Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-28@03:44:57 GMT

دستگیری 2 نفر به خاطر آتش زدن 21 خودرو+ عکس

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۷۸۸۷۵

دستگیری 2 نفر به خاطر آتش زدن 21 خودرو+ عکس

رکنا: رسانه‌های فرانسوی از آتش زدن عمدی دست کم بیست و یک خودرو در جنوب شرقی این کشور خبر داده‌اند.

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، رسانه‌های فرانسوی از آتش زدن عمدی دست کم بیست و یک خودرو در چند محله از شهر گرونوبل در جنوب شرقی این کشور خبر داده و اعلام کردند دو مظنون در این رابطه بازداشت شده اند.

بنا بر اعلام رسانه‌های فرانسوی، روز شنبه (دهم نوامبر) دست کم بیست و یک خودرو در چهار محله از شهر گرونوبل به طور عمد آتش زده شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چهار کامیون و حدود بیست آتش نشان برای مهار آتش به محل اعزام شده اند.

نشریه «دوفینه» نوشت کمی بعد از این آتش سوزی ها، پلیس Police یک خودروی مشکوک را تعقیب و دو سرنشین آن را که گمان می‌رود این خودرو‌ها را به آتش کشیده اند، دستگیر کرد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

فیلم لحظه سرقت از طلافروشی و قتل صاحب مغازه به دست سارقان مسلح در خوزستان بعد از ماجرای امام زمان (ع)، حالا این مرد ادعای خدایی می کند +عکس موش زنده در نان بسته بندی شده / کارت هدیه برای مشتری عصبانی +عکس قیمت پژو 207 صندوقدار اتوماتیک اعلام شد +جزییات احمدی نژاد در راه بیمارستان روانی! جدیدترین عمل های زیبایی بین خانم های ایرانی / گوش الاغی و چشم گربه‌ای+ فیلم جزییات تازه از قتل هوادار استقلال در جریان مسابقه جام باشگاه های آسیا دختران و پسران گردشگر در روستاهای طبس رقصیدند! / جنجال شد وانت دانش آموزان در بردسکن را زیر گرفت / سرنوشت های خونین 4 دانش آموز آخرین دفاعیات قاتل ملیکای 5 ساله در اصفهان + جزییات نسرین ستوده از رئیس زندان اوین شکایت کرد دردناکترین عکس ها از اجسادی که زمان سوختن زنده بودند +عکس این 2 مرد منحرف کودکان را پشت شمشاد های پارک می بردند! + عکس سرگردانی دختر و پسر ملی‌پوش فوتسال ایران در ایتالیا +عکس جزییات اعدام یک سگ در رشت پایان شوم پارتی های شبانه برای لیلا 25 ساله + عکس پسر 20 ساله خود را مقابل وزارت کار آتش زد قتل فجیع فوتبالیست برزیلی در مهمانی رابطه کثیف مثلثی یک زن و شوهر +عکس و فیلم مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا عکسی عجیب از نوزادی که نباید زنده می ماند! + برترین عکس درگذشت "علی اکبر هرانر" دوبلور سرشناس قیمت ارز در بازار / دلار امروز در میدان فردوسی چند است !؟

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها ارز و سکه پلیس Police اخبار حوادث خودرو فرانسه آتش در شهر آتش زدن عمدی عکس روزنامه فیلم ایران دختر زن عربستان خودرو سرقت شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۷۸۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| فریاد‌های این زن به خاطر ۴۰۰ هزار تومان، مشهد را لرزاند

آفتاب‌‌نیوز :

تصاویری از فریاد‌های بانوی مشهدی که به دلیل فقر و مشکلات اقتصادی توان پرداخت اجاره خانه ۴۰۰هزار تومانی خود را هم ندارد با موجی از غم و اندوه کاربران شبکه‌های اجتماعی همراه شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی منبع: سایت برترینها

دیگر خبرها

  • ۶ کشته براثر ریزش کوه و صاعقه در افغانستان
  • فیلم| محرومیت ۵ نفر به‌خاطر کتک‌زدن داور!
  • پلیس برای دستگیری این دو نفر مجبور به شلیک گلوله شد
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • دستگیری ۵ متهم حفاری غیرمجازو کشف ۲ دستگاه گنج‌یاب در نیشابور
  • جزییات دستگیری 4 نفر از چهار نفر از اراذل و اوباش در ارومیه
  • دستگیری سارقان لوازم خودرو در چیتگر
  • دستگیری سارق خودرو در کمتر از ۲۴ ساعت
  • علت قطع درختان منطقه ۷ تهران توسط مأموران شهرداری چیست؟ + ویدئو
  • فیلم| فریاد‌های این زن به خاطر ۴۰۰ هزار تومان، مشهد را لرزاند