Web Analytics Made Easy - Statcounter

با تشکیل فدراسیون کاراته کشورهای حاشیه دریای خزر و دریای سیاه، ۳ عضو ایرانی به عضویت این فدراسیون تازه تاسیس درآمدند.

به گزارش ایسناو به نقل از  سایت فدراسیون کاراته، در حاشیه برگزاری بیست و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی جهان در مادرید اسپانیا، روسای ۱۵ کشور حوزه دریای خزر و دریای سیاه با هماهنگی مسئولان فدراسیون جهانی و بمنظور گسترش و توسعه هر چه بیشتر کاراته، همکاری در برگزاری کلاس های آموزشی و اردوهای آماده سازی و بهره گیری از ظرفیت های کشورهای مختلف، جلسه ای تشکیل و فدراسیون کاراته این منطقه را پی‌ریزی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از تشکیل این فدراسیون و براساس گزینش اعضا، محمدصادق فرجی، رییس فدراسیون کاراته ایران به عنوان نایب رییس این تشکیلات تازه تاسیس، محسن آشوری، دبیر فدراسیون ایران به عنوان رییس کمیته مسابقات و جواد سلیمی، رییس کمیته داوران ایران و عضو شورای داوری آسیا و جهان به عنوان رییس کمیته داوران فدراسیون کشورهای حوزه دریای خزر و دریای سیاه برگزیده شدند.

اعضای این فدراسیون تازه تاسیس به این شرح است: 
رییس فدراسیون: یاشار بشیروف از آذربایجان 
نایب رئیس: محمدصادق فرجی از ایران
دبیر: ارچومر تاسدمیر از ترکیه 

اعضای هیئت رئیسه: کاخا باسیلیا از گرجستان، ویکتور خان از روسیه، سرگی لوچوک از اوکراین، جاستالاب سانائوف از قزاقستان، اولگ آبالین از مولداوی و آلامجون مولائف از ترکمنستان 

اعضای کمیته مسابقات: 
رئیس کمیته مسابقات: محسن آشوری از ایران
اعضا: اسماعیل بایازیت از ترکیه، میخاییل ماخارادزه از گرجستان، جابری سعیدی از آذربایجان، لولیکا آرینا از مولداوی

اعضای کومیته داوران: 
رئیس کمیته داوران: جواد سلیمی از ایران 
اعضا: احمد سان از ترکیه، جهانگیر بابایف از آذربایجان، تاتیا ملوئا از گرجستان، استانیسلاو زالاتوشویلی از اوکراین

ایران، آذربایجان، ترکیه، روسیه، مولداوی، گرجستان، اوکراین، قرقیزستان، رومانی، قزاقستان، ترکمنستان، ارمنستان، بلغارستان، ازبکستان و تاجیکستان ۱۵ عضو این فدراسیون هستند و قرار است تعداد این کشورها به عدد ۲۱ برسد.

مقر این فدراسیون در ترکیه است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: كاراته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۷۱۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، محسن رضایی با اشاره به اینکه بیش از یک هزار و ۴۰۰ کانون فرهنگی هنری مساجد در استان افزود: نزدیک به ۱۰ درصد این تعداد، پارسال به عضویت کانون های فرهنگی هنری مساجد در آذربایجان غربی درآمده اند که نشان دهنده جذابیت فعالیت در این مراکز است.

او اضافه کرد: حدود ۵۰ درصد کانون های فرهنگی هنری مساجد در آذربایجان غربی مربوط به روستاهاست که نقش بسزایی در شکوفایی استعدادها و توان افزایی نوجوانان روستایی دارد.

رضایی تصریح کرد: همچنین ۳۰۰ کانون فرهنگی هنری در آذربایجان غربی ویژه بانوان فعالیت می کند که از این تعداد ۸۶ کانون پارسال ایجاد شده و اقبال روزافزون دختران به سمت فعالیت های فرهنگی و هنری را نشان می دهد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌غربی در ادامه گفت: بخش مهمی از فعالیت های این کانون ها در بستر مسجد شکل می گیرد و اهتمام ویژه این نهاد، ایجاد جذابیت با زبان هنر شامل سرود و تئاتر برای حضور در فضای مسجد برای نوجوانان و جوانان است.

دیگر خبرها

  • رایزنی سفیر ایران در ترکیه با یکی از مقامات سازمان همکاری اسلامی
  • اهمیت عضویت ایران در کمیسیون بین‌المللی الکتروتکنیک
  • کارخانه مشاور عالی رئیس و دبیر کمیته فنی فدراسیون والیبال شد
  • انتقاد رهبر حزب رفاه ترکیه از اردوغان: آیا شایسته ترکیه است که علیه ایران با اسرائیل همکاری کند؟
  • درباره رابطه ایران با گرجستان و ارمنستان!
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • تولید فیلم‌های غیراخلاقی از دختران ۱۵ تا ۲۶ ساله ایرانی برای مردان خارجی | انهدام باند بزرگ قاچاق زنان و دختران ایرانی به ترکیه و گرجستان + جزئیات
  • برگزاری نشست کمیسیون‌های سه گانه فدراسیون دوومیدانی | انتخاب روسا و نمایندگان کمیسیون ها در مجمع
  • جمهوری اسلامی آمادگی دارد در پیشرفت سریلانکا شریک شود
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی