Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ؛ با توجه به در پیش رو داشتن" هفته کتاب و هفته پژوهش"  و لزوم توجه به توسعه و ترویج  فرهنگ کتاب و کتابخوانی وهمچنین حوزه پژوهش در مدیریت شهر، با عنایت به این که این منطقه صنف چاپ، نشر و توزیع کتاب و نیز مراکز علمی، پژوهشی و فرهنگی ارزشمندی را در خود جای داده است؛ اداره مطالعات معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه 11 در نظر دارد نسبت به برگزاری فراخوان مقاله نویسی با موضوع" پژوهش های کاربردی منطقه 11 "  در بازه زمانی 15 آبان تا 16 آذر اقدام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محورهای مورد نظر عبارتند از :

1-    آلودگی زیست محیطی در منطقه و محله : چالش‌ها، مشکلات و راهکارهای ارتقای کمی و کیفی مشارکت در راستای کاهش آن در منطقه /محله

2-     بررسی راهکارهای گسترش فرهنگ استفاده از حمل و نقل عمومی در منطقه و شهر

3-    بررسی راهکارهای استفاده از ظرفیت‌های مردمی در پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی در سطح منطقه/محله

4-     راهکارهای توانمندسازی اقتصادی در منطقه/محله و بهبود فضای کسب و کار منطقه ای/محله ای

5-    کارآفرینی  منطقه ای /محله‌ای با تأکید بر حوزه فرهنگ و محصولات فرهنگی و مشاغل خانگی

6-    اقتصاد گردشگری در منطقه و چگونگی توسعه ابعاد آن

همچنین در نظر است طی این فراخوان  از کلیه شهروندان و پژوهشگران سطح منطقه11 ومسئولین وکارکنان شهرداری به عنوان دست اندرکاران اجرای فعالیت حوزه مدیریت شهری جهت ارائه مقاله دعوت به عمل آید وپس از دریافت کلیه مقالات در دبیرخانه مستقر در معاونت اجتماعی و فرهنگی و بررسی موارد ارسال شده توسط کمیته داوری طی مراسمی در هفته پژوهش که با حضور مسئولین حوزه مدیریت شهری و مقاله دهندگان برگزار خواهد شد؛  ضمن ارائه مقالات برتر به پژوهش های برگزیده جوایزی نفیس اهدا شود.

علاقمندان برای ارسال آثار می توانند مقالات خود را تا 16 آذر ماه به نشانی motaleat.reg11@gmail.com ارسال کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 55400833 و یا 55400998 تماس حاصل فرمایند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: زیست محیطی شهرداری شهرداری تهران مشکلات مقالات علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۷۰۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماس بیش از ۱۰ هزار اصفهانی با ۱۳۷ در هفته نخست اردیبهشت

رئیس مرکز ارتباط مردمی شهرداری اصفهان گفت: در هفته نخست اردیبهشت سال جاری حدود ۱۰ هزار و ۵۰۰ تماس از سوی شهروندان با سامانه ۱۲۵ دریافت شد که از این تعداد ۳۵۰۰ تماس موضوع مشاوره‌ای بوده است.

محمد قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه در هفته نخست اردیبهشت سال جاری حدود ۱۰ هزار و ۵۰۰ تماس از سوی شهروندان با سامانه ۱۲۵ دریافت شد، اظهار کرد: از این تعداد ۳۵۰۰ تماس موضوع مشاوره‌ای و حدود ۷۰۰۰ تماس موضوعاتی بود که شهروندان نکاتی را مطرح کردند که به مناطق اعلام شد و پیگیر هستیم تا در سریع‌ترین زمان ممکن به نتیجه برسد.

وی با بیان اینکه هفته گذشته درخواست‌های اجرایی بیشتر بود، افزود: با توجه به وزش باد در هفته گذشته و بارش در نقاط شهر اصفهان، افزایش تماس‌ها را در این دو حوزه بیشتر شاهد بودیم و حدود ۲۰۰۰ تماس فوری داشتیم که در قیاس با هفته‌های گذشته افزایش قابل توجهی داشت، همچنین رفع خطر موضوعاتی که مطرح شده بود بیشترین آمار را به خود اختصاص داد.

رئیس مرکز ارتباط مردمی شهرداری اصفهان با اشاره به موضوعات رفع خطر تصریح کرد: و رفع خطر درختان اعم از شکستگی شاخه، سقوط درخت یا شاخه درختان موضوع اول و پس از آن رفع خطر حفره‌ها موضوع دوم بود که با جدیت توسط همکارانم در شهرداری اصفهان پیگیری شد و امیدواریم به نتیجه لازم برسد.

قاسمی خاطرنشان کرد: همکارانم در منطقه ۶، حوزه معاونت ترافیک برای روان‌سازی ترافیک چهارراه فرایبورگ اقدام کردند که از طرف شهروندان برای انجام این کار قدردانی می‌کنم، همچنین حوزه نت منطقه ۳، مشکل روشنایی بوستان‌های محلی خیابان سنبلستان را رفع کردند.

کد خبر 748852

دیگر خبرها

  • نکات کلیدی برای خرید و فروش ملک در ستارخان
  • شهرداری در حوزه بافت فرسوده چه کرد؟
  • تماس بیش از ۱۰ هزار اصفهانی با ۱۳۷ در هفته نخست اردیبهشت
  • نخستین فراخوان نیاز پژوهشی شرکت ملی حفاری ایران در سال ۱۴۰۳ منتشر شد
  • اجرای برنامه‌های نکوداشت هفته شیراز از ۱۲ اردیبهشت
  • برای تقویت میدان کتاب کودک و نوجوان چه باید کرد؟
  • نشست فعالان فرهنگی در صداوسیمای استان آذربایجان غربی
  • نمره صفر رئیس شورای شهر به سازمان فرهنگی شهرداری قزوین
  • نمایشگاه صنایع‌دستی در عمارت خسروآباد سنندج برپا شد
  • شهرداری همدان ۵۰ میلیارد تومان به حوزه پژوهش اختصاص داد