Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال ، مراسم برترین های فوتبال ساحلی جهان شب گذشته پس از فینال مسابقات جام بین قاره ای در هتل (وی) دوبی برگزار شد.


در این مراسم برترین های جهان در بخش های گوناگون معرفی شدند که محمد مرادی از ایران به عنوان پدیده جوان جهان در سال 2018 معرفی و جهت دریافت تندیس خود به روی سن دعوت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گفتنی است تندیس برترین بازیکن خانم جهان نیز با دعوت سازمان جهانی فوتبال ساحلی از سوی پریا شهریاری رئیس کمیته فوتبال ساحلی به نفر منتخب اهدا گردید.

انتهای پیام/

مرادی به عنوان پدیده جوان جهان معرفی شد 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۶۷۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برترین‌های قویترین مردان و دارت بانوان سنگ آهن بافق

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، به مناسبت هفته کار و کارگر مسابقات قویترین مردان و دارت بانوان ویژه کارکنان مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران در سالن هلال احمر شهرستان بافق برگزارشد.   در اولین دوره از مسابقات قویترین مردان بیش از ۲۰ ورزشکار دردو وزن منفی۸۰ و مثبت ۸۰ کیلوگرم و در۴ آیتم با هم به رقابت پرداختند.   در پایان این مسابقات و در وزن مثبت ۸۰ کیلوگرم علیرضا فلاح به عنوان قهرمانی دست یافت و قویترین مرد فلات نام گرفت.   در این وزن مهدی بافقی دوم و حسین صالحی به مقام سوم دست یافتند.   اما در وزن منفی ۸۰ کیلوگرم مسعود غلامی پدیده این دوره از مسابقات شد و بر سکوی نخست ایستاد.   امیرحسین فتاحی دوم شد و حسین سلطانی نژاد جایگاه سوم را از آن خود کرد.   در مسابقات دارت ویژه بانوان نیز ورزشکاران به رقابت پرداختند که در پایان سمانه رمضانپور قهرمان شد، فائزه عسکری جایگاه دوم را از آن خود کرد و زینب ابوالحکیمی به مقام سوم رسید.   اختتامیه این مسابقات با حضور حمید رحیمی مدیر مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی، نوری رئیس اداره تعاون، کار و امور اجتماعی شهرستان، ایزدیان رئیس اداره ورزش و جوانان، پورذکریا مدیر امور معادن و امیری رئیس روابط عمومی مجتمع برگزار و از مقام آوران با اهدا حکم قهرمانی و هدیه‌ای تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • معرفی نامزدهای کسب جوایز بهترین‌های فوتبال فرانسه در سال ۲۰۲۴
  • اسامی اساتید نمونه کشوری منتشر شد / معرفی جوان‌ترین و پیرترین استاد
  • برترین‌های دومین جشنواره ملی و بین‌المللی عکاسی در سنندج معرفی شد
  • معرفی برترین‌های قویترین مردان و دارت بانوان سنگ آهن بافق
  • نواختن زنگ سپاس معلم در مدارس قزوین 
  • اسامی اساتید نمونه کشوری منتشر شد/معرفی جوان ترین و پیرترین استاد
  • برترین واحدهای تولیدی استان در جشنواره امتنان معرفی شدند
  • معرفی برترین‌های پیکار‌های بوکس انتخابی تیم ملی نوجوانان در ملایر
  • معرفی برترین‌های مسابقات مینی گلف کشور در اصفهان
  • چهره برتر هنر انقلاب اسلامی خوزستان معرفی شد