Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس، فرمانده انتظامی استان از کشف 661 هزار و 400 نخ سیگار قاچاق به ارزش حدود 8 میلیارد ریال با تلاش ماموران پلیس آگاهی کرمانشاه خبر داد.

سردار «منوچهر امان اللهی» اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران پلیس آگاهی استان مبنی بر جابه جایی و انتقال مقدار زیادی سیگار قاچاق، بررسی موضوع و توقیف خودروی مورد نظر در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با انجام اقدامات اطلاعاتی مسیر تردد و نوع خودروی حامل سیگار قاچاق مشخص و تیم عملیاتی اداره قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی عازم محور پاوه –کرمانشاه شدند.

سردار امان اللهی خاطرنشان کرد: پس از کنترل نامحسوس این محور، در نهایت یک دستگاه خودرو پژو پارس که حامل بار قاچاق بود مشاهده و ماموران در عملیاتی ضربتی موفق به توقیف آن شدند.

رئیس پلیس استان کرمانشاه یادآوری کرد: پس از بازرسی از خودرو، 661 هزار و 400 نخ سیگار در مارک‌های مختلف کشف شد.
وی ادامه داد: طبق نظر کارشناسان، ارزش این محموله قاچاق به حدود 8 میلیارد ریال می‌رسد.

سردار امان اللهی همچنین از معرفی متهم دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.

همزمان فرمانده انتظامی شهرستان کنگاور از کشف 10 هزار و 600 حبه قرص روانگردان و 24 لیتر شربت متادون با تلاش ماموران انتظامی خبر داد.

سرهنگ «عزیز الهیاری» اظهار داشت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، ماموران پلیس با رصدهای اطلاعاتی، از فعالیت عامل عرضه شربت متادون در شهرستان مطلع شدند.

وی ادامه داد: مأموران در قالب 2 تیم عملیاتی با اقدامی غافلگیرانه و سریع، نسبت به شناسایی محل تردد خودرو پژوپارس متهم که حامل شربت متادون بود اقدام و به سرعت در جهت متوقف نمودن آن وارد عمل شدند.

این مقام انتظامی افزود: ماموران پس از متوقف کردن خودرو در بازرسی از آن موفق به کشف 24 لیتر شربت متادون و تعداد 10 هزار و 600 عدد قرص متادون شدند.

سرهنگ الهیاری در پایان از معرفی متهم دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور احکام مناسب خبر داد

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: کشف 10 هزار قرص روانگردان 8 میلیارد ریال سیگار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۶۵۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله ۱۰ میلیاردی تنباکوی قاچاق از انباری در جنوب تهران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۸۰۰۰ بسته تنباکوی قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ مهدی افشاری در این باره گفت: ماموران انتظامی پلیس امنیت اقتصادی تهران در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز در حین گشت زنی و کنترل تردد خودروهای عبوری در سطح شهر به طور همزمان دو دستگاه خودروی سواری را که در حال تخلیه دخانیات در محدوده شهر صالح آباد به داخل انباری بودند شناسایی کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودروها ۸۰۰۰ بسته تنباکو در مجموع ۵۱۶ کیلوگرم تنباکو فاقد هرگونه مجوز قانونی و قاچاق کشف و ضبط شد.

افشاری ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را در ارزیابی کارشناسان ۱۰ میلیارد ریال برآورد کرد و گفت: در این زمینه دو نفر دستگیر و دو دستگاه خودرو نیز توقیف شد که با تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شدند. تحقیقات تکمیلی در این خصوص همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توقیف لندکروزر قاچاق (+عکس)
  • کشف محموله ۱۰ میلیاردی تنباکوی قاچاق از انباری در جنوب تهران
  • کشف کالا‌های قاچاق در کهگیلویه به ارزش ۲ میلیارد ریال
  • جک‌های قاچاق در توقیف پلیس بستک
  • کشف بیش از ۹ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک
  • چاقو پسر درون سینه پدر 
  • ضبط ۴۵ هزار نخ سیگار قاچاق در میاندوآب
  • ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز کشف شد
  • توقیف ۱۲ لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد ریال