Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا،علی محبتی افزود: در پی بارش شدید باران در دهستان زیلایی جاده ارتباطی بیش از 600خانوار روستایی دهستان زیلایی ارتباطی روستاهای موشمی سفلی، موشمی وسطی و بنه دراز قطع شد.

وی اظهار کرد: بارش باران که از چند روز گذشته در مناطق مختلف استان آغاز شده بود، به صورت پراکنده در دو روز گذشته نیز ادامه داشت و شب گذشته در دهستان زیلایی بر شدت آن افزوده شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای روستای موشمی سفلی خاطرنشان کرد: جاده ارتباطی این روستاها تنها مسیر عبور و مرور مردم این مناطق بوده و قطع ارتباط با مرکز دهستان مشکلات زیادی را برای مردم این دهستان از جمله برای انتقال سوخت، ایاب و ذهاب برای انجام امور خود و منتقل کردن بیماران به مراکز درمانی ایجاد کرده است.

روستای موشمی سفلی به عنوان مرکز دهستان زیلایی بخش مارگون از توابع شهرستان بویراحمد در یکی از مناطق محروم استان کهگیلویه و بویراحمد است.

گفتنی است که جاده دسترسی این سه روستا در حال بسترسازی و آسفالت بود که قرار بود تا مهرماه سال 97 به بهره برداری برسد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۷۵۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت باران سیل آسا به بخش کشاورزی و راه‌های کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما کهگیلویه و بویراحمد، علیرضا نیک روز در جلسه ستاد مدیریت بحران به بارش های اخیر اشاره کرد و گفت: در پی بارش های اخیر خسارت هایی به بخش صیفی جات شهرستان های گچساران و باشت وارد شد. وی همچنین به قطع چند ساعته برق در بخش مرکزی شهرستان گچساران اشاره کرد و ادامه داد: خوشبختانه بخشی از این مشکل رفع شده و مابقی نیز توسط اداره برق در حال رفع شدن است. نیک روز گفت: در این بارشها جاده پاتاوه به دهدشت به علت ریزش سنگ مسدود شده بود که به سرعت توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بازگشایی شد. وی گفت: بخشی از جاده های روستایی شهرستان کهگیلویه نیز به علت خاکی بودن مسدود شده و تردد به سختی انجام می شود. 

دیگر خبرها

  • بازگشایی راه ارتباطی ۲ روستای سیل‌زده شهرستان داورزن
  • خسارت باران سیل آسا به بخش کشاورزی و راه‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • مصدوم شدن ۲۰۷ نفر در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • مصدومیت ۲۰۷ نفر در ۷۲ ساعت گذشته در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • امدادرسانی به ۸۰ خانوار عشایری در کوهرنگ
  • انسداد برخی مسیر‌های ارتباطی عشایری و تلفات احشام در خوزستان
  • امدادرسانی ١٠ خانوار عشایر گرفتار در بارندگی‌های اخیر شهرستان دنا
  • ورود سیلاب به جاده ارتباطی صالح آباد-ایلام
  • بازگشایی جاده ارتباطی روستای گو بخش مرکزی نیکشهر
  • ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین - کرج