Web Analytics Made Easy - Statcounter

نائب قهرمان اسلالوم آسیا از مسئولان شهر فریدونکنار خواست تا به رشته قایقرانی اهمیت بیشتری دهند. به گزارش بلاغ، مراسم استقبال از حسنا الله‌ قلی بانوی ورزشکار فریدونکناری که توانست در مسابقات  قایقرانی اسلالوم آسیا مدال نقره را به دست آورد با حضور جمعی از مسئولین و شهروندان در میدان ماهی فریدونکنار برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
حسنا الله قلی در حاشیه مراسم استقبال و در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: حدود پنج سال است که در رشته قایقرانی در حال فعالیت هستم و امسال برای نخستین بار بود که مسابقات آب‌های خروشان آسیا به میزبانی کشور ایران در کرج برگزار شد.
 
وی با اشاره به اینکه مسابقات در سطح بالایی برگزار شد، خاطرنشان کرد: ۹ کشور قزاقستان، چین تایپه، تایلند، هند، ویتنام، ترکیه، لبنان، ازبکستان و ایران در این مسابقات حضور داشتند و حریفان خیلی سرسختی داشتیم.
 
الله قلی یادآور شد: تایلند و هند رقیبان اصلی ما بوده‌اند که در رشته تیمی کانو اسلالوم زیر ۱۸ سال بعد از تایلند که به مقام قهرمانی رسید به مقام دوم دست پیدا کردیم و همچنین هند در این بخش سوم شد.
 
این بانوی ورزشکار فریدونکناری تاکید کرد: در حالی که کشور ما و همچنین استان مازندران دارای رودخانه‌های زیادی است بنابراین ظرفیت خوبی در ایران وجود دارد که می تواند میزبان بعدی این مسابقات باشند.
 
نائب قهرمان اسلالوم آسیا با بیان اینکه رشته قایقرانی باید بیشتر در فریدونکنار اهمیت داده شود، گفت: با توجه به اینکه رودخانه‌ها و آب‌بندان‌های مناسبی در فریدونکنار وجود دارد اما متاسفانه ورزشکارانی که در رشته قایقرانی فعالیت می کنند برای تمرین باید به شهرهای دیگر بروند که لازم است مسئولان این شهرستان محیطی را فراهم کنند تا از این اتفاق جلوگیری شده و به رشته قایقرانی اهیمت بیشتری داده شود.
 
برنامه‌های حمایتی برای قایقرانان فریدونکناری
 
کاظم رنجبر رئیس اداره ورزش و جوانان فریدونکنار در حاشیه این مراسم و در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: خانم الله قلی از ورزشکاران با سابقه این شهر است و البته فریدونکنار از دیرباز در رشته ورزشی قایقرانی فعالیت‌های خوبی داشته‌اند.
 
وی با اشاره به حمایت‌های لازم برای موفقیت‌های بیشتر این ورزشکاران، خاطرنشان کرد: در زمینه زیرساختی با شهرداری رایزنی صورت گرفته تا مکانی برای تمرین و برگزاری همایش‌های ورزشی در فریدونکنار احداث شود.
 
رئیس اداره ورزش و جوانان فریدونکنار گفت: در طرح بازآفرینی شهری محلی برای تمرین قایقرانان درنظر گرفته شده که در برنامه‌های اجرایی شهرداری قرار دارد و همچنین ثبت باشگاه ویژه برای قایقرانی انجام شده که در حال تجهیز امکانات این باشگاه هستیم و امیدواریم تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۶۴۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان مشکلات کارگران را مورد توجه قرار دهند

ایسنا/خراسان جنوبی رئیس کانون انجمنهای صنفی کارگران ساختمانی استان خراسان جنوبی گفت: باید توجه داشت که بی توجهی مسئولان منجر به کوچک‌تر شدن سفره کارگران می شود و امروزه با توجه به اینکه حدود 50 درصد حوادث در ساختمان‌ها است چند صد هزار نفر در انتظار بیمه هستند.

حسن علیزاده، در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه لازمه حل مشکلات کارگران که کارگر و کارفرما دو بال هستند و لذا برای پرواز هرکدام ضعیف عمل کند دیگری را تحت الشعاع قرار می‌دهد

وی افزود: به رسمیت شناختن شرکاء اجتماعی و رعایت اصل سه جانبه گرایی، تقویت سندیکاهای کارگری وکارفرمایی و تخصیص بودجه برای پویایی تشکل‌ها در راستای دفاع از حقوق کارگر، معافیت‌های مالیاتی و تخفیف در هزینه‌های امتیازها و تامین مواد اولیه کارگاه‌های تولیدی کارفرمایان، کمک دولت در ساخت مسکن کارگران از کارهایی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی بیان کرد: سفره کارگران روز به روز کوچک و کوچک‌تر می‌شود و لذا در تصویب قوانین کارگری و  همیشه در نرخ دستمزد کارگرها ظلم می‌شود و لذا مهم ترین عامل پیشرفت و توسعه یک مجموعه یا یک کشور نیروی انسانی(کارگر) آن است.

 علیزاده گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب در نامگذاری سال به خوبی بر این موضوع صحه گذاشتند و امیدواریم مسئولین هم سر لوحه کار خود قرار دهند و با استیفای حقوق عامه مردم شاهد پیشرفت بیش از پیش کشور باشیم.

رئیس کانون انجمنهای صنفی کارگران ساختمانی استان خراسان جنوبی گفت: بی توجهی مسئولان به مشکلات کارگران باعث شده امروزه تعداد زیادی از جوانان کشور در مناطق مختلف به کارهایی از جمله قاچاق سوخت،کوله بری، دست فروشی و... دامن بزنند و از کارهای فنی فاصله بگیرند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۴ اردیبهشت
  • شیب داوطلبان ورود به دانشگاه در رشته‌های علوم انسانی بالاست/ کشور با خطر کمبود تکنسین مواجه است
  • جوجیتسو کاران زنجانی در قهرمانی آسیا
  • مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز پایان یافت
  • ۴ مازندرانی در اردوی تیم ملی والیبال دختران 
  • ۴ مازندرانی در اردوی تیم ملی والیبال دختران زیر ۱۸ سال
  • هاشمی: در دفاع خوب نبودیم/ مسئولان آسیا عادلانه تصمیم بگیرند
  • انحلال دو فدراسیون ورزشی/ بازگشت بادبانی به فدراسیون قایقرانی
  • مسئولان مشکلات کارگران را مورد توجه قرار دهند
  • رقابت ۶۰۰ محصل استان در مسابقات قرآن