Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جهان نيوز به نقل از العربیه، سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربستان امروز یکشنبه با «سایمون مک‌دونالد» (Simon McDonald) نماینده ویژه «ترزا می» نخست وزیر انگلیس و مشاور وزارت خارجه این کشور در کاخ یمامه ریاض دیدار و گفتگو کرد.

این نخستین سفر یک مقام عالی رتبه انگلیس به عربستان سعودی پس از آن است که مقامات ریاض به طور رسمی کشته شدن جمال خاشقجی روزنامه نگار و ستون نویس واشنگتن پست در کنسولگری این کشور در استانبول را تایید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این دیدار عادل الجبیر وزیر خارجه سعودی و سایمون کولیس سفیر لندن در ریاض نیز حضور داشتند.

گفتنی است جمال خاشقجی روزنامه‌نگار اهل عربستان سعودی سردبیر سابق روزنامه الوطن و ستون‌نویس واشنگتن‌پست روز دوم ماه اکتبر گذشته به منظور انجام امور رسمی وارد کنسولگری این کشور در استانبول شد و از آن خارج نشد.

عربستان سعودی روز شنبه ۲۰ اکتبر ۲۰۱۸ طی بیانیه‌ای کشته‌شدن خاشقجی در داخل کنسولگری این کشور در استانبول را تأیید کرد.

دادستانی کل استانبول روز چهارشنبه ۳۱ اکتبر طی بیانیه‌ای اعلام کرد که جمال خاشقجی بلافاصله پس از ورود به کنسولگری عربستان سعودی در استانبول، طبق نقشه‌ای خفه و کشته شده است.

منبع: مهر

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۷۸۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور هیأت بلندپایه کوالالامپور در کابل

امیرخان متقی، وزیر خارجه افغانستان با نمایندگان وزارتخانه‌های امور خارجه، دفاع و کشور مالزی و همچنین مشاور نخست وزیر و نماینده ویژه این کشور برای افغانستان که به کابل سفر کرده‌اند، دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار روی توسعه روابط و مشارکت‌های مذهبی، فرهنگی، ديپلماتيک و اقتصادی، سرمایه‌گذاری، فراهم‌سازی تسهیلات برای افغان‌های مقیم مالزی، سرمایه‌گذاری، بهداشت و... بحث و تبادل نظر صورت گرفت. 

همچنین نماینده صدراعظم مالزی در این دیدار اعلام کرد کشورش آماده آموزشی کوتاه مدت برای دیپلمات‌ها و کارمندان دولتی ‎افغانستان در زمینه‌های مختلف است.

پیش از این هیات مالزی با مولوی عبدالکبیر معاون سیاسی ریاست‌الوزرای طالبان دیدار کرده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • ۹۰ هزار شهروند ایرانی عازم حج امسال می شوند
  • حضور هیأت بلندپایه کوالالامپور در کابل
  • ۹۰ هزار شهروند ایرانی عازم حج امسال خواهند شد
  • مالزی: روابط با حکومت افغانستان را گسترش می‌دهیم
  • سفیر ایران: امسال ۹۰ هزار ایرانی عازم حج خواهند شد
  • نخست وزیر انگلیس: پیروزی پوتین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد
  • سوناک: پیروزی پوتین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد
  • سوناک: پیروزی پوتین به قیمت امنیت تمام اروپا تمام می شود
  • اولین سفر وزیر انگلیسی به قرقیزستان با طعم دخالت
  • نخستین سفر وزیر انگلیسی به قرقیزستان با طعم دخالت