Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس مجلس در پیامی کسب نتایج درخشان و رکوردشکنی ایران در اوزان مختلف و مقام‌ سوم تیمی در مسابقات وزنه برداری بزرگسالان جهان را تبریک گفت.

به گزارش ایسنا، در پیام علی لاریجانی آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

کسب نتایج درخشان و رکوردشکنی در اوزان مختلف و مقام‌ سوم تیمی در مسابقات وزنه برداری بزرگسالان جهان توسط پولاد مردان کشورمان موجب خوشحالی گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن عرض خداقوت و تبریک ‌این دستاورد مهم به مردم بزرگوار ایران‌، اعضای تیم و کادر  فنی، امیدوارم با حمایت از ورزشکاران، همواره شاهد موفقیت آنان در تمامی عرصه ها باشیم.

علی لاریجانی
رییس مجلس شورای اسلامی»

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: علي لاريجاني وزنه برداري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۶۶۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک مدیرعامل کروز به مناسبت روز کارگر

نادر سخا، مدیرعامل شرکت صنایع تولیدی کروز در پیامی روز کارگر را تبریک گفت و رشد و توسعه صنعت کشور را مرهون تلاش‌های این قشر دانست. متن پیام مدیرعامل شرکت کروز به این شرح است:
پشتیبانی از قشر زحمتکش و فداکار کارگر، هواداری از کار و سرمایه مردم و حمایت از توانمندی‌های بالقوه ایران اسلامی است. کسی تردید ندارد که صحنه‌گردان اصلی اقتصاد ایران شما کارگران هستید.
اگر امروز گروه صنعتی کروز، پرتوان و استوار راه خود را به سمت رشد و تعالی گشوده و پیوسته بر دستاوردهایش در بین صنایع قطعه‌سازی می‌افزاید، این مهم مرهون ذهن پرتوان و تعهد فرد فرد کارگران این گروه است.
بار دیگر ضمن تبریک روز جهانی و هفته کار و کارگر و تقدیر از زحمات و تلاش‌های شما عزیزان که نقش مهم و تاثیرگذار در رشد و پیشرفت صنعت، تولید و اقتصاد ملی ایفا می‌کنید برای تمامی شما از خداوند بخشنده و مهربان، سلامتی خواهانم.

دیگر خبرها

  • پیام تبریک مدیرعامل کروز به مناسبت روز کارگر
  • مراسم تجلیل از قهرمانان با حضور رییس‌جمهور برگزار می‌شود
  • پیام تبریک روسای فدراسیون های فوتبال عراق و تاجیکستان به رئیس فدراسیون فوتبال ایران
  • همدان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری
  • نایب قهرمان وزنه‌برداری جوانان جهان مدال خود را به موزه رضوی اهدا کرد
  • همدان، میزبان برگزاری مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری کشور
  • ۵۵۰ وزنه‌بردار در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا می‌کنند
  • تالاخادزه ایران کجاست؟
  • پیام تبریک اینفانتینو و شیخ سلمان برای قهرمانی فوتسال ایران در آسیا + عکس
  • تبریک اینستاگرامی رییس فیفا به قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران