Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد هاشم‌زاده رئيس اداره راه و ترابري شهرستان سراب در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با اشاره به اینکه آسفالت جاده خاکی روستای دیزج سفید در شهرستان سراب نیاز به پیگیری دارد و قابل حل است، گفت:روز جمعه 19 آبان بازدید میدانی از مسیر و جاده خاکی روستای دیزج سفید بعمل آوردیم و به این نتیجه رسیدیم که دو مسیر از شهرستان سراب به این روستا منتهی می شود؛ یک مسیر از سمت روستای رازلیق و مسیر بعدی از سمت روستای گواشین و طی کار کارشناسی به عمل آمده، معتقدیم که آسفالت این روستا از طریق مسیر روستای گواشین به مسافت 5 کیلومتری، بهتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: آسفالت جاده خاکی روستای دیزج سفید نیاز به پیگیری های ما و جذب اعتبار از سوی نماینده مردم سراب و همچنین فرمانداری شهرستان سراب دارد و ان شالله قول می دهیم که در این راستا، فعالیت خود را چندین برابر کنیم تا ان شالله تا پایان امسال، شاهد پایان نامه نگاری ها و کسب مجوز برای آسفالت جاده این روستا باشیم.


هاشم زاده تاکید کرد: مهندس سلطانی نسب بخشدار مرکزی شهرستان سراب طی بازدید از روستای دیزج سفید به اهالی این روستا قول داده که از نظر بهسازی جاده خاکی روستای دیزج سفید به آنها کمک کند و در صورت تحقق بخشی این موضوع، فرآیند آسفالت جاده این روستا زودتر انجام خواهد شد و یقینا این کار در الویت ما قرار دارد.


رئیس اداره راه و ترابری شهرستان سراب در پایان با اشاره به وجود کتیبه تاریخی روستای دیزج سفید اظهار داشت: وجود سنگ میخی و کتیبه تاریخی در روستای دیزج سفید یک امتیاز مهم محسوب می شود و یقینا آسفالت این روستا می تواند زمینه ای برای تشویق گردشگران برای بازدید از این سنگ نوشته تاریخی باشد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۷۱۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قلعه تاریخی روستای تاج آباد کهنه در آستانه تخریب + تصاویر

روستای تاج آباد کهنه از توابع شهرستان رفسنجان استان کرمان واقع شده است. این روستا یکی از روستا‌های قدیمی و به جا مانده از دوران صفوی است، اما با حفاری‌هایی که در این روستا انجام شده گاهی به دوران پیش از اسلام نیز اشاره می‌کنند.

در این روستا قلعه تاریخی وجود دارد که اکنون تبدیل به خرابه و محل تجمع حیوانات و گاهی معتادان متجاهر شده است. تصمیماتی به جهت بازسازی و نگهداری این قلعه گرفته شد، اما تاکنون هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از این موضوع ابراز نارضایتی کرد و از مسئولان درخواست رسیدگی دارد.

منبع: اکبرزاده - کرمان

بیشتر بخوانید:

وقتی بازسازی قنات روستای زازرم علیا به فراموشی سپرده شد + تصاویر

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • ۷۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای ۲ طرح آبرسانی مرکزی هزینه شده است
  • طرح جهاد آبرسانی برای ۱۹۸ روستای استان مرکزی
  • آب با صرف بیش از ۴۰ میلیارد ریال اعتبار به روستای توانه در نهاوند رسید
  • روستای فهرج یزد در مسیر جهانی شدن + فیلم بنای ناشناخته پیش از اسلام
  • قلعه تاریخی روستای تاج آباد کهنه در آستانه تخریب + تصاویر
  • واکنش وزارت راه به یکی دانستن «رفع نقاط پرحادثه» و «روکش آسفالت»
  • گذر از میانه تاریخ با سفر به روستای انجدان اراک
  • پیگیری تکمیل بازسازی جاده شهداد - نهبندان در دستورکار دادستانی کرمان
  • میراث فرهنگی اجازه انتقال آب از روستای تاریخی گیسک را نمی‌دهد
  • یک روز ناب در دل طبیعت بکر در چند کیلومتری تهران