Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت شیائومی که در سال 2010 پایه گذاری شده، شرکتی بر پایه ارائه خدمات الکترونیکی است. این روزها کم‌تر کسی است که نام شرکت شیائومی را نشنیده باشد. این شرکت در شهر پکن قرار دارد و یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های الکترونیک در زمینه‌ طراحی، توسعه و فروش گوشی‌های هوشمند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برند چینی توانست در مدت زمان کوتاهی نام خود را در حوزه تلفن‌های هوشمند، تبلت و یا حتی تلویزیون‌های هوشمند، ساعت‌های هوشمند و طیف وسیعی از محصولات هوشمند در بازار مطرح کند. به دلیل این که محصولات شرکت شیائومی دارای کیفیت بالایی هستند، به این شرکت لقب اپل شرق را داده‌اند. گوشی‌های هوشمند شیائومی چند سالی است که وارد بازار شده‌اند و کیفیت خیلی خوبی دارند، قیمت این نوع گوشی‌ها هم با توجه به مشخصات‌ و امکانات‌شان بسیار مناسب است.

موسس و مدیرعامل شیائومی، لی جون، در طی هشت سال اخیر این شرکت را به خوبی هدایت کرده است. به نظر می‌رسد شرکت شیائومی ایده‌های جدیدتری را برای سال 2018 دنبال می‌کند و به دنبال گسترش بازارهای فروش خود است. شیائومی از طریق شبکه‌های اجتماعی با طرفداران خود در تعامل است و از نظرات آن‌ها در خصوص تغییرات بهبود دهنده شرکت استفاده می‌کند.

شرکت شیائومی قصد دارد که در سال 2018 بیش از 100 میلیون گوشی هوشمند به فروش برساند و با توجه به گزارش‌های اخیر، این شرکت سعی دارد با عرضه ذخیره‌ دوماهه محصولات خود به رکورد جدیدی در فروش دست یابد. Lei Jun ،موسس شرکت شیائومی و هم‌چنین نایب رئیس فدراسیون صنعت و تجارت چین در سخنرانی خود اعلام کرد که گوشی‌های انبار شده شیائومی در تاریخ ۲۶ اکتبر بارگیری شده و به زودی در بازار جهانی عرضه خواهند شد.

بیشتر بخوانید: فیس‌بوک، اینستاگرام و اسنپ‌چت عامل اصلی افسردگی هستند 

انتهای پیام/

رکوردشکنی شرکت شیائومی با فروش 100 میلیون گوشی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فناوری فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۶۴۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد بزرگترین اجتماع طناب زنی کشور در تبریز شکست

ایسنا/آذربایجان شرقی با شرکت ۱۸۰۰ دانش آموز تبریزی رکورد «بزرگترین اجتماع طناب زنی» کشور شکسته شد.

همایش بزرگ طناب زنی به مناسبت هفته سلامت توسط تربیت بدنی شهرداری منطقه یک تبریز و با همکاری باشگاه ورزشی شهرداری، معاونت تربیت بدنی آموزش و پرورش و همچنین هیات ورزش‌های همگانی آذربایجان شرقی در پارکینگ شماره ۲ ائل گلی برگزار شد.

در این همایش بیش از ۱۸۰۰ دانش آموز ناحیه ۵ آموزش و پرورش تبریز شرکت کرده و طناب زنی کردند. 

پیش از این، رکورد ملی «بزرگترین اجتماع طناب زنی» با شرکت ۱۲۰۰ نفر متعلق به شهرستان قیامدشت استان تهران بود.

در پایان این برنامه ده‌ها دوچرخه و جوایز ارزنده از طرف شهرداری منطقه یک تبریز به قید قرعه به دانش آموزان اهدا شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری و همچنین شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز نیز در برگزاری این رویداد بزرگ همکاری کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • «مست عشق» نیامده رکورد فروش روز اول سینمای ایران را شکست
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ سلاطین بازار موبایل چقدر فروخته می‌شوند؟
  • رکورد بزرگترین اجتماع طناب زنی کشور در تبریز شکست
  • سقوط شدید فروش گوشی‌های اپل در چین
  • شیائومی نیامده رکورد زد!
  • 5 دلیل برای خرید میان رده های شیائومی
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ قیمت نوبرانه سامسونگ چقدر است؟
  • فاو J6-460 در بورس کالا به فروش می‌رسد
  • خرید آیفون در چین کاهش یافت
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ بهترین پرچمدار سامسونگ چند؟