Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@06:52:18 GMT

دومین سفر روحانی به آذربایجان غربی

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۶۶۱۶۶

دومین سفر روحانی به آذربایجان غربی

رئیس جمهوری برای دومین بار در طول ۵ سال گذشته راهی آذربایجان غربی می شود.

به گزارش خبرنگار دولت خبرگزاری شبستان، «حسن روحانی»، رئیس جمهوری چهل و نهمین سفر استانی خود را به زودی به آذربایجان غربی انجام می دهد. او برای دومین بار در ۵ سال گذشته راهی ارومیه می شود و در این سفر قرار است که عده ای از اعضای هیات دولت او را همراهی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پیش از این «روحانی» خرداد ۹۵ به آذربایجان غربی سفر کرده بود و در جریان سفر رئیس جمهوری به این استان،49 طرح و پروژه با اعتبار 949 میلیارد تومان به تصویب رسیده بود و قرار شده بود تا پایان سال ۹۶ گازرسانی به روستاهای این استان ۲ برابر شود.

 

حالا اما رئیس دولت دوازدهم قرار است باز هم به استان آذربایجان غربی سفر کند و جلسه هماهنگی این سفر روز گذشته با ریاست «روحانی» برگزار شد و بررسی روند اجرایی طرح ها و پروژه های مصوب قبلی و نیازمندی های استان آذربایجان غربی و همچنین نهایی کردن طرح های پیشنهادی برای تحقق توسعه همه جانبه و پایدار در استان، از اهداف این نشست بود.

 

شرکت کنندگان در این نشست، طرح های مرتبط با حوزه های حمل و نقل، بهداشت و درمان، انرژی و گاز رسانی شهری و روستایی، نیرو، محیط زیست و دریاچه ارومیه، صنایع، کشاورزی، سرمایه گذاری و همچنین توسعه گردشگری را بررسی و نهایی کردند.


رییس دفتر رییس جمهوری، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی، رییس سازمان حفاظت محیط زیست، رییس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، رییس کل بانک مرکزی به همراه شماری از وزیران کابینه و استاندار آذربایجان غربی از جمله شرکت کنندگان در این نشست بودند.

 

یادآور می شود، رئیس جمهوری تاکنون به تمامی 31 استان کشور سفر کرده است. از آنجا که استان‎های غربی کشور پرتعدادتر از استان‎های شرقی هستند که وسعت بیشتری دارند، عمده سفرهای روحانی به غرب کشور بوده است. 16 سفر کاروان تدبیر و امید به 12 استان غربی کشور (اعم از آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، ایلام، کردستان، لرستان، چهارمحال بختیاری، بوشهر، فارس، کرمان، کرمانشاه و کهکیلویه و بویراحمد) بوده و این کاروان در ۵ سال گذشته دو بار به استان‎های فارس، کردستان، کرمان و کرمانشاه، سفر کرده است.

 

10 سفر استانی در این دوره زمانی به استانهای مرکزی کشور اعم از زنجان، اصفهان، یزد، قم، البرز، تهران، همدان، سمنان، قزوین بوده و سفر به چهار استان آخر دو بار تکرار شده و از پنج سفر به استانهای شمالی هم سهم گیلان و مازندران دو سفر بوده و گلستان تنها یک بار مقصد سفر رئیس جمهور بوده است.

 

خراسان رضوی رکوردار مقصد سفرهای استانی است که تا کنون سه بار میزبان کاروان تدبیر و امید بوده و خراسان جنوبی دو بار و خراسان شمالی هم یک بار مقصد این سفرها بوده اند.

 

روحانی که سفرهای استانی اش را با سه استان جنوبی کشور -خوزستان، هرمزگان و سیستان و بلوچستان- کلید زده بود؛ آخرین سفرش در سال 96 را هم به هرمزگان رفت. البته سیستان و بلوچستان دوبار میزبان این کاروان بوده است.

 

رئیس جمهوری در ابتدای سال ۹۷ به مناطق زلزله زده کرمانشاه سفر کرد و در تابستان امسال نیز با سفر به بوشهر به افتتاح پالایشگاه ستاره خلیج فارس پرداخت تا ۴۸ سفر استانی در کارنامه خود به ثبت رساند./

پایان پیام/281

منبع: شبستان

کلیدواژه: شبستان یزد آمریکا بیرجند 13 آبان تحریم سید محمد بطحایی بطحایی اردبیل راهپیمایی 13 آبان محمد جواد ظریف سفر روحانی به آذربایجان غربی سفر استانی رئیس جمهور سفر استانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۶۶۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری 5 نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت

 رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: پنج نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت به اتهام رشوه دستگیر شدند.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی دادگستری آذربایجان‌غربی، ناصر عتباتی یکشنبه شب در این خصوص اظهار کرد: طبق دستورات قضایی صادره به اداره اطلاعات و هماهنگی های انجام شده و همچنین با انجام کار دقیق اطلاعاتی پنج نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت به اتهام اخذ رشوه دستگیر و تحت قرار بازپرس رسیدگی کننده قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: پیش از این نیز، یک نفر از اعضای شورای شهر به همراه رییس یکی از ادارات تابعه شهرداری سردشت دستگیر شده بودند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • بازداشت ۵ نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت به اتهام رشوه
  • جزئیات دستگیری ۵ نفر از اعضای شورای شهر سردشت
  • ۵ نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت دستگیر شدند
  • دستگیری 5 نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت
  • دستگیری یکی از اعضای شورای شهر سردشت
  • نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری استان
  • متهمان دارویی آذربایجان‌غربی به پرداخت ۷۴ میلیارد ریالی محکوم شدند
  • کشف ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرزهای استان آذربایجان غربی
  • کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های استان آذربایجان غربی 
  • دستور رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به دادستانها و فرمانده نیروی انتظامی