Web Analytics Made Easy - Statcounter

  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ شعبانی مسئول روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش فارس اظهار کرد: اجلاس دبیران کل کمیسیون‌های ملی آیسسکو با حضور نمایندگان افزون بر ۶۰ کشور و وزرای علوم، تحقیقات و فناوری ایران و دبیران کل کمیسیون‌های ملی آیسسکو (سازمان اسلامی، آموزشی، علمی و فرهنگی) از ۳۵ کشور اسلامی در مرکز استنادی علوم جهان اسلام، امروز و فردا برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: هدف از برگزاری این اجلاس، تقویت شبکه علمی و تحقیقات در کشور‌های عضو این سازمان است و سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش هم برای حضور در این اجلاس وارد شیراز شد.

وزیر آموزش و پرورش به عنوان رئیس شورای سیاستگذاری کمیسیون ملی آیسسکو در جمهوری اسلامی ایران در مراسم افتتاحیه اجلاس دبیران کل کمیسیون‌های ملی آیسسکو سخنرانی می‌کند.

شعبانی گفت: از دیگر برنامه‌های این اجلاس، تشریح برنامه‌های جاری سازمان آیسسکو برای دبیران کل کمیسیون‌های ملی این سازمان است.
آیسسکو یا سازمان اسلامی، آموزشی، علمی و فرهنگی یا ISESCO (به انگلیسی: Islamic Educational Scientific and Cultural Organization) یک سازمان علمی، فرهنگی و آموزشی وابسته به سازمان کنفرانس اسلامی است که در مه سال ۱۹۷۹ تأسیس شد.

انتهای پیام/ن

اجلاس دبیران کل کمیسیون‌های ملی آیسسکو در شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرهنگیان اخبار علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۶۵۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدیه ۲ میلیونی وزیر آموزش و پرورش به حساب معلمان واریز شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری مهر صبح امروز بود که وزیر آموزش پرورش رضا مراد صحرایی اعلام کرد که در تلاش برای واریز هدیه به حساب معلمان به مناسبت روز معلم است.

پیگیری های خبرنگار مهر حکایت از آن داشت که رقم این هدیه ۲ میلیون تومان خواهد بود.

از دقایقی پیش فرآیند واریز این هدیه آغاز شده و تعدادی از معلمان اعلام کرده اند که هدیه وزیر آموزش و پرورش به حساب آنها واریز شده است.

کد خبر 6093553 سيد اسد رجبی

دیگر خبرها

  • ◄ وزیر راه و شهرسازی عازم ابوظبی شد
  • برگزاری نشست مقدماتی اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی
  • آغاز به کار نشست مقدماتی پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری‌های اسلامی در گامبیا
  • وزیر راه و شهرسازی عازم ابوظبی شد
  • نشست مقدماتی اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی در گامبیا
  • هدیه ۲ میلیونی وزیر آموزش و پرورش به حساب معلمان واریز شد
  • آموزش و پرورش کارخانه انسان‌سازی است
  • تکذیب پیوست نامه وزیر درباره ابطال کسر ۴۵ درصد از حقوق دانشجو معلمان/ خط و نشان صحرایی برای رئیس سازمان نوسازی
  • مذاکره برای تامین مالی ۳ پروژه جدید ایران از سوی بانک توسعه اسلامی
  • وزیر اقتصاد راهی عربستان می‌شود