Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، مصطفی محبی با اعلام این خبر ضمن یادآوری رسالت اصلی اصلاح و تربیت در زندان‌های کشور به عنوان هدف غایی، گفت: حضور و فعالیت آزادانه مددجویان در عرصه‌های فرهنگی و هنری در سطح ملی و گاه بین المللی خط بطلانی بر عدم رعایت به اصطلاح حقوق بشری درمیان مددجویان زندان‌های کشور از سوی معاندین و غرض ورزان نظام اسلامی می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اعلام خشنودی و تجلیل از فعالیت‌های صورت گرفته از سوی مسئولین مربوطه در کانون اصلاح و تربیت و نقش هنر در امر اصلاح و تربیت، افزود: نمایش ”الیور توئیست” در راستای شعار جشنواره “کودک و حقوق اجتماعی” و با عنایت به  نقش کودکان و نوجوانان در ”منشورحقوق شهروندی” از بین کارهای متقاضی حضور در بخش‌های غیر رقابتی جشنواره امسال انتخاب شده است.

بر اساس این گزارش، در این نمایش پنج نفر از نوجوانان پسر کانون اصلاح و تربیت تهران به کارگردانی اسماعیل فیروزی بر اساس طرحی از فرهاد درودگر و با بازیگردانی پارسا پولادوند ایفای نقش می کنند.

بیست و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان از ٢٩ آبان تا ٤ آذر در شهر همدان برگزار می‌شود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: مدیر کل زندان های استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۶۸۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان

دریافت 5 MB

به گزارش خبرنگار مهر، تماشاخانه سیار در فرهنگسرای ولایت در منطقه خضر توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان برگزار شد.

کد خبر 6093037

دیگر خبرها

  • اکران «اقیانوس پشت پنجره» به مناسبت روز ملی خلیج فارس
  • اختتامیه دومین جشنواره ملی «دوست من کتاب» در همدان
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان
  • آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی دوست من کتاب برگزار می‌شود
  • همدان میزبان جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی می شود
  • چگونه نوجوانان امروز را به خواندن کتاب‌های ایرانی علاقه‌مند کنیم؟/ ادبیات نوجوان در سایه غلبه ترجمه
  • راهیابی تئاتر ۴۴۴ از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور
  • به‌نشر با دست پر به نمایشگاه کتاب تهران می‌ رود / ارائه ۶۰۰ اثر پر فروش و جدید در نمایشگاه کتاب
  • نوجوانان بوشهری بر بال آهنین به سودای پرواز پرداختند
  • اثر نمایشی «۴۴۴» از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور راه یافت