Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-05-02@02:20:27 GMT

حقیقی رئیس سازمان نظام مهندسی مازندران شد

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۶۶۵۱۸

هیئت مدیره منتخب هشتمین دوره سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران، با برگزاری انتخابات داخلی، ضمن تعیین سمت سایر اعضا؛ فرشیدرضا حقیقی را به‌عنوان ریاست جدید این سازمان برگزیدند. به گزارش بلاغ، به استناد ماده 71 آئین‌نامه اجرائی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان، هیئت مدیره دوره هشتم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران با حضور کلیه اعضای منتخب هیئت مدیره، عصر روز گذشته نوزدهم آبان‌ماه در نخستین جلسه خود در محل سازمان جهت تعیین سمت اعضا گرد هم آمدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس این گزارش، پس از پایان رأی‌گیری و شمارش آرا، فرشیدرضا حقیقی به اتفاق آرا، به سمت ریاست این سازمان انتخاب شد.
 
این گزارش حاکی است  سیف‌اله علی‌نیا به‌عنوان نایب رئیس اول، حسین نعمتیان به‌عنوان نایب رئیس دوم، حمیدرضا مسیبی به‌عنوان دبیر سازمان انتخاب شدند.


گفتنی است هیئت رئیسه سازمان، محمد فیروزیان را جهت تصدی سمت خزانه دار به هیئت مدیره پیشنهاد کرد که این انتخاب به اتفاق آراء مورد تایید هیئت مدیره قرار گرفت.

لازم به ذکر است تمامی اعضاء هیئت رئیسه با 15 رای موافق انتخاب شده‌اند.

هشتمین دوره انتخابات سازمان نظام مهندسی مازندران در روز جمعه 13 مهرماه سال‌جاری در 18 حوزه و 91 صندوق رای در سراسر استان برگزار شد که از 35 هزار و 379 اعضای دارای حق رای، تعداد 7 هزار و 79 عضو در این انتخابات مشارکت کردند.

انتهای پیام/

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۶۶۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم

رئیس کمیته توسعه و پیشرفت فدراسیون فوتبال اعلام کرد برای سرمربیگری تیم‌های مختلف ملی سه گزینه نهایی در نظر گرفته شده است. - اخبار ورزشی -

مجید جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان گفت: منتظر تشکیل جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال هستیم. قرار است امروز تاریخ برگزاری این جلسه توسط مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال مشخص و اعلام شود.

وی افزود: ما برای هر رده ملی سه گزینه نهایی انتخاب کرده‌ایم. این اسامی به هیئت رئیسه می‌رود تا درباره آنها بحث و صحبت شود و به جمع‌بندی برسیم. به غیر از تیم فوتبال جوانان که سرمربی‌اش مشخص است، برای هدایت تیم امید، تیم نوجوانان و تیم نونهالان نیز باید سرمربی انتخاب کنیم.

جلالی: به انتخاب گل‌محمدی برای هدایت تیم امید امیدواریم

به گزارش تسنیم، پیش از این نام یحیی گل‌محمدی برای سرمربیگری تیم امید مطرح بود، ولی با توجه به تلاش باشگاه تراکتور تبریز برای به خدمت گرفتن سرمربی پیشین پرسپولیس، باید دید چه گزینه‌ای در نهایت به سرمربیگری تیم امید می‌رسد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رئیس هیئت مدیره استقلال: علی خطیر دیگر مسئولیتی ندارد
  • شوک به استقلال؛ خطیر برکنار شد | چه کسی مدیرعامل آبی ها شد؟
  • رئیس هیئت مدیره استقلال: خطیر دیگر مسئولیتی ندارد
  • رسمی: خطیر از مدیرعاملی استقلال عزل شد
  • تأیید خبر برکناری مدیرعامل استقلال از سوی رئیس هیئت مدیره
  • مدیر عامل بانک سینا برکنار شد
  • علی ابدالی مدیر عامل بانک سینا شد
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال!
  • تمرین نارنجی‌پوشان با حضور رئیس هیئت مدیره باشگاه مس رفسنجان
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم