Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - ياسوج- ايرنا- معاون بازرسي و حمايت از مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت کهگيلويه و بويراحمد گفت: طرح تشديد بازرسي و نظارت از واحدهاي صنفي فروش کالاهاي زمستانه در اين استان از 19 آبان ماه سال جاري آغاز شده و تا نيمه اول اسفند ماه 97 ادامه دارد.

روح الله باقري روز يکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: در روز آغاز اين طرح با حضور نمايندگان اداره هاي مربوطه از 130 واحد صنفي فروشنده لباس هاي گرم و چتر بازديد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: از اين تعداد بازرسي انجام شده، تخلف 10 واحد صنفي مشهود بود که توسط بازرسان صنعت، معدن و تجارت و همينطور بازرسان اتاق اصناف فرم گزارش تخلف بازرسي تکميل و توسط شعبه سيار تعزيرات حکومتي به تخلف آن ها رسيدگي شد.
باقري با اشاره به عمده تخلفات کشف شده، تصريح کرد: گرانفروشي، عدم درج قيمت و عدم صدور صورتحساب عمده تخلف آن ها به ارزش ريالي 48 ميليون ريال بود.
وي از فعال بودن سامانه 124 ستاد خبري رسيدگي به تخلفات صنفي خبرداد و عنوان کرد: اين سامانه پل ارتباطي مسئولان و شهروندان جهت شناسايي سودجويان احتمالي است.
کهگيلويه و بويراحمد افزون بر 25 هزار واحد صنفي دارد.
9868/1662
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۷۷۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل مسعود ایرانی اظهار کرد: نوروز ۱۴۰۳ با توجه به همزمانی ماه مبارک رمضان و از سوی دیگر اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی فجرانه نسبت به سال‌های گذشته متفاوت بود و بر همین اساس اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت نیز برنامه‌هایی در راستای تنظیم بازار با کنترل قیمت‌ها در کنار توزیع کالاهای اساسی به نرخ مصوب در دستور کار قرار داد.
وی با اشاره به اجرای طرح نظارتی ویژه از ۱۵ اسفند تا ۲۵ فروردین افزود: کارشناسان مربوطه در کنار تامین و توزیع یک هزار و ۵۲۵ تن گوشت و مرغ منجمد، برنج، شکر، سیب و پرتقال به منظور تامین کالا و تنظیم بازار، نسبت به انجام سه هزار و ۱۶۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی تولیدی، توزیعی و عرضه‌کننده خدمات رفاهی در استان اردبیل اقدام کردند.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل بیان کرد: همچنین یک هزار و ۱۶۶ مورد گشت مشترک با حضور نمایندگان سایر دستگاه‌های مربوطه مانند فرمانداری، تعزیرات حکومتی، میراث فرهنگی، بهداشت، اماکن عمومی، پلیس امنیت اقتصادی، اتاق اصناف، اتحادیه‌های صنفی، غذا و دارو در این مدت به اجرا درآمد.
وی تشکیل ۹۸۲ فقره پرونده با ارزش حدود ۷۰ میلیارد ریال برای تخلف‌های شناسایی شده از واحدهای صنفی را مورد اشاره قرار داد و عنوان کرد: این بازرسی‌ها در قالب طرح عید تا عید وزارت صنعت، معدن و تجارت انجام شد که بر اساس ارزیابی صورت گرفته، اردبیل در بین ۳۱ استان رتبه دوم را کسب کرد.
ایرانی با اشاره به استمرار نظارت‌های ۲ ماه گذشته، اضافه کرد: مردم در صورت مشاهده مواردی مانند گران‌فروشی، درج نکردن قیمت، صادر ننمودن فاکتور، احتکار و فروش اجباری کالا یا سایر تخلف‌های اقتصادی می‌توانند موضوع را با سامانه ارتباطی ۱۲۴ درمیان بگذارند.

دیگر خبرها

  • تشدید نظارت برفعالیت مشاوران معاملات املاک در مشهد
  • ۲۵۴۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی محلات انجام شد
  • تخلف عرضه خارج از شبکه ۶۶ کیسه آرد خبازی در بیرجند
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • جریمه یک واحد صنفی در چهارمحال و بختیاری
  • تشکیل۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل
  • نظارت‌های صنفی در چهارمحال و بختیاری تشدید می‌شود
  • جریمه ۳ میلیارد تومانی صنوف متخلف لرستان