Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، دومین نمایشگاه آثار و توانمندی‌های هنری مددجویان تحت حمایت کمیته امداد آذربایجان‌شرقی امروز ظهر با حضور مجید خدابخش استاندار آذربایجان‌شرقی، محمداسماعیل سعیددی نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس و جمعی از مسئولان در محل فرهنگسرای بزرگ الغدیر گشایش یافت.
محمد کلامی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان‌شرقی در آیین گشایش نمایشگاه با اشاره به اینکه آثار هنری مددجویان با موضوع هنر و ادبیات دینی در این نمایشگاه عرضه شده است، افزود: در این نمایشگاه 200 اثر هنری مددجویان تحت حمایت این نهاد عرضه شده است و مردم می‌توانند از 20 تا 25 آبان از این نمایشگاه بازدید کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اعلام اینکه آثار هنری مددجویان در این نمایشگاه قابلیت فروش دارند، بیان کرد: آثار هنری مددجویان در رشته‌های تابلوفرش، نقاشی، عکاسی، سفال‌گری، منبت‌کاری، معرق‌کاری و سایر رشته‌های هنری در نمایشگاه عرضه شده است.
مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌شرقی افزود: هدف از برگزاری این نمایشگاه شناسایی توانمندی‌های هنری مددجویان و نیز معرفی خدمات فرهنگی کمیته امداد است.
مجید خدابخش، استاندار آذربایجان شرقی با تقدیر از ابتکار کمیته امداد استان در برگزاری نمایشگاه آثار هنری مددجویان، گفت: مددجویان تحت حمایت این نهاد با هنرآموزی و کسب مهارت در یکی از رشته‌های هنری توانسته‌اند به استقلال اقتصادی برسند و برای خود و دیگران شغل ایجاد کنند.
محمد اسماعیل سعیدی، نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی نیز با بیان اینکه برپایی این نمایشگاه حرکت ارزشمندی است و نتایج خوبی می‌تواند داشته باشد، افزود: برگزاری این نمایشگاه به طور قطع در ایجاد انگیزه کار و تلاش بین مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان موثر است.  

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن خبرگزاری بین المللی قرآن فرهنگی نمایشگاه مددجویان کمیته امداد امام خمینی تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۷۲۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز

سردار محمدی اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و فروش آمپول‌های قاچاق در تبریز رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با هماهنگی قضایی به محل نگهداری آمپول‌ها اعزام شده و در بازرسی از محل تعداد ۴۷ هزار و ۴۹۰ عدد انواع آمپول تزریقی قاچاق به ارزش ۸۰ میلیارد ریال را کشف کردند و در این رابطه ۲ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی مبارزه با قاچاق را یکی از مهمترین ماموریت‌های مجموعه انتظامی عنوان کرد و گفت: امروزه تنگ شدن عرصه برای فعالیت قاچاقچیان به واسطه تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس است و شهروندان در صورت مشاهده موضوعات مشابه مراتب را به ۰۹۶۳۰۰ ستاد خبری پلیس امنیت اقتصادی و ۱۱۰ سامانه فوریت‌های پلیس و سامانه ۱۹۷ جهت رسیدگی گزارش کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • دومین همایش به رسم سقایی در تبریز
  • کمیته امداد اردبیل از ۱۳۲۰ بیمار صعب‌العلاج و خاص حمایت می‌کند
  • واریز مستمری ۲۹ هزار خانوار کمیته امداد البرز
  • اختصاص ۳۰ همت برای اشتغال مددجویان کمیته امداد
  • تشریح برنامه‌های خدمت به مددجویان کمیته امداد اصفهان در دهه کرامت
  • ۱۰ غرفه مددجویان کمیته امداد در نمایشگاه اقوام دایر شد
  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل
  • گشایش نمایشگاه نقاشی در نگارخانه حوزه هنری
  • کشف بیش از ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز
  • ۷ درصد رتبه‌های برتر کنکور از مددجویان کمیته امداد هستند