Web Analytics Made Easy - Statcounter

کنتو میسائو، هافبک تیم فوتبال کاشیما آنتلرز ژاپن، جو ورزشگاه آزادی در دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا را باورنکردنی توصیف کرد.

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، کنتو میسائو در گفت‌وگو با سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) درباره قهرمانی تیم فوتبال کاشیما آنتلرز ژاپن در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت:‌ پس از اینکه بازیکنان بازنشسته می‌شوند، می‌توانید با نگاهی به تعداد قهرمانی‌های آنها، درخصوص دوران بازی بازیکنان قضاوت کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این (عناوین قهرمانی) چیزی است که ما به وسیله آن ارزیابی می‌شویم و به همین خاطر، از قهرمانی در رقابتی به بزرگی لیگ قهرمانان آسیا خوشحالم.

وی ادامه داد: این تنها عنوانی بود که آنتلرز تاکنون در آن به قهرمانی نرسیده بود. اینکه توانستیم به قهرمانی رقابت‌ها برسیم و اینکه توانستم در ترکیب ثابت کاشیما بازی کنم، من را بسیار خوشحال می‌کند. حس همدلی در تیم، کلید موفقیت کاشیما آنتلرز بود. در تیم، هیچ کسی برای خودش بازی نمی‌کند و همه برای تیم تلاش می‌کنند.

هافبک ۲۲ ساله آنتلرز درباره بازی مقابل تماشاگران پرشور تیم پرسپولیس در ورزشگاه آزادی، خاطرنشان کرد: شاهد جوی باورنکردنی بودیم. شما خیلی شانس بازی در چنین شرایطی را پیدا نمی‌کنید و ما توانستیم در این ورزشگاه به قهرمانی مسابقات برسیم. این برای شناخت شرایط بازی مقابل تیم‌های مختلف آسیایی و نقاط قوت آنها به ما کمک می‌کند. تاکنون من بیشتر مقابل تیم‌های شرق آسیا بازی کرده‌ام و این (بازی در ورزشگاه آزادی) تجربه باارزشی برای من خواهد بود.

کاشیما آنتلرز ژاپن با کسب تساوی بدون گل مقابل پرسپولیس در بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی و به لطف پیروزی ۲ بر صفر در دیدار رفت، به قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا دست یافت.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: پرسپولیس فینال لیگ قهرمانان آسیا کاشیما آنتلرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۷۴۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیدهای ژاپن قهرمان جام ملت‌های آسیا شدند

تیم ملی فوتبال زیر ۲۳ ساله های ژاپن با برتری برابر ازبکستان قهرمان جام ملت های آسیا شد.

به گزارش مشرق، دیدار نهایی رقابت‌های جام ملت‌های فوتبال زیر ۲۳ سال آسیا امروز جمعه برگزار و تیم‌های فوتبال ژاپن و ازبکستان به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری یک بر صفر ژاپن به پایان رسید و تا سامورایی‌ها بر قله فوتبال آسیا در رده امیدها بایستند.

قضاوت این دیدار را موعود بنیادی فر برعهده داشت.

در دیدار رده بندی هم روز گذشته عراق موفق شد با برتری برابر اندونزی عنوان سومی را از آن خود کند.

به این ترتیب، ژاپن، ازبکستان و عراق ۳ نماینده قاره آسیا در المپیک ۲۰۲۴ پاریس خواهند بود. اندونزی هم باید در دیدار پلی آف به مصاف گینه، نماینده قاره آفریقا، برود تا تکلیف آخرین تیم راه یافته به المپیک مشخص شود.

دیگر خبرها

  • نظارت داور ایرانی در فینال جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا
  • اسبقیان: حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان را به صورت جدی پیگیری می کنیم/ کرامت زن مسلمان باید در ورزشگاه ها حفظ شود
  • نظارت شکوری در فینال جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا
  • حضور ناظر ایرانی در فینال جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا
  • کیهان مدعی شد: دیدید ورود زنان به ورزشگاه غلط بود؟
  • داوری بی‌نقص یک ایرانی در بازی ژاپن و ازبکستان
  • قهرمانی ژاپن در جامی که ما عاشق آن هستیم!
  • اولین فینالیست ایرانی در آسیا بعد از فغانی!
  • داوران ایرانی دیدار فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا را سوت زدند
  • امیدهای ژاپن قهرمان جام ملت‌های آسیا شدند