Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-27@23:43:35 GMT

شهردار تهران باید اصلاح طلب باشد

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۶۷۱۰۴

شهردار تهران باید اصلاح طلب باشد

 

روز شنبه مورخ 19 آبان ماه 1397 جلسه پرسش و پاسخ با کاندیداهای تصدی پست شهرداری تهران، با حضور زهرانژادبهرام –عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران و رئیس کمیته شهرسازی شورا- و سیده فاطمه حسینی –نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی- و برخی اساتید دانشکده فنی و نیز دانشکده محیط زیست دانشگاه تهران به عنوان اعضای پنل برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه آقایان پیروز حناچی و کشت پور از کاندیداهای تصدی پست شهردار تهران حضور داشتند.

 

در ابتدای جلسه، نژادبهرام به عنوان رئیس پنل، نفس برگزاری چنین جلسه ای را در دانشگاه و با همت تشکل های دانشجویی مبارک دانست و این موضوع را در راستای نقش اجتماعی-تاریخی دانشگاه ها قلمداد کرد.

 

نژادبهرام، سپس به چرایی انتخاب و ملاک های گزینش 5 گزینه انتخابی شورای اسلامی شهر تهران پرداخت و تاکید کرد: با توجه به اینکه مردم شهر تهران به لیست اصلاح طلبان شورا رای داده اند، به تبع آن شهردار تهران نیز باید اصلاح طلب باشد.

 

در ادامه جلسه، اعضای پنل و حضار جلسه از گزینه های تصدی پست شهردار طرح مسئله و پرسش کرده که آقایان حناچی و کشت پور نیز برنامه ها و دغدغه های خود را مطرح و به سوالات مطرح شده پاسخ دادند.

 

کشت پور شهردار منطقه ۲ تهران یکی از کاندایداهای شهرداری تهران گفت: بی‌قوارگی و شلختگی در معماری از محصولات مدیریت شهری است؛ منطقه 2 بیشترین بدهی‌ به شهرداری را دارد.

 

پیروز حناچی معاون معماری و شهرسازی شهردار تهران نیز با تأکید بر اینکه باید منابع جدیدی را برای شهر ایجاد کنیم، گفت: ظرفیت ایجاد اشتغال توسط شهرداری بیشتر از دولت است.

 

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۶۷۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه نهایی تعیین تکلیف «برج‌های دوقلو» خرم‌آباد برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شفقت روز جمعه در بازدید از پروژه «برج‌های دوقلو» در شهر خرم‌آباد، اظهار داشت: پروژه «برج‌های دوقلو» از جمله پروژه‌هایی است که از مطالبات عمومی مردم است و تقریباً بر اساس گزارشی که به من داده‌اند، قریب به ۱۰ سال بوده که شروع شده است.

وی عنوان کرد: الان مدتی است که کارگاه این پروژه فعال نیست.

استاندار لرستان در ادامه با بیان اینکه این پروژه صاحبان متعددی دارد، بخشی از آن مربوط به بنیاد شهید، بخشی مربوط به شهرداری و همچنین شرکت پیمانکاری هم بوده که ادعایی دارد در پروژه مشارکت داشته است، افزود: صحبت کردیم، گزارشی که شهردار و.. دادند، زمینه آغاز فعالیت این پروژه فراهم شده است.

شفقت، بیان داشت: قرار شده که دو تا سه هفته دیگر با حضور همه کسانی که در این پروژه دست‌اندرکار بوده‌اند، جلسه نهایی را برگزار کنیم و دررابطه‌با این پروژه سیاست‌گذاری و تصمیم‌گیری شود و ببینیم راهکار اجرایی چیست.

وی تأکید کرد: الان هیچ‌گونه تصمیمی من نمی‌توانم بگیرم، ولی بر اساس گزارش شهردار، فرایند شروع به کار پروژه تقریباً فراهم شده است.

استاندار لرستان، تأکید کرد: من خودم هم یک سری پیشنهادت دررابطه‌با این پروژه دارم که در جلسه‌ای که قرار است برگزار شود در مورد آنها صحبت خواهم کرد.

کد خبر 6089413

دیگر خبرها

  • طرح سوال از شهردار در دستور کار جلسه علنی روز دوشنبه شورا قرار دارد
  • ارزش افزوده در شهرهای کوچک ناچیز است و باید این قانون اصلاح شود
  • جلسه نهایی تعیین تکلیف «برج‌های دوقلو» خرم‌آباد برگزار می‌شود
  • معرفی شهردار جدید گوراب زرمیخ
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن های مترو
  • فضای تفریحی گردشگری سرخه‌حصار توسعه می‌یابد
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن‌های مترو
  • اجرای عملیات ساماندهی ضلع شمالی اتوبان پاسداران تبریز
  • ارتباط نامعقول طرح سوال از شهردار کرج با جابجایی برخی مدیران
  • «حق‌شناس» مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان شد