Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علی یارمحمدیان  امروز مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان در نشست خبری هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات و تأسیسات سرمایشی و گرمایشی و اولین نمایشگاه بین‌المللی بهره‌وری آب و انرژی در ساختمان، صنعت و حمل و نقل، اظهار کرد: در سال‌جاری ۲۷ عنوان نمایشگاه در اصفهان برگزار شده است و با بررسی این نمایشگاه‌ها به‌خوبی می توان قضاوت کرد که این رویدادهای اقتصادی که هر هفته در استان اصفهان برگزار می‌شود، چه نتایجی در بر داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه کتاب در اصفهان، افزود: نمایشگاه کتاب توانست اعتماد مردم را جلب کند، افراد زیادی از این نمایشگاه بازدید کردند و بر اساس آمار اعلام شده از سوی معاون اداره و فرهنگ ارشاد اسلامی استان اصفهان، ۱۰۰ هزار نفر از نمایشگاه کتاب امسال بازدید و شش میلیارد تومان کتاب در این نمایشگاه به فروش رسید.  

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه کتاب با عنوان یک رویداد فرهنگی، در ادامه رسالت اجتماعی و فرهنگی شرکت نمایشگاه ها انجام شد، اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه‌های فرهنگی برای شرکت نمایشگاه‌ها منافع اقتصادی خاصی همراه ندارد، اما به دلیل رسالت اجتماعی که نسبت به جامعه داریم، نمایشگاه‌های فرهنگی و اجتماعی را برگزار می کنیم.

وی تصریح کرد: ذات نمایشگاه برگزاری رویدادهای تخصصی و اقتصادی است.

یارمحمدیان از برگزاری هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات و تأسیسات سرمایشی و گرمایشی در روزهای ۲۹ آبان تا دوم آذرماه امسال خبر داد و افزود: اعتماد مخاطبان در خصوص نمایشگاه جلب شده و دسته‌بندی‌های دقیقی انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات و تأسیسات سرمایشی و گرمایشی تولیدات در پنج حوزه اصلی تجهیزات و سیستم‌های گرمایشی، تجهیزات و سیستم های سرمایشی و تهویه مطبوع، لوله و اتصالات انتقال انرژی، تجهیزات برقی و الکترونیکی، کنترل دما و سیستم های اتوماسیون خانگی و خدمات وابسته تاسیساتی را به نمایش گذاشته می‌شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان با بیان اینکه هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات و تأسیسات سرمایشی و گرمایشی از نمایشگاه های برتر کشور است، گفت: بازدیدکنندگان این نمایشگاه متخصصانی همچون مهندسان معمار، عمران و عمده‌فروشان و خرده‌فروشان سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی است.

وی ابراز امیدواری کرد که این نمایشگاه بین‌المللی از سطح کیفی قابل قبولی برخوردار باشد و به افزایش کیفیت ساختمان‌ها کمک کند.

یارمحمدیان با اشاره به برگزاری اولین نمایشگاه بین‌المللی بهره‌وری آب و انرژی در ساختمان، صنعت و حمل ونقل در اصفهان تصریح کرد: این نمایشگاه، اهمیت بهینه‌سازی و مصرف آب در کشور را مورد تاکید قرار می‌دهد.

وی با بیان اینکه حدود نیمی از کل مصرف انرژی کشور در بخش ساختمان متمرکز شده است و متأسفانه هنوز بسیاری از فعالان ساخت‌و ساز اراده جدی برای بهینه‌سازی ساختمان‌ها ندارند، افزود: شرکت نمایشگاه‌ها فرهنگسازی برای موضوعات مختلف را وظیفه خود می داند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان با بیان اینکه اولین نمایشگاه بین‌المللی بهره‌وری آب و انرژی در ساختمان، صنعت و حمل و نقل ۲۷ تا ۳۰ دی ماه ۹۷ در اصفهان برگزار می‌شود ، افزود: امیدوارم فعالان این صنف در نمایشگاه حضور به‌هم رسانند.

وی ادامه داد: این نمایشگاه با صنعت ساختمان در ارتباط است و توانمندی های سیستم های بازیافت انرژی، تجهیزات انرژی های نو، تجهیزات و مصالح ساختمانی سازگار با محیط زیست و ساختمان های سبز، انواع عایق های رطوبتی و حرارتی، صوتی و سیستم های کاهنده آب و انرژی، درب و پنجره های چند جداره، سیستم های گرمایشی، سرمایشی و تهویه مطبوع با راندمان انرژی مثبت، سیستم های کنترل هوشمند ساختمانی در زمینه انرژی، شرکت‌های انرژی و بازرسی در زمینه بهره وری انرژی را به نمایش می گذارد.

 

انتهای پیام/م

 

نشست خبری هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات و تأسیسات سرمایشی و گرمایشی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: معرفی کتاب وزارت صنعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۷۱۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر گروسی به اصفهان مهر تاییدی بر حمایت آژانس اتمی از مجموعه‌های علمی ایران است

سی‌اُمین کنفرانس ملی هسته‌ای ایران و نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای ۲۰۲۴ از ۱۷ تا ۱۹ اردیبهشت جاری در اصفهان برگزار می‌شود.

جواد کریمی ثابت گفت: ایده برگزاری کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای ۲ سال گذشته توسط انجمن هسته‌ای ایران و سازمان انرژی اتمی کشورمان در نشستی مطرح شد و مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی برای همکاری در برگزاری آن قول مساعد داد.

وی با بیان اینکه یکی از وظایف آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، حمایت از چنین رویدادهای بین‌المللی برای توسعه دانش و فناوری هسته‌ای برای همه اعضای آن است، ادامه داد: بر این اساس، آژانس بین‌المللی انرژی اتمی از برگزاری نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای در کشورمان بسیار استقبال کرد.

رییس کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای تاکید کرد: همکاری آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در برگزاری این رویداد علمی قابل تقدیر است و مدیر کل آژانس نیز در مراسم افتتاحیه کنفرانس حضور خواهد یافت.

کریمی ثابت با تاکید بر اینکه این همکاری‌ها قطعا گسترش می‌یابد، تصریح کرد: مشکلات کنونی جهانی با همکاری بین‌المللی حل خواهد شد که یکی از مسیرهای آن، کنفرانس‌های علمی است و در آن اندیشمندان درباره چالش‌ها باهم تبادل نظر و تجربه می‌کنند.

وی با بیان اینکه سی‌امین کنفرانس ملی هسته‌ای ایران و نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای به مدت سه روز در اصفهان برگزار می‌شود، گفت: برگزاری این رویداد، نشانه بلوغ فناوری هسته‌ای در کشورمان است.

رییس انجمن هسته‌ای ایران با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب درباره گسترش همکاری‌های بین‌المللی در حوزه فناوری هسته‌ای، افزود: این موضوع یکی از هدفگذاری‌های اصلی و مهم انجمن هسته‌ای ایران و سازمان انرژی اتمی است.

کریمی ثابت با بیان اینکه جامعه هسته ای کشورمان پس از ۵۰ سال به بلوغ خوبی رسیده است، گفت: انجمن هسته ای ایران پس از ۲۹ دوره برگزاری کنفرانس ملی، فضا و ظرفیت موجود برای برگزاری کنفرانس بین‌المللی در زمینه علوم و فنون هسته‌ای را مناسب دید.

شرکت ۵۰ پژوهشگر بین‌المللی در کنفرانس هسته‌ای ایران

رییس انجمن هسته‌ای ایران همچنین با اشاره به حضور ۵۰ پژوهشگر بین‌المللی از کشورهای مختلف در کنفرانس علوم و فنون هسته‌ای، گفت: استقبال از داخل و خارج کشور برای مشارکت در این رویداد بسیار فراتر از حد انتظار برگزارکنندگان بود.

کریمی ثابت با اشاره به ارسال ۵۰۰ مقاله علمی به دبیرخانه این رویداد، افزود: استادان ۵۰ دانشگاه کشورمان در فرایند داوری این مقاله ها مشارکت داشتند.

وی با بیان اینکه از بین مقاله ها، ۴۲۰ مقاله پذیرفته شد، خاطرنشان کرد: یکصد سخنرانی علمی، ۱۶ میزگرد فنی و نشست‌های تخصصی در این رویداد برگزار می‌شود.

وی با اشاره به در نظر گرفتن چهار بخش اصلی در این رویداد، آنها را سخنرانی علمی، میزگردهای تخصصی، نشست هایی با موضوع همکاری های علمی با موسسه های بین‌المللی و نمایشگاه آخرین دستاوردهای فناوری هسته‌ای برشمرد و اظهار کرد: بیش از ۸۰ سخنران علمی در میزگردها حضور خواهند داشت.

رییس انجمن هسته‌ای ایران، برخی از محورهای این کنفرانس را تغییرات اقلیمی و نقش موثر فناوری هسته‌ای برای رفع چالش های مرتبط با آن دانست و گفت: یکی از محورهایی که مورد استقبال پژوهشگران برای ارسال مقاله به کنفرانس قرار گرفت، کاربرد پرتوها بویژه در زمینه رادیو داروها بود که کشورمان نیز در این زمینه موفق عمل کرده است.

وی با اشاره به تجربه های کشورمان در زمینه رادیو داروها، کشاورزی هسته ای و تامین امنیت غذایی، افزود: برگزاری این کنفرانس فرصت خوبی برای به اشتراک گذاری این تجربه هاست.

  کاربرد پرتوها (صنعت، پزشکی و محیط زیست)، راکتورهای هسته ای، فیزیک هسته ای، اندازه گیری تشعشعات، ایمنی و امنیت هسته ای، تغییر اقلیم و نقش انرژی هسته ای و حکمرانی هسته ای از جمله محورهای سی امین کنفرانس ملی هسته ای ایران و نخستین کنفرانس بین المللی علوم و فنون هسته ای است.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • افزایش چشمگیر ظرفیت انرژی خورشیدی در بریتانیا
  • افزایش چشمگیر ظرفیت انرژی خورشیدی در مارس ۲۰۲۴
  • برگزاری نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای در اصفهان
  • سفر گروسی به اصفهان مهر تاییدی بر حمایت آژانس اتمی از مجموعه‌های علمی ایران است
  • رافائل گروسی میهمان ویژه همایش هسته‌ای اصفهان
  • حضور ۱۱۰ شرکت در نمایشگاه بین‌المللی صنعت پخش ایران
  • اعطای امتیاز ویژه به شرکت‌های برتر حاضر در «ایران هلث»
  • اصفهان، میزبان نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای ۲۰۲۴
  • مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به اصفهان سفر می‌کند
  • مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به اصفهان می‌آید