Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی نواداد شامگاه یکشنبه در آیین پایانی بیست و یکمین جشنواره بین المللی قصه گویی منطقه شمالغرب ایران افزود : فاصله گیری نسل کنونی از قصه های کهن درحالی است که آنها در سال های نه چندان دور تاثیرگذارترین ابزار در آموزش مهارت های زندگی به کودکان و نوجوانان بودند.
وی بسیاری از ارزش ها و آموزه های مفید و موثر اخلاقی و رفتاری مانند جوانمردی، نوع دوستی، آرامش ، دوست داشتن طبیعت ، عزت نفس ، گوش سپردن ، صبر ، صداقت ، عدالت، امیدواری ، کار گروهی، مدارا و مسئولیت پذیری را ازجمله این آموزه ها دانست که جامعه کنونی به خاطر دور ماندن خانواده ها از آنها دچار خسران می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل نیز در این آیین گفت: اردبیل امسال برای اولین بار این جشنواره را که در آن 30 نفر از قصه گویان برتر استان های منطقه یک ایران شامل گیلان ،قزوین ، زنجان ، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل شرکت دارند میزبانی می کند.
زعفر احدزاده افزود: پنج نفر از قصه گویان شرکت کننده در این جشنواره به عنوان قصه گویان برتر ازسوی هیات داوران برگزیده شده اند که در شب یلدا در مرحله کشوری این جشنواره در تهران حضور خواهند داشت.
وی یادآوری کرد : در مرحله کشوری این جشنواره در تهران علاوه بر قصه گویان برتر کشورمان قصه گویانی از سراسر جهان نیز حضور می یابند.
وی خاطرنشان کرد: این جشنواره با هدف کمک به حفظ اصالت فرهنگی و داشته های اصیل سنتی و بومی نقاط مختلف کشور و نیز فراهم کردن هرچه بیشتر زمینه پیوند میان خانواده ها ، مربیان و متولیان امر با موضوع مهم داستان و قصه برگزار می شود.
/6016/6019
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی آذربایجان غربی جامعه خانواده کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کودکان و نوجوانان منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۷۶۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین اختتامیه سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم

 علی خیور اظهار کرد: جشنواره نوجوان سالم یکی از مهمترین برنامه های طرح یاریگران زندگی است که مبنای آن پیشگیری از خشونت ، استعمال مواد مخدر ، اعتیاد و رفتارهای پرخطر است.

وی ترویج شیوه های  زندگی سالم و پیشگیری از رفتارهای پرخطر را از مهمترین موضوعات این جشنواره عنوان کرد و افزود : اکنون مهمترین اصل مورد قبول در حوزه تعلیم و تربیت ، اصل پیشگیری است که یکی از اهداف این جشنواره است.

خیور ادامه داد: این جشنواره در تمامی مدارس استان با مشارکت ۶۵۴۶ دانش آموز و ۹۶ همکار فرهنگی در سیستان و بلوچستان برگزار شد که از مجموع ۵۲۱۰ اثر دریافتی ، ۴۰۰ اثر به دبیرخانه استانی و ۱۶ اثر به مرحله کشوری راه یافتند.

 دراین مراسم از نفرات برتر سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم تجلیل به عمل آمد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • منطقه جهانی اورامان میزبان آیین سنتی کومسای می‌شود
  • آیین اختتامیه سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم
  • معرفی نفرات برتر جشنواره کیش بهشت خانواده
  • رشته روانشناسی از شکل سنتی فاصله می‌گیرد/ افزایش تعداد کلینیک‌های درمانی
  • آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی دوست من کتاب برگزار می‌شود
  • یک حاشیه کوچک، کمر استقلال و پرسپولیس را می‌شکند
  • عاقبت مهدی نصیری؛ مشاوره به شاهزاده! | شکاف بین شاهزاده و تاجزاده را بردارید...
  • رسمی؛ لسترسیتی قهرمان چمپیونشیپ در فصل 2023/24
  • ارسال ۴۳۴ اثر به دبیرخانه جشنواره فصلی رسانه‌های گیلان
  • دومین جشنواره غذاهای سنتی (آش نغوزه) در چناران برگزار می‌شود