Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- باشگاه فرهنگي ورزشي پرسپوليس، به مناسبت برگزاري فينال ليگ قهرمانان آسيا در بيانيه‌اي از هواداران، عوامل تيم و تمام نهادها و ارگان‌ها و دست‌اندرکاران، تشکر و قدرداني کرد.
به گزارش آريا به نقل از سايت رسمي باشگاه پرسپوليس، در اين بيانيه آمده است: روزهاي سخت و پرکاري را پشت سر گذاشتيم و البته کار سختي که به خاطر وجود هواداران حلاوت خاصي مي‌يابد، هيچگاه پايان نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


زندگي، شور و اشتياق براي اين خانواده بزرگ جريان خواهد داشت و در ادامه روند رو به رشدي که پله به پله آن را طي کرده‌ايم، اميدواريم با ادامه اين مسير در فصل آينده ليگ قهرمانان، قهرماني را نشانه بگيريم.
در چنين شرايطي باشگاه پرسپوليس وظيفه خود مي‌داند که قدرداني و سپاس خود را از تمام عوامل دخيل در اين موفقيت بزرگ براي کشورمان و فوتبال ايران اعلام دارد.
قبل از هر چيز بايد سپاس و تشکر خود را بار ديگر نسبت به ميليون‌ها هوادار پرسپوليس اعلام کنيم. هر چند مايه افتخار و خوشحالي است که براي اين مقطع خاص تقريبا تمام مردم ايران در حلقه حاميان و دوستداران نماينده کشورمان بودند. به طور قطع بسياري از آنها، ديگر از دايره هواداران پرسپوليس خارج نخواهند شد و از همين جا ورود آنها به خانواده بزرگ پرسپوليس و پرطرفدارترين تيم قاره آسيا را تبريک مي‌گوييم.
باشگاه و تيم فوتبال پرسپوليس در مواجهه با مشکلات گوناگون و گاه عظيم خود، پيروز و سربلند از ميادين و مهلکه‌ها خارج نمي‌شد اگر حمايت سر سختانه و هوشمندانه هواداران نبود.
افتخار فوتبال ايران، مسيري سخت و دشوار را براي رسيدن به فينال ليگ قهرمانان آسيا طي کرد. انبوهي از بدهي‌ها که هر بار به شکلي مساله ساز شده و بايد با تدابير گوناگون از سر راه تيم و باشگاه برداشته مي‌شدند. بارها با خطر تعليق و کسر امتياز روبرو بوديم. از همان فصل قبل که بايد قهرماني را تکرار مي‌کرديم و بار ديگر به آسيا مي‌رسيديم.
بايد برابر وقوع محروميت‌هاي مضاعف مي‌ايستاديم و براي اينکه حضور در ليگ قهرمانان آسيا را از دست ندهيم، با وجود تنگناهاي مالي و بدهي‌ها در اخذ مجوز حرفه‌اي‌گري مي‌کوشيديم و حتما پيروز مي‌شديم. از سوي ديگر با بسته بودن پنجره نقل و انتقالات در دو مرحله روبرو بوده‌ايم که مواجهه با آن براي هر باشگاه، تيم و مربي، کابوسي بزرگ است. در همين شرايط 50 تا 60 درصد از بازيکنان ترکيب اصلي از دست رفتند. اينها همگي بخشي از مشکلاتي بودند که پرسپوليس از آنها گذر کرد تا به فينال آسيا برسد.
کادر فني و بازيکنان پرسپوليس در چنين شرايطي، بيش از يک حماسه را خلق کردند و نام خود را پر آوازه در تاريخ فوتبال ايران به ثبت رساندند.
اين حضور با شکوه در آينده‌هاي دور نيز در ميان تمام فينال‌ها و حتي قهرماني‌ها خواهد درخشيد و روايت آن، خون را در رگ‌هاي نسل‌هاي آينده، به جريان خواهد انداخت.
هيچکس نمي‌تواند به اين پرسپوليس و به اين هواداران افتخار نکند. پرسپوليس و هواداري که بار ديگر افتخار و رکوردي را به نام خود ثبت کرد. پيش از اين عنوان پرتماشاگرترين تيم آسيا را به عنوان يک رکورد به نام خود ثبت کرديم و حالا رقم زننده پرتماشاگرترين فينال ليگ قهرمانان آسيا هستيم. به راستي که نام پرسپوليس با ثبت و خلق رکوردها، حماسه‌ها و افتخارها عجين است.
همچنين به آن صحنه‌هاي شورانگيز و احساس برانگيز پس از سوت پايان بازي افتخار مي‌کنيم. صحنه‌هايي که از شب گذشته تا اکنون با سيل پيام‌هاي تلفني و مجازي اشک شوق را از اين همه محبت و وفا و صفا، بر چشمان ما جاري کرده است. اين احساس غرور و خرسندي هواداران و ملت شريف ايران بيش از هر پاداش و جايزه و جامي، دل‌هاي ما را آرامش مي‌بخشد.
باشگاه پرسپوليس همچنين وظيفه خود مي‌داند از تمام آنهايي که در اين مدت با عرق ايراني و مسووليت شناسي خود، يار و ياور نماينده فوتبال ايران بوده‌اند و با برگزاري اين فينال با شکوه، اعتبار تازه‌اي را براي فوتبال ايران به ارمغان آوردند و امنيت و توان تدارکاتي فوتبال ياران را نيز به رخ کشيدند، قدرداني و تشکر نمايد.
در اين راستا از وزارت ورزش و جوانان، به ويژه شخص آقاي وزير، شرکت توسعه و نگهداري اماکن ورزشي، اصحاب رسانه، حاميان مالي و طرف تجاري باشگاه، شوراي تأمين استان، فدراسيون فوتبال و مهدي تاج، رياست فدراسيون، سازمان ليگ، نيروي انتظامي، مجموعه ورزشي آزادي و همه آنهايي که در اين مسير همراه شدند و بدون آنها رقم خوردن اين حماسه و آن بازي بزرگ ميسر نبود، تقدير و تشکر ويژه‌اي داريم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پرسپوليس خانواده بزرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۷۴۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به تاج برای قهرمانی فوتسال در آسیا

طرفداری| رئیس فدراسیون فوتبال عربستان با ارسال نامه ای به رئیس فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران،قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در رقابت های جام ملت های آسیا را تبریک گفت.

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، یاسر المسحل، رئیس فدراسیون فوتبال عربستان، با ارسال نامه ای به مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان، قهرمانی تیم ملی فوتسال در رقابت های جام ملت های آسیا را تبریک گفت.

در نامه المسحل آمده است:

رئیس عزیز؛ آقای مهدی تاج عزیز

به نمایندگی از فدراسیون فوتبال عربستان و خانواده فوتبال این کشور، صمیمانه ترین تبریکات را به فدراسیون شما و تیم ملی فوتسال ایران بابت دستاورد ارزشمند کسب عنوان قهرمانی رقابت های جام ملت های آسیا اعلام می کنم.

در واقع تماشای عملکرد برجسته تیم ملی فوتسال ایران دراین تورنمنت، لحظه ای بزرگ و غرورآمیز برای کل جامعه فوتبال در قاره آسیا بود. علاوه بر این، گرم ترین تبریکات ما را بابت صعود تیم ملی فوتسال ایران به جام جهانی پذیرا باشید. اطمینان داریم تیم شما نماینده شایسته ای برای قاره آسیا در سطح جهانی خواهد بود. ضمن تبریک دوباره این موفقیت چشمگیر، برایتان تداوم موفقیت را در تلاش های آتی آرزو دارم.

یاسر المسحل، رئیس فدراسیون فوتبال عربستان

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به تاج برای قهرمانی فوتسال در آسیا
  • روزهای سخت کارگران مهاجر در پایتخت/ برای کارگران روزمرد کاری کنید
  • احمدعباسی: برای سختی‌هایی که کشیدم گریه کردم
  • استقبال خانواده از سرمربی قهرمان آسیا با پرچم متبرک
  • روزهای درخشان کامیابی نیا با بازوبند در اصفهان
  • شمسایی قهرمانی آسیا را به خانواده شهید غیرت تقدیم کرد
  • غیبت ۲ ستاره پرسپولیس در آستانه بازی با سپاهان
  • شمسایی، قهرمانی تیم ملی فوتسال در جام ملت‌های آسیا را به خانواده «حمیدرضا الداغی»، شهید غیرت تقدیم کرد + فیلم
  • ۸۰۰ هزار نفر گواهی حفظ را در طرح «زندگی با آیه‌ها» دریافت کردند
  • صدور گواهی حفظ قرآن برای ۸۰۰ هزار نفر از شرکت‌کنندگان در طرح «زندگی با آیه‌ها»