Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-08@21:01:59 GMT

اگر پرونده‌ای دارید بگویید انتخابتان نکنیم

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۷۳۹۰۱

اگر پرونده‌ای دارید بگویید انتخابتان نکنیم

نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران پس از ارائه برنامه دو کاندیدای پست شهرداری تهران (سیدکامل تقوی نژاد و عباس آخوندی) سؤالات متعددی را از این دو کاندیدا مطرح کرد.

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، سید حسن رسولی در جلسه علنی امروز شورا پس از ارائه برنامه سیدکامل تقوی‌نژاد کاندیدای پست شهرداری تهران، با بیان اینکه میزان وصول درآمد از محل مالیات، معادل 150 درصد درآمد نفت در کشور است، اظهار کرد: از کمک شما به آقای افشانی برای افزایش سهم شهرداری‌های استان تهران از محل مالیات بر ارزش افزوده از شش به 18 درصد تشکر می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه درباره تبارگزینی سیاسی یا غیرسیاسی توضیحاتی ارائه کردید، ادامه داد: شهرداری تهران سازمانی فوق‌العاده فربه، گسترده و غیرچالاک است و در موضوع نیروی انسانی نیاز به کوچک‌سازی دارد، شما چقدر مرد میدان برای کوچک‌سازی هستید؟ آیا آمادگی دارید که تهمت بشنوید اما این هزینه را با جان و دل بپردازید؟ این کار جراحی دردناک است.

خزانه‌دار شورای شهر تهران خطاب به تقوی‌نژاد گفت: شما در حوزه مالی و مالیاتی مدیر موفقی هستید، اما نسبت به سایر حوزه‌های شش‌گانه شهری نگران هستیم و خواهش می‌کنم توضیح دهید با چه سبک و سیاق مدیریتی در حوزه‌هایی که تاکنون تجربه‌ای در آن نداشتید، عمل خواهید کرد.

رسولی همچنین از عباس آخوندی دیگر کاندیدای پست شهردار تهران پرسید: شهرداری تهران، سازمان پهن، پیچیده و ناکارآمدی است و خواهش می‌کنم نظرتان را درباره حد و اندازه این سازمان و میزان مداخله آن در شئونات زندگی مردم به جز مأموریت‌های ذاتی با توجه به منابع و مصارف قائل هستید، بفرمایید.

وی ادامه داد: می‌دانم استیضاح‌های مجلس را رأی اعتماد گرفتید, اما نماینده ملایر در مجلس اعلام کرده، شما پرونده دارید. بنده هر میزان جستجو کردم این پرونده را نیافتم، اما اگر پرونده‌ای دارید بگویید شورا شما را انتخاب نکند. البته من می‌دانم شما انسان پاکدستی هستید.

نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران از آخوندی خواست تا دکترین خود را در مورد حکمروایی شهری و شهردار مستقل بیان کند و گفت: باید نگاه اقتصادی شما نسبت به شهر مشخص شود، در حال حاضر دولت، دولت اصلاحات است و آقای رئیس جمهور دولت خود را شریک اصلاح‌طلبان می‌دانند. شما چهره اصلاح‌طلب معروفی نیستید، اما نمی‌دانم در کنار تمامی کاندیداهای اصلاح‌طلب این همه هجمه نسبت به شما برای چیست؟ آیا شما دست بر روی فساد گذاشته است یا ما راه خطا را می‌رویم؟

منبع: فارس

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: شورای شهر تهران شهردار تهران نامزدهای شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۷۳۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خواص درمانی آفتاب گردان که از آن بی خبر هستید

آفتاب‌‌نیوز :

آفتابگردان دارای خواص ملین و ضد یبوست، ضد عفونی کننده و موثر برای درمان زخم‌های سطحی، تقویت کننده معده بوده و دافع سنگ کلیه می‌باشد و نیز موجب پاک سازی مجاری ادراری می‌گردد.

برگ‌های آفتاب گردان دارای خاصیت تقویت کننده معده بوده و فشار خون را تنظیم می‌کند.

ریشه آفتاب گردان برای سیستم گوارشی مفید بوده و ادرار آور است.

دمکرده دانه آفتابگردان: برای درمان اسهال خونی می‌توانید دمکرده فوق را با مقداری نبات و یا قند میل کنید برای تهیه این دم کرده ۵ الی ۱۰ گرم از دانه‌های آفتاب گردان را در یک لیوان آب جوش به مدت ۱۰ دقیقه دم کنید.

اسانس گل آفتاب گردان: اسانس گل آفتاب گردان دارای خواص ضد عفونی کننده بوده و برای زخم‌ها و خراش‌های سطحی کار برد دارد و نیز فشار خون را پایین می‌آورد. روغن آفتاب گردان: از روغن آفتابگردان به عنوان مکمل جهت رقیق کردن سایر روغن‌ها و نیز کاربرد جهت تهیه دمکرده‌های روغنی استفاده می‌گردد.

دمکرده ریشه آفتاب گردان: برای درمان یبوست، درد معده، و ناراحتی‌های سیستم گوارشی کاربرد دارد می‌توانید این دم کرده را روزانه یک فنجان در سه وعده میل کنید (مقدار ۳۰ گرم ریشه خشک شده آفتاگردان را به مدت ۱۵ دقیقه دم کنید)

شیره آفتابگردان: برای درمان آرتروز و رفع ناراحتی‌های مفاصل و کمر استفاده می‌شود.

دمکرده مغز داخلی ساقه آفتابگردان برای دفع سنگ کلیه و تقویت شنوایی مفید است.

ضماد آفتاب گردان: چنانچه مغز د اخلی ساقه این گیاه را بکوبید و بصورت ضماد در بیاورید و در محل زخم‌ها قرار دهید این کار موجب قطع خونریزی شده و التیام زخم هار ا تسریع می‌بخشد. آفتاب گردان با نام علمی (Helianthus annus) و از خانواده کاسنیان یا مرکبان (Asteraceae) است.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • خواص درمانی آفتاب گردان که از آن بی خبر هستید
  • انتقاد تند یک کاندیدای انتخابات از ذوالنور/ حواست هست که خودت را زیر سوال می‌بری؟/ قالیباف شانس اول ریاست مجلس است
  • امتحانات نهایی را تبدیل به بت نکنیم / روش‌های مناسب مطالعه صحیح
  • رئیسی: نگاه ما به زنان همان نگاه اسلام است
  • پرونده مرگ مدیر شهرداری پیچیده شد؛ 3 کارمند در بازداشتند
  • تشکیل پرونده قضایی برای عوامل سریال افعی تهران
  • تشکیل پرونده قضایی برای عوامل سریال «افعی تهران»
  • جرایم مدیران شهری در البرز تحت رصد معاونت پیگیری پرونده‌های خاص
  • برنامه امسال شهرداری تهران برای مترو چیست؟
  • آقای رئیسی! به‌قول حسین‌ شریعتمداری الان زنگ انشا نیست /۳۴ ماه از عمر دولت تان گذشته و شما هنوز دارید می گویید: باید فلان شود و نباید بهمان شود!