Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: پایگاه خبری عربی 21 اعلام کرد که جمیل فارسی نویسنده مخالف رژیم سعودی به دلیل انتقاد از اقدامات این رژیم به عادی سازی رابطه با رژیم صهیونیستی دستگیر شد.

صفحه توییتری زندانیان عقیدتی عربستان موسوم به معتقلی الرای همچنین بیان داشت: مقامات سعودی دهها روحانی، استاد دانشگاه و دانشجو را به بهانه های مختلف دستگیر و زندانی Prisoner کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صفحه زندانیان عقیدتی ویدیوی مصاحبه فارسی در سپتامبر ( شهریور ) گذشته با شبکه تلویزیونی المجد که در آن تاکید کرده بود، رژیم صهیونیستی دشمن مسلمانان و اشغالگر سرزمین های عربی است و امکان عادی سازی رابطه با آن وجود ندارد ، منتشر کرده است .

فارسی در این مصاحبه گفته بود که امکان هیچگونه موافقت با تفکر رژیم صهیونیستی وجود ندارد و ما اگر امکان مقابله نظامی با این رژیم اشغالگر را نداریم، پس حداقل با رابطه دیپلماتیک با آن مقابله کنیم .

وی افزود: عربستان و دیگر کشورهای عربی باید از رابطه با واشنگتن جهت اعمال فشار بر رژیم صهیونیستی در خصوص مساله فلسطین استفاده کنند .

این مصاحبه پیش از این در یک برنامه تلویزیونی با حضور فهد السنیدی روزنامه نگار و جمیل فارسی نویسنده و سعد العتیبی استاد دانشگاه از شبکه المجد عربستان پخش شد که همگی در حال حاضر در زندان Prison های سعودی به سر می برند.

رژیم سعودی تاکنون دهها روحانی، استاد دانشگاه و دانشجو را به بهانه های مختلف دستگیر و زندانی کرده است.

دادگاه رژیم سعودی فارسی را به داشتن افکار خطرناک متهم و دستگیر کرده است .

دستگاه امنیتی رژیم سعودی در 3 روز گذشته شمار زیادی از کسانی را که از محمد بن سلمان انتقاد کرده اند را بازداشت نموده است.

منابع حقوقی و سیاسی عربستان می گویند که تعداد بازداشت ها تاکنون به 150 نفر رسیده ، اما پیش بینی می شود، تعداد افراد زندانی در روزهای آینده افزایش یابد.

بن سلمان ولیعهد جوان سعودی به رغم مخالفت ها و چالش های زیادی که با آن روبرو است، اصرار به تغییر سیاسی و اقتصادی مهم در عربستان دارد و در این مسیر هیچ نظری را قبول ندارد و هر گونه انتقاد و اظهار نظر مخالف را سرکوب می کند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

نسرین ستوده از رئیس زندان اوین شکایت کرد دردناکترین عکس ها از اجسادی که زمان سوختن زنده بودند +عکس این 2 مرد منحرف کودکان را پشت شمشاد های پارک می بردند! + عکس اطلاعیه عجیب سایپا / به‌جای ساندرو پراید تحویل بگیرید+ سند سرگردانی دختر و پسر ملی‌پوش فوتسال ایران در ایتالیا +عکس جزییات اعدام یک سگ در رشت پایان شوم پارتی های شبانه برای لیلا 25 ساله + عکس آخرین صدایی که از خاشقجی قبل از مرگ ضبط شده : دارم خفه می‌شم ! ماجرای دزدی های زن پراید سوار و اعترافات "سگ" معروف در پلیس مشهد + عکس اعدام شرور معروف در کرمان / قضات دیوان عالی کشور تایید کردند بداخلاق ها این میوه شادی آور را بخورند! پسر 20 ساله خود را مقابل وزارت کار آتش زد قتل فجیع فوتبالیست برزیلی در مهمانی رابطه کثیف مثلثی یک زن و شوهر +عکس و فیلم قتل یک جوان به خاطر کری خوانی آبی و قرمز / دیشب پس از نایب قهرمانی پرسپولیس رخ داد دستمزد مهناز افشار برای «الیور توئیست» چقدر بود؟ اعدام شرور معروف در کرمان / قضات دیوان عالی کشور تایید کردند مرد غیرتی دوست نامردش را در کرج کشت / سیروس وقتی در خانه نبودم به سراغ زنم می رفت ! مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا قیمت باورنکردنی حراج توالت و دندان یک خواننده+عکس این مرد رفیق پامنقلی خود را در تهران کشت + عکس عکسی عجیب از نوزادی که نباید زنده می ماند! + برترین عکس خانه‌ زشتی که سازنده اش را کشت + تصاویر درگذشت "علی اکبر هرانر" دوبلور سرشناس قیمت ارز در بازار / دلار امروز در میدان فردوسی چند است !؟

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها ارز و سکه زندانی Prisoner روزنامه زندان Prison سیاسی اقتصادی رژیم صهیونیستی انتقاد رژیم دستگیر شد نویسنده عکس روزنامه فیلم ایران جوان خودرو دختر زن سرقت مرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۷۴۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار امیرعبداللهیان با وزرای خارجه مصر و عربستان

آفتاب‌‌نیوز :

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه دیدار‌های خود در گامبیا پس از حضور در افتتاحیه پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی با فیصل بن فرحان وزیر امور خارجه پادشاهی عربستان سعودی ملاقات کرد.

آخرین دیدار امیرعبداللهیان و همتای سعودی اسفند ۱۴۰۲ در جده و در جریان اجلاس فوق العاده OIC به منظور بررسی تحولات جنگ غزه انجام شد.

رئیس دستگاه دیپلماسی در اولین دیدار خود صبح امروز به وقت بانجول با سامح شکری وزیر امور خارجه مصر دیدار و گفتگو کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • هشدار عربستان به اسرائیل درباره حمله به رفح
  • لاپید کابینه رژیم صهیونیستی را به باد انتقاد گرفت
  • آکسیوس: آمریکا ارسال کمک‌های نظامی به اسرائیل را متوقف کرد
  • مسئول سابق امنیتی: در رفح خبری از پیروزی کامل نخواهد بود
  • فروش نسخه‌های جدید اف-۱۵ آمریکایی به عربستان؟!
  • آمریکا به دنبال فروش نسخه‌های جدید اف-۱۵ به عربستان است
  • طرح توهمی نتانیاهو برای غزه بعد از قتل عام فلسطینی‌ها
  • سالیوان: توافق دفاعی آمریکا با عربستان بدون رابطه ریاض با اسرائیل امکان‌پذیر نیست
  • اختلاف در ارکان رژیم صهیونیستی بالا گرفت
  • دیدار امیرعبداللهیان با وزرای خارجه مصر و عربستان