Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-02@10:29:38 GMT

کنایه سرلشکر صفوی به رئیس جمهور آمریکا

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۷۳۰۲۲

کنایه سرلشکر صفوی به رئیس جمهور آمریکا

سرلشکر سیدیحیی رحیم‌صفوی مشاور عالی فرمانده کل قوا در کنگره سه هزار شهید استان قزوین بیان کرد: آن زمان کل درآمد ملی که صرف جنگ شد ۱۲ درصد بود و فروش نفت ما با قیمت ۸ دلار تا مرز ۲ میلیون بشکه می‌رسید و درآمد نفتی کشور ۷ میلیارد دلار بود، اما در حال حاضر تنها صادرات ما به عراق بیش از ۷ میلیارد و برای ترکیه نیز بیش از ۱۰ میلیارد دلار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رحیم‌صفوی یادآورشد: امروز به واسطه داشتن رهبری حکیم، مقتدر، دانا و دلسوز که بیش از ۲۸ سال است که زمام حکومت را در دست دارد توانسته‌ایم کشتی کشورمان را در طوفان حوادث منطقه به کشوری امن و با صلابت تبدیل کنیم.

وی با انتقاد از ایجاد رابطه برخی از کشور‌های عربی با رژیم صهیونیستی بیان کرد: ننگ بر حاکمان عربی که اسرائیل را به رسمیت شناختند و خیانتی بزرگ را بر آرمان‌های مردم فلسطین روا داشتند.

مشاور عالی فرمانده کل قوا تأکید کرد: رهبران نادان ملت‌ها را به ذلت خواهند کشاند از این رو به طور حتم ملت آمریکا نیز به واسطه داشتن رئیس‌جمهوری نادان رو به افول خواهد رفت و در برابر قدرت کشورمان و محور مقاومت شکست خواهد خورد.

وی یادآور شد: برای عبور از شرایط نامساعد اقتصادی چاره‌ای جز انسجام کشور و کمک ملت و دولت و تبعیت از بیانات مقام معظم رهبری و محور قرار دادن آن نیست؛ از این رو با توجه به این امر می‌توان به پیروزی دست یافت.

رحیم‌صفوی در پایان تأکید کرد: ملت ایران با رهبری مقام‌معظم‌رهبری شکست‌ناپذیر و قدرتمند است؛ چراکه متکی به خداست، اما دشمنان ایران اسلامی و دشمنان ایران شکست‌پذیر هستند و به‌زودی آمریکا نیز مجبور خواهد شد که برای فرار از شکست از غرب‌آسیا، سوریه، عراق، افغانستان و خلیج‌فارس خارج شود.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: رحیم صفوی مشاور عالی فرمانده کل قوا ترامپ آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۷۳۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ: اگر رئیس جمهور بودم هرگز جنگ غزه راه نمی افتاد

 دونالد ترامپ در گفتگو گو با مجله تایم با انتقاد از سیاست‌های بنیامین نتانیاهو، گفت: افراد بسیار خوبی هستند که می‌توانند جای نتانیاهو را بگیرند.

به گزارش تسنیم، دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا در گفتگو با مجله تایم با انتقاد از نتانیاهو، گفت: انتقادها از "بنیامین نتانیاهو" بجاست، چرا که نتوانست مانع کشته شدن غیرنظامیان اسرائیلی در هفتم اکتبر شود.

رییس جمهور سابق آمریکا با تاکید بر این موضوع که افراد بسیار خوبی هستند که می‌توانند جای نتانیاهو را بگیرند، افزود: خیلی‌ها از هفتم اکتبر (عملیات طوفان الاقصی) اطلاع داشتند، اما اسرائیل اطلاع نداشت و نتانیاهو به همین خاطر خیلی ملامت و سرزنش می‌شود.

ترامپ ادامه داد: آنچه در هفتم اکتبر (عملیات طوفان الاقصی) رخ داد، نباید هرگز اتفاق می‌افتاد، همه چیز برای جلوگیری از آن وجود داشت.

دونالد ترامپ پیش از این با انتقاد از عملکرد جو بایدن، رییس جمهور آمریکا گفته بود که اگر من رئیس‌جمهور بودم هفتم اکتبر هرگز اتفاق نمی‌افتاد، حتی یک فرصت کوچک.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • افشاگری رسانه آمریکایی درباره انبوه گاف‌های بایدن در ۲۰۲۴
  • ادعای بایدن: حماس تنها مانع آتش بس فوری در غزه است
  • ترامپ برای کمک به کی‌یف شرط گذاشت
  • ترامپ: اگر رئیس جمهور بودم هرگز جنگ غزه راه نمی افتاد
  • رحیم‌پور ازغدی: یهودی‌ها اصلا تمام شدند | در آمریکا می‌گفتند «مارگ بار اسرائیل» +فیلم
  • بایدن: آمریکا، مصر و قطر درباره توافق آزادی گروگان‌ها و آتش‌بس غزه همکاری خواهند کرد
  • بایدن: آمریکا٬ مصر و قطر درباره توافق آزادی گروگان‌ها و آتش‌بس غزه همکاری خواهند کرد
  • گفت‌وگوی تلفنی بایدن با امیر قطر و السیسی درباره آتش‌بس در غزه
  • در دانشگاه آمریکا به فارسی می‌گفتند «مارگ بار اسرائیل»
  • رایزنی تلفنی بایدن با امیر قطر؛ تحولات غزه محور گفتگو‌ها