی کاشان
  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه در سنندج
  • فاجعه بزرگ در حمل و نقل ریلی استان یزد/ قطار سریع‌السیر یزد حذف شد
  • تلاش می‌کنیم ایستگاه دارک تا قدس در خط دو مترو تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد
  • تلاش می‌کنیم بخشی از خط دو مترو تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد
  • تامین اعتبار برای خرید واگن های جدید قطار شهری کرج
  • شرکت سهام عام پروژه مسیر توسعه مشارکت مردمی در تامین مالی زیرساخت‌های کشور
  • از مدار بهره برداری خارج شدن چشمه کاوات به علت طغیان
  • طرح ملی آبرسانی به شهر تفرش در آینده ای نزدیک بهره برداری می‌شود