Web Analytics Made Easy - Statcounter

سایت رسمی فدراسیون جهانی فوتبال در گزارشی، به دیدار برگشت تیم‌های فوتبال پرسپولیس و کاشیما آنتلرز ژاپن پرداخت.به گزارش بلاغ،تیم فوتبال کاشیما آنتلرز ژاپن با کسب تساوی بدون گل مقابل پرسپولیس و پیروزی 2 بر صفر در دو دیدار رفت و برگشت لیگ قهرمانان آسیا، به عنوان قهرمانی مسابقات دست یافت. سایت رسمی فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) در گزارشی به بازی برگشت دو تیم اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این متن آمده است:


کاشیما آنتلرز پس از کسب تساوی بدون گل مقابل پرسپولیس در ایران و برتری 2 بر صفر در مجموع دو بازی رفت و برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا، برای اولین بار به قهرمانی این مسابقات دست یافت. نماینده ژاپن با این نتیجه، حضور خود را در مسابقات جام باشگاه‌های جهان تضمین کرد. رقابت‌هایی که آنتلرز در سال 2016 برای اولین مرتبه در آن حاضر بود.

آنتلرز که مقابل جمعیت پرشور ورزشگاه آزادی در تهران به میدان رفت، در نیمه اول به راحتی بازی می‌کرد هر چند پرسپولیس برای زدن گل به حریف فشار می‌آورد. با این حال تیم میهمان نخستین فرصت گلزنی را به دست آورد که ضربه ضعیف شوما دویی، راهی به دروازه نیافت. پرسپولیس فرصت‌هایی در اواخر 45 دقیقه اول به دست آورد، اما  کو وون سانتائه دروازه‌بان آنتلرز مقابل موقعیت‌های علی علیپور، بشار رسن و احمد نوراللهی ایستادگی کرد.

همانطور که نیمه دوم برای نماینده ژاپن به خاطر نتیجه دیدار رفت راحت پیگیری می‌شد، پرسپولیس برای گلزنی موقعیت‌ ایجاد می‌کرد. دو ضربه علیپور راهی به چارچوب نداشت و ضربه آزاد بشار رسن به دیواره دفاعی کاشیما آنتلرز برخورد کرد و توسط مدافعان دور شد. پیروزی کاشیما آنتلرز باعث شد آنها پس از اوراواردز (در سال‌های 2007 و 2017) و گامبا اوزاکا (در سال 2008)، سومین تیم ژاپنی باشند که به قهرمانی مهم‌ترین عنوان باشگاهی قاره آسیا می‌رسند.

کاشیما آنتلرز به عنوان قهرمان لیگ قهرمانان آسیا، به تیم‌های العین امارات، گوادالاخارای مکزیک، اسپرانسه تونس، رئال مادرید و تیم ولینگتون نیوزیلند در جام باشگاه‌های جهان که در امارات برگزار می‌شود، اضافه شد.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۷۱۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام ملتهای فوتسال آسیا؛ تیم ملی ایران در آستانه رسیدن به 300 امتیاز و هزار گل

تیم ملی فوتسال کشورمان در جدول ادواری مسابقات فوتسال جام ملتهای آسیا در آستانه 300 امتیازی شدن و رکورد 1000 گل زده قرار گرفته و در دوره بعد می تواند به هر 2 رکورد دست پیدا کند.

به گزارش طرفداری، تیم ملی فوتسال ایران در همه زمینه ها نسبت به 3 تیم دیگر برتر آسیا در این رشته موقعیتی فوق العاده دارد.

چهار تیم ایران، ژاپن، ازبکستان و تایلند به عنوان تیمهای برتر آسیا در هر 17 دوره مسابقات جام ملتهای آسیا حضور داشته اند.

ایران 105 بار در مسابقات به میدان رفته است؛ بیشتر از ژاپن با 101 بازی، ازبکستان با 91 و تایلند با 87 بازی. ایران 98 بار برنده شده است؛ ژاپن 74 بار، ازبکستان 60 بار و تایلند 58 بار در این مسابقات برنده شده اند. ایران تنها 3 بار مساوی کرده است و ژاپن 7 بار، ازبکستان 8 بار و تایلند 7 بار در این مسابقات مساوی کرده اند. ایران 4 بار باخته است در حالی که ژاپن 20 بار، ازبکستان 23 بار و تایلند 22 بار بازنده شده اند. ایران 963 گل زده است و ژاپن 477 بار، ازبکستان 379 بار و تایلند 476 بار موفق به گشودن دروازه رقبای خود شده اند. ایران تنها 150 بار گل خورده است در حالی که ژاپن 195 بار، ازبکستان 226 بار و تایلند 242 بار دروازه خود را بازشده دیده اند. ایران 298 امتیاز گرفته است و ژاپن با 229، ازبکستان با 188 و تایلند با 181 امتیاز در رده های بعدی قرار گرفته اند.

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • جام ملتهای فوتسال آسیا؛ تیم ملی ایران در آستانه رسیدن به 300 امتیاز و هزار گل
  • پخش زنده دیدار‌های پرسپولیس و استقلال و لیگ قهرمانان اروپا
  • شگفتی بزرگ: سه قهرمان آسیا حذف شدند
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 2-2 مقابل بایرن مونیخ (2018/5/1) / فیلم
  • صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (2002/5/1) / فیلم
  • صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (30 آوریل 2002)
  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی 3-2 مقابل لیورپول (30 آوریل، 2008) / فیلم
  • آقاپور: با طیبی تیم را در فینال جهان می‌بینم
  • آقاپور: می‌توانیم به فینال جام جهانی فوتسال برسیم
  • تبریک اینستاگرامی رییس فیفا به قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران