Web Analytics Made Easy - Statcounter

یاسوج- ایرنا- معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: نمایشگاه خدمات و دستاوردهای 40 ساله نظام و انقلاب در این استان به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی آن به طور تأثیرگذاری در استان برپا می شود.

به گزارش ایرنا، عزیز فیلی روز یکشنبه در نشست کارگروه برپایی نمایشگاه چهل سالگی انقلاب در یاسوج اظهار داشت: این نمایشگاه 12 تا 22 بهمن امسال در شهر یاسوج برپا خواهد شد و تمامی دستگاه های اجرایی استان نیز در آن عملکرد چهل ساله خود در زمینه های مختلف را در معرض دید عموم قرار می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: مکان برپایی این نمایشگاه در شهر یاسوج به زودی و پس از بررسی های لازم تعیین و اعلام می شود.
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: لحاظ کردن تمامی جوانب امر در برپایی این نمایشگاه به ویژه مکان یابی مناسب، رعایت مسائل ترافیکی و دسترسی آسان بازدیدکنندگان ضروری است.
فیلی عنوان کرد: برپایی این نمایشگاه همراه با پویایی، شادابی و متناسب با ذائقه قشرهای مختلف مردم از جمله نسل جوان بوده و برنامه های متنوع فرهنگی و هنری نیز در آن اجرا شود.
وی خواستار استفاده از ابزار هنر و بکارگیری روش های جذاب و خلاقانه در برپایی این نمایشگاه به منظور افزایش هر چه بیشتر میزان استقبال بازدیدکنندگان از آن شد.
فیلی بر لزوم برنامه ریزی های لازم و فراهم کردن تمهیدات مورد نیاز از سوی دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد تا دهه نخست دی ماه امسال برای برپایی باشکوه و در خور شأن این نمایشگاه تأکید کرد.
وی ابراز داشت: دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد علاوه بر تعامل و همکاری لازم برای برپایی مطلوب ابن نمایشگاه باید امکانات و تجهیزات خود را نیز بسیج کنند.
فیلی گفت: تعداد غرفه های مورد نیاز هر کدام از دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در این نمایشگاه به زودی مشخص و اعلام شود.
وی اظهار داشت: اطلاع رسانی، آگاهی بخشی و تبلیغات میدانی گسترده در مورد زمان و مکان برپایی این نمایشگاه انجام و خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد نیز اقدام به پوشش خبری مناسب آن کنند.
7535/1662

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي چهل سالگي انقلاب برپايي نمايشگاه كهگيلويه و بويراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۷۳۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵۰ میلیون تومان هزینه هر سورتی پرواز بالگرد اورژانس

میعاد فر در نشست با استاندار همچنین با بیان اینکه به زودی ۵۰۰ دستگاه آمبولانس به ناوگان اورژانس کشور اضافه می‌شود گفت: در تلاش هستیم تا پایان سال این تعداد به هزار و ۵۰۰ دستگاه افزایش یابد.

وی همچنین از افتتاح ساختمان مرکزی اورژانس استان کهگیلویه و بویراحمد تا دهه فجر خبر داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج هم در این نشست با بیان اینکه ۵۳ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه اورژانس هوایی در استان فعال است گفت: برای ارائه خدمات بهتر در استان به ۱۶ پایگاه دیگر نیاز است.

جاودان سیرت به فرسوده بودن ناوگان زمینی اورژانس استان اشاره و اضافه کرد: ۳۳ دستگاه از آمبولانس‌های اورژانس استان، بالای ۱۵ سال عمر دارند.

احمد زاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم در این نشست تامین اورژانس هوایی برای شهرستان کهگیلویه را یک ضرورت دانست و گفت: در بودجه سال جدید برای تامین بالگرد به این شهرستان اعتبار تخصیص داده می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • ۱۶ طرح ارتباطی در کهگیلویه و بویراحمد در دست اجرا
  • گزارش تسنیم از اجلاسیه سرداران و ۴۲۲ شهید کهگیلویه
  • بی بهره بودن استان از ظرفیت سدها را به رهبر انقلاب گزارش می دهیم
  • پرداخت ۴۷ میلیارد تومان خسارت بدنی به علت حوادث رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد
  • سد «آبریز» مطالبه مهم مردم کهگیلویه و بویراحمد است/ راه آهن یاسوج مورد توجه قرار گیرد
  • ۱۵۰ میلیون تومان هزینه هر سورتی پرواز بالگرد اورژانس
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به کهگیلویه و بویراحمد بعد از سال‌ها انتظار
  • جزئیات اجلاس ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • جزئیات اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد