Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-28@15:57:57 GMT

آخوندی لواسان‌نشین است و خوی اشرافی‌گری دارد

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۶۸۴۹۹

آخوندی لواسان‌نشین است و خوی اشرافی‌گری دارد

به گزارش جهان نيوز، نادر قاضی‌پور در واکنش به احتمال انتخاب عباس آخوندی برای شهرداری تهران، اظهار داشت: تهران ترکیبی از جمعیت‌های مختلف طبقاتی کشور است و در این شهر آنقدر فاصله طبقاتی فاحش است که برخی غنی و برخی محتاج نان شب خود هستند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با اشاره به اینکه جمعیت کثیری از مردم تهران حاشیه‌نشین هستند که نیاز به شهرداری دارند که به مسکن آنان توجه خاصی داشته باشد، ادامه داد: تهران مشکلات عدیده‌ای دارد که باید شهردار تهران آن را حل و فصل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه شهرداری تهران امکانات و سرمایه بسیار زیادی در حد چند وزارتخانه دارد، تصریح کرد: قالیباف اقدامات سازنده‌ای در تهران انجام داد و طرح‌های بسیار زیادی را تکمیل کرد و سوال این است که از زمانی که وی از شهرداری تهران رفته است، آقایان چه اقدام جدیدی در تهران انجام داده‌اند؟

قاضی‌پور تاکید کرد: آخوندی لواسان‌نشین است و خوی اشرافی‌گری دارد و قطعا هیچ وقت نمی‌تواند درک کند که در مناطق پایین شهر تهران چه می‌گذرد؟

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با تاکید بر اینکه آخوندی قطعا مشکلات زیادی را برای شهروندان تهرانی ایجاد خواهد کرد، تصریح کرد: بهترین کار آخوندی این است که شرکت‌های ساختمانی‌اش را اداره کند و به ساخت و سازهایش ادامه دهد.

وی با بیان اینکه فردی باید برای شهرداری تهران انتخاب شود که توانایی حل مشکلات پایتخت را داشته باشد، گفت: شهرداری تهران جای رفیق‌بازی نیست و انتظار داریم اعضای شورای شهر تهران جناحی فکر نکنند و فردی خدمت‌رسان را برای پایتخت انتخاب کنند.

منبع:مهر

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۶۸۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۲۳۰ واحد برای جا به جایی ساکنین منبع آب اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، محمد جامع بیان کرد: ساخت این دیوار حائل از آبان ماه سال گذشته با هدف رفاه حال شهروندان و جلوگیری از بروز حوادث احتمالی به ویژه ریزش سنگ هنگام باران آغاز و در آینده نزدیک به پایان خواهد رسید.

وی با بیان اینکه ساخت دیوار حائل خیابان چهار شهید خالدی به روش سنگچین به ارتفاع ۲ متر انجام خواهد شد ابراز امیدواری کرد: با ساخت پارک محله‌ای توسط شهرداری در امتداد دیوار حائل، این طرح هر چه سریع‌تر تکمیل شود.

معاون بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی خوزستان در خصوص جابه جایی ساکنین این منطقه (منبع آب اهواز) برای جلوگیری از خطرات احتمالی گفت: ساخت واحد مسکونی برای بخشی از ساکنین این منطقه بر عهده راه و شهرسازی است.

وی افزود: در این راستا کار ساخت حدود ۲۳۰ واحد برای جابه جایی ساکنین منطقه منبع آب در دست اجرا قرار گرفت و اکنون پیشرفت فیزیکی این واحد‌ها بیش از ۷۰ درصد است.

محله "منبع آب" یکی از مناطق حاشیه نشین در شهر اهواز است؛ این منطقه هرچند در حاشیه شهر قرار ندارد، اما با توجه به ساختار منازل مسکونی و معضلات آن به عنوان یکی از مناطق حاشیه‌نشین اهواز به شمار می‌آید.

 

دیگر خبرها

  • قراردادهای شهرداری تهران با چین به شورای شهر ارسال شود
  • تعرض بیش از ۵۰۰ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجد الاقصی+ فیلم
  • تلاش معلم شهرکردی برای آموزش دانش آموزان منطقه عشایر نشین
  • طرح عجیب و خطرناک شهرداری تهران +فیلم
  • ساخت ۲۳۰ واحد برای جا به جایی ساکنین منبع آب اهواز
  • ساخت و اجرای کابوس‌هایتان را به «کابوس‌مند» بسپارید
  • زننده گل ۴۰متری به بیرانوند نیمکت‌نشین شد
  • صدرشیمی، مهریزی شد
  • مسیرهای خراسان جنوبی مسدود نیست
  • امتیاز صدرشیمی در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور به مهریز انتقال یافت