Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-07@03:15:36 GMT

بلاتکلیفی پسر و دختر ملی‌پوش فوتسال در ایتالیا

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۷۹۹۰۹

فرشته کریمی و محمدرضا سنگ‌سفیدی دو بازیکن تیم‌های ملی بانوان و آقایان بیش از یک ماه است که برای بازی در یک تیم ایتالیایی به رم رفته‌اند اما هنوز موفق به امضای قرارداد نشده‌اند. آفتاب‌‌نیوز : باشگاه الیمپوس رم ایتالیا خواهان جذب فرشته کریمی بازیکن تیم ملی فوتسال بانوان و محمدرضا سنگ‌سفیدی بازیکن تیم ملی فوتسال آقایان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریمی در بیست و هشت شهریور و سنگ‌سفیدی دوم مهر به این کشور رفته‌اند تا بعد از حضور در تست‌های پزشکی باشگاه و تمرین‌های تیم، به صورت رسمی با الیمپوس قرارداد امضا کنند. اما با وجود گذشت حدود هشت هفته از رفتن کریمی و سنگ‌سفیدی به ایتالیا هنوز خبری از امضای قرارداد نیست و این دو بازیکن بلاتکلیف در ایتالیا به سرمی‌برند.
در این‌ بین برخی معتقدند حضور چند هفته‌ای ملی‌پوشان ایرانی در تمرین‌های یک باشگاه خارجی باعث خدشه‌دار شدن اعتبارشان می‌شود و آن‌ها نباید اجازه می‌دادند زمان ماندن‌شان در رم، این‌قدر طولانی شود.
غیبت دو ملی‌پوش فوتسال ایران زمانی عجیب‌تر می‌شود که طی این مدت هیچ خبری از ‌آن‌ها مخابره نشده و حتی در صفحات شخصی‌شان در فضای مجازی نیز پستی دراین‌باره دیده نمی‌شود. تنها فرشته کریمی ۱۰ روز بعد از حضور در تمرین‌های الیمپوس در مصاحبه‌ای اعلام کرد ظرف یک هفته وضعیتش در ایتالیا مشخص می‌شود اما الآن یک ماه از این مصاحبه گذشته و خبری نشده است.
براساس اعلام نزدیکان این دو بازیکن، صادر نشدن ویزای کار دلیل اصلی طولانی شدن حضورشان در ایتالیا بوده و حتی امکان دارد کریمی و سنگ‌سفیدی بدون امضای قرارداد و بی‌نتیجه مانده تلاش‌های‌شان به ایران بازگردند.
هم‌چنین سنگ‌سفیدی پیش از رفتن به ایتالیا با تیم مس سونگون قرارداد داشت و با گرفتن اجازه از این باشگاه، تمرین‌های تیمش را ترک کرده است. حامد نجفی، مدیرعامل باشگاه مس سونگون در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت این بازیکن توضیح داد: ما به باشگاه الیمپوس ایمیل زدیم و خواستیم تعیین تکلیف کنند اما هنوز ایمیل را جواب نداده‌اند. به‌هرحال معتقدیم شان این بازیکن و فوتسال ایران با چنین اتفاقاتی پایین می‌آید چرا که ایتالیا در رده‌بندی جهانی پایین‌تر از ایران است و باید شان کشورمان حفظ شود. درحال حاضر چند هفته از حضور سنگ‌سفیدی در ایتالیا می‌گذرد و هنوز باشگاه خواهان او، جوابی نداده است. خود سنگ‌سفیدی نیز امروز و فردا می‌کند.
او افزود: متاسفانه دلار، بازیکن‌های ایرانی را از بین می‌برد. به حضرات در کمیته فوتسال هم گفتم که جلوی این ماجرا را باید بگیرند. الآن ۸ تا ۹ ملی‌پوش ایرانی بیرون از لیگ کشورمان بازی می‌کنند. گیتی پسند، جاوید را و ما فخیم را به زور نگه داشته‌ایم. بازیکنی که تا دیروز ۶۰ میلیون در ایران میگرفته، الآن ماهانه ۶۰ میلیون در خارج از کشور می‌گیرد.
به گزارش ایسنا، تیم بانوان الیمپوس رم در سری آ ایتالیا صدرنشین است و تیم آقایان این باشگاه در سری A2 رتبه هفتم را در اختیار دارد.

کد خبر: ۵۵۶۱۲۰ تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۰۵:۰۵

منبع: آفتاب

کلیدواژه: فرشته کریمی ایتالیا فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۷۹۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عبور از زمین کشاورزی برای رسیدن به منزل/ جاده‌ای با ۸ ماه بلاتکلیفی در بجنورد+ فیلم

جاده بجنورد به کلاته حاجی‌بیگلر بیش از هشت ماه است که به بهانه ترمیم مسدود است و مردم مجبورند از زمین‌های کشاورزی به منزل خود برسند و بارش باران این وضعیت را وخیم‌تر می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌شمالی،
جاده بجنورد به کلاته حاجی‌بیگلر بیش از هشت ماه به بهانه ترمیم و بالا بردن سطح جاده مسدود شده است.

طی این مدت اهالی مجبور به عبور از زمین‌های کشاورزی برای رفتن به خانه خود بوده‌اند و تاکنون با وجود وعده‌های مختلف این جاده به بازگشایی نرسیده است.

بارش باران و پنجشنبه‌های پرترافیک برای رفتن به پارک جاوید نیز بر زحمت و درد اهالی این محله در حاشیه شهر می‌افزاید.

کد خبر 750443

دیگر خبرها

  • ۱۴ سال از بلاتکلیفی بزرگترین پروژه شهرداری می‌گذرد؛ برج‌های دو قلو چالش مدیران شهرکرد
  • ۱۴ سال از بلاتکلیفی بزرگ ترین پروژه شهرداری می گذرد برج های دو قلو چالش مدیران شهرکرد
  • راهکار دولت برای پایان بلاتکلیفی ۳۲ ساله مالکان هفت‌آسیاب
  • کاپیتان سابق استقلال: آن سپاهانی بدون شک خودش دختر نداشت | نکونام امروز بازیکن نیمکت نشین را فیکس کند
  • لیگ قهرمانان فوتسال اروپا | پالما با ایرانی ها، بارسلونا را برد و قهرمان شد
  • قهرمانی لژیونرهای ایرانی در اروپا
  • قهرمانی مجدد یاران طیبی و اولادقباد در فوتسال اروپا
  • بلاتکلیفی فعالان بازار برنج
  • بلاتکلیفی مسکن مهر ۲۸۵ واحدی گیان نهاوند
  • عبور از زمین کشاورزی برای رسیدن به منزل/ جاده‌ای با ۸ ماه بلاتکلیفی در بجنورد+ فیلم