Web Analytics Made Easy - Statcounter

کنتو میسائو، هافبک تیم فوتبال کاشیما آنتلرز ژاپن، جو ورزشگاه آزادی در دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا را باورنکردنی توصیف کرد.

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، کنتو میسائو در گفت‌وگو با سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) درباره قهرمانی تیم فوتبال کاشیما آنتلرز ژاپن در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت:‌ پس از اینکه بازیکنان بازنشسته می‌شوند، می‌توانید با نگاهی به تعداد قهرمانی‌های آنها، درخصوص دوران بازی بازیکنان قضاوت کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این (عناوین قهرمانی) چیزی است که ما به وسیله آن ارزیابی می‌شویم و به همین خاطر، از قهرمانی در رقابتی به بزرگی لیگ قهرمانان آسیا خوشحالم.

وی ادامه داد: این تنها عنوانی بود که آنتلرز تاکنون در آن به قهرمانی نرسیده بود. اینکه توانستیم به قهرمانی رقابت‌ها برسیم و اینکه توانستم در ترکیب ثابت کاشیما بازی کنم، من را بسیار خوشحال می‌کند. حس همدلی در تیم، کلید موفقیت کاشیما آنتلرز بود. در تیم، هیچ کسی برای خودش بازی نمی‌کند و همه برای تیم تلاش می‌کنند.

هافبک ۲۲ ساله آنتلرز درباره بازی مقابل تماشاگران پرشور تیم پرسپولیس در ورزشگاه آزادی، خاطرنشان کرد: شاهد جوی باورنکردنی بودیم. شما خیلی شانس بازی در چنین شرایطی را پیدا نمی‌کنید و ما توانستیم در این ورزشگاه به قهرمانی مسابقات برسیم. این برای شناخت شرایط بازی مقابل تیم‌های مختلف آسیایی و نقاط قوت آنها به ما کمک می‌کند. تاکنون من بیشتر مقابل تیم‌های شرق آسیا بازی کرده‌ام و این (بازی در ورزشگاه آزادی) تجربه باارزشی برای من خواهد بود.

کاشیما آنتلرز ژاپن با کسب تساوی بدون گل مقابل پرسپولیس در بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی و به لطف پیروزی ۲ بر صفر در دیدار رفت، به قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا دست یافت.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: پرسپولیس فینال لیگ قهرمانان آسیا کاشیما آنتلرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۷۴۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«یوکوهاما مارینوس» ژاپن راهی فینال لیگ قهرمانان شد

به گزارش خبرنگار مهر، دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا در منطقه شرق آسیا امروز چهارشنبه از ساعت ۱۳:۳۰ بین تیم‌های «یوکوهاما مارینوس» ژاپن و «اولسان اچ دی» کره‌جنوبی برگزار شد که این دیدار در پایان با برتری ۳ بر ۲ به سود تیم ژاپنی به پایان رسید.

دیدار رفت این دو تیم که به میزبانی کره جنوبی برگزار شده بود با برتری یک بر صفر به سود اولسان به پایان رسید و به این ترتیب این دیدار در مجموع با تساوی ۳ به ۳ به پایان رسید تا ۲ تیم شانس خود را برای صعود به فینال در ۲ وقت ۱۵ دقیقه‌ای امتحان کنند.

در وقت‌های اضافه این دیدار هم بازی بدون گل به پایان رسید و در ضربات پنالتی تیم یوکوهاما مارینوس با برتری ۵ بر ۴ راهی دیدار نهایی لیگ قهرمانان آسیا شد.

در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی که دیروز در منطقه غرب آسیا برگزار شده بود تیم العین امارات توانست دست به کار بزرگی بزند و الهلال عربستان را در مجموع با نتیجه ۵ بر ۴ حذف کند و به دیدار نهایی برسد.

دیدار نهایی لیگ قهرمانان ۲۰۲۳ آسیا روزهای ۲۲ و ۲۹ اردیبهشت بین تیم‌های العین امارات و یوکوهاما ژاپن برگزار خواهد شد.

کد خبر 6087773

دیگر خبرها

  • مورینیو: در فوتبال یک‌بار و به‌خاطر رئال گریه کردم
  • العین، نیمار را از یک دستاورد تاریخی محروم کرد
  • یوکوهاما مارینوس ژاپن فینالیست لیگ قهرمانان آسیا شد
  • نماینده ژاپن با برد در ضربات پنالتی فینالیست آسیا شد
  • یوکوهاما حریف العین در فینال لیگ قهرمانان آسیا شد
  • صعود نماینده ژاپن به فینال لیگ قهرمانان آسیا
  • «یوکوهاما مارینوس» ژاپن راهی فینال لیگ قهرمانان شد
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است
  • عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • اوسمار قید استادیوم استادیوم آزادی را زد