Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، این مراسم با حضور اکبر اسکندرنژاد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین، سرهنگ پاسدار عباس برزگر جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) و رویا اسماعیلی مدیرکل کتابخانه های عمومی استان در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی قزوین برگزار شد.
مدیرکل کتابخانه های عمومی قزوین در این مراسم گفت: باید از کسانی که در حوزه دفاع مقدس به تهیه مطلب و تالیف کتاب می پردازند به عنوان کسانی که به حفظ ارزش ها کمک می کنند، تجلیل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رویا اسماعیلی افزود: بدون شک ناشران حوزه دفاع مقدس از اجر اخروی برخوردار هستند چرا که آنان با آثار خود به معرفی شهدا و راه آنان به جامعه بویژه نسل جوان می پردازند.
وی اظهار داشت: برپایی کارگاه های قصه خوانی و همچنین مسابقات کتابخوانی از جمله اقدامات اداره کل کتابخانه های عمومی قزوین در زمینه جذب مخاطبان برای آثار مربوط به این حوزه ایثار و شهادت بوده است.
در این مراسم چند تن از شاعران حوزه دفاع مقدس نیز اشعار خود را برای حاضران سرودند و در ادامه از 14 تن از نویسندگان و مولفان کتاب های مربوط به دوران دفاع مقدس تجلیل شد.
آیین تجلیل از نویسیندگان و ناشران حوزه دفاع مقدس یکی از برنامه های جانبی کنگره ملی سه هزار شهید استان قزوین به شمار می رود.
این کنگره که از صبح امروز آغاز به کار کرده است تا پنجشنبه بیست و چهارم آبان ماه ادامه دارد.
9925*3013
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استان قزوین دفاع مقدس دوران دفاع مقدس کتابخانه های عمومی استان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۷۶۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ۷۰ سال خدمت علمی آیت الله جوادی آملی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، در مراسم تجلیل از مقام علمی و خدمات ۷۰ ساله آیت الله عبدالله جوادی آملی که به صورت خودجوش و با حضور شاگردان آیت الله جوادی آملی در مسجد اعظم قم برگزار شد شاگردان درس اخلاق با اهدای دسته گل از مجاهدت علمی این عالم بزرگ در بیش از نیم قرن تکریم کردند.

آیت الله جوادی آملی در حاشیه مراسم با گرامی‌داشت یاد و نام شهید مطهری و پاسداشت روز معلم، گفت: همه ما وامدار نقش و جایگاه معلمان هستیم و باید همواره این شغل مقدس را به بزرگی یاد کنیم.

این استاد برجسته حوزه افزود: اساتید حوزه هیچگاه بازنشستگی ندارند و تا زمانی که توان دارند باید حنجره خود را صرف ترویج و تبلیغ معارف اهل بیت علیهم السلام صرف کنند.

دیگر خبرها

  • آئین تجلیل و رونمایی از تالیفات نویسندگان فرهنگی وحدتیه برگزار شد
  • تجلیل از ۸۰ خادم قرآنی در امام زاده نرمی اصفهان
  • میزبانی دانشگاه قم از یک لاله‌ گمنام دفاع مقدس
  • تجلیل از ۷۰ سال خدمت علمی آیت الله جوادی آملی
  • یادواره شهدای کارگر مازندران برگزار شد
  • اهتمام نهاد کتابخانه های عمومی برای حمایت از آثار ادبیات پایداری
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • تغییر در میزبانی استان کرمان از شهدای گمنام
  • تجلیل از استادان حوزه‌های علمیه استان همدان
  • برگزاری آیین نقد کتاب لبخند آفتابی