Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداو سیما از بازار سرمایه، دبیرخانه فدراسیون جهانی بورس ها(WFE)، اعلام کرد : ارزش بازار بورس تهران در 12 ماهه منتهی به پایان سپتامبر سال 2018 میلادی با بیش از 120 درصد بازده ( به واحد پول ملی) مقام نخست را در میان اعضای فدراسیون به خود اختصاص داد.
میزان بازده ارزش بازار بورس تهران به دلار در این دوره حدود 74 درصد محاسبه شده است که از این نظر نیز در بالاترین جایگاه در میان سایر اعضای فدراسیون جهانی بورس ها قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ارزش دلاری بورس تهران در پایان سپتامبر 2018 معادل 173 میلیارد دلار اعلام شد.
همچنین شاخص کل بورس تهران در دوره یک ساله منتهی به پایان سپتامبر 2018 رشد قابل ملاحظه ای داشت و بیش از 127 درصد بازدهی را از آن خود کرد.
علاوه بر این، متوسط رشد ارزش بازار در مناطق مختلف فدراسیون جهانی بورس ها به شرح زیر گزارش شده است: آمریکا: 15 درصد، آسیا ـ اقیانوسیه: 3- درصد و اروپا_ آفریقا _خاورمیانه 5 درصد

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: رتبه نخست بورس فدراسیون جهانی بورس ها بورس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۷۳۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان مرحله نخست مسابقات آزاد تپانچه بانوان ایران با قهرمانی قربانی

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مرحله نخست مسابقات آزاد تپانچه بانوان ایران در سال ۱۴۰۳ در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در مجموعه تیراندازی آزادی تهران برگزار شد.    در پایان فینال رقابت‌های تپانچه در رده سنی بزرگسالان نتایج زیر به دست آمد:    ۱- مینا قربانی از همدان    ۲- مهسا نیک‌نفس از اصفهان    ۳- زهرا صفری از تهران    مراسم اهدای مدال با حضور کبری غیاثی، نایب رئیس فدراسیون برگزار شد.

دیگر خبرها

  • افت بیش از ۵ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • معامله ۲۷۰ میلیاردی سهام در بورس آذربایجان غربی
  • آینده بورس در چند پرده
  •  پیش‌بینی بورس فردا ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پایان مرحله نخست مسابقات آزاد تپانچه بانوان ایران با قهرمانی قربانی
  • سرمایه‌گذاری در ۱۰۰ شرکت بورسی ایران هیچ ریسکی ندارد | بزرگ‌ترین بازار بورس ناشناخته جهان مربوط به ایران است
  • قیمت طلا به کف رسید؟
  • قیمت طلا به کف رسید؟/ قیمت جدید طلا ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲
  • نقره و خودروهای برقی/ نقش فلز نقره در صنعت انرژی‌های تجدیدپذیر!
  • ۲۱ درصد بیمه‌شدگان تامین اجتماعی، بانوان هستند/ حضور فعال زنان در بازار کار