Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-02@03:03:40 GMT

پوشش بازی برگشت، حرفه ای تر از رفت

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۷۹۹۹۰

پوشش بازی برگشت، حرفه ای تر از رفت

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، نماینده AFC در پایان بازی فینال باشگاه های آسیایی پوشش تصویری بازی برگشت دو تیم را حرفه ای خواند و تاکید کرد؛ پوشش تصویری شما با 18 دوربین کامل تر از تلویزیون ژاپن با 24 دوربین بود.

مجید شعبان پور رئیس مرکز تولید و فنی سیما با اعلام رضایت فدراسیون فوتبال آسیا از نحوه پوشش تصویری این بازی گفت: در این بازی بیش از ۱۳۰ نفر نیروی انسانی با به کارگیری 16 دوربین، 12 کانال اسلوموشن و یک کانال سوپر اسلوموشن حضور داشتند و براساس استانداردهای جهانی بازی با بالاترین کیفیت مخابره شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته مرکز تولید و فنی سیما برای پوشش مسابقه 18 دوربین پیش بینی کرده بود اما طبق نظر نماینده AFC، 16 دوربین با کابل کشی بیش از  3 کیلومتر و بهره گیری از فیبرنوری موجود در استادیوم آزادی عملیاتی شد.

رییس مرکز تولید و فنی سیما افزود: از آنجا که یکی از شرایط میزبانی چنین مسابقات حساسی پوشش تصویری است، توانستیم با بهره برداری از امکانات موجود و علی رغم تحریم ها در پایان این رقابت با رعایت تمامی استانداردها به نتیجه مطلوبی دست یابیم.

وی با اشاره به تلاش شبانه روزی همکاران این مرکز گفت: در مسابقه فینال همکاران ما در مرکز تولید و فنی، شبکه سه و رپرتاژ و معاونت توسعه و فناوری رسانه با کار تیمی حرفه ای تخصص خود را به جهان نشان دهند.

رئیس مرکز تولید و فنی سیما پخش این بازی با صدای استریو را از دیگر ویژگی های پوشش این مسابقه دانست و اضافه کرد: پیش از آغاز مسابقه از طریق زیرنویس مردم را از پخش استریویی صدا مطلع کردیم و از آنها خواستیم تا گیرنده های خود را تنظیم کنند. به گونه ای که بینندگان این مسابقه خود را در ورزشگاه احساس کردند و لحظاتی شورانگیز را تجربه کردند.

شعبان پور در خصوص تفاوت تجربه پوشش لیگ والیبال قهرمانی جهان با مسابقه اخیر گفت: از نظر نوع رقابت، مساحت زمین و نحوه تصویربرداری در زمان میزبانی مسابقه والیبال از 10 دوربین استفاده شد. البته باید به خاطر داشت تنوع تصویر در زمین فوتبال به مراتب بیشتر و مساحت زمین بزرگ تر است، بنابراین متناسب با استانداردهای ابلاغ شده تعداد بیشتری دوربین درگیر کار شد.

وی نظارت کارشناسان AFC را یکی دیگر از ویژگی های این رقابت دانست و افزود: پوشش این رقابت برگی زرین در دفتر کاری رسانه ملی در مجامع بین المللی است و به زعم نماینده ناظر بازی ها پوشش تصویری مسابقه برگشت در تهران با 18 دوربین به مراتب حرفه ای تر از بازی رفت در ژاپن و با 24 دوربین بود.

خبرنگار: علی ناصری

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی رقابت فوتبال لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۷۹۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش‌های مهارتی کلید توسعه اشتغال پایدار در جامعه است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،حجت الاسلام عبدالرضا پور ذهبی نماینده ولی فقیه در دیدار با رئیس سازمان آموزش فنی حرفه‌ای کشور گفت: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و مهارتی نقش بسزایی در توانمندسازی دانش آموختگان و جویندگان کار ایفا می‌کند.
در این دیدار رئیس سازمان آموزش فنی حرفه‌ای کشور با تاکید بر ضرورت توجه به مهارت آموزی در کشور، آموزش‌های مهارتی را کلید توسعه اشتغال پایدار در جامعه دانست.
مهرداد عظیمی از وجود بیش از ۶۵۰ مرکز دولتی در سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای خبر داد و افزود: در این مراکز بیش از ۴ هزار و ۸۰۰ کارگاه آموزشی فعال هستند.
وی عنوان کرد:۶۰ درصد از رسالت و وظایف سازمان فنی و حرفه‌ای کشور در حوزه آموزش از سوی مراکز خصوصی و خود مردم انجام می‌گیرد.
عظیمی با اعلام اینکه دیپلماسی مهارت یکی از راهبرد‌های کلیدی سازمان در این دولت است، گفت: وجود ۴۰ هزار مربی توانمند در حوزه آموزش می‌تواند پاسخگوی نیاز‌های کشور باشد
در این دیدار مدیرکل فنی و حرفه‌ای کردستان هم گفت: بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته از فردا شاهد برگزاری همایش و گردهمایی سراسری مدیران ستادی و مدیران فنی و حرفه‌ای سراسر کشور در استان خواهیم بود.
به گفته سیدعلی علوی، بر اساس آمار سال گذشته بیش از ۱۵ هزار کردستانی از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای بهره‌مند شدند.
وی افزود: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری با عنوان سال جهش تولید با مشارکت مردم نام‌گذاری شده نقش آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در تحقق این شعار بسیار تأثیرگذار خواهد بود..

دیگر خبرها

  • «راهنما نزدن» نشانه حرفه‌ای بودن راننده نیست
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس، ضرورت رقابت با حرفه ای‌ها
  • هشدار مهم: تسلیم شدن در DNA رئال نیست
  • مبارزه بوکس مایک تایسون با جیک پل رسما کلید خورد
  • حزباوی دوباره برای قهرمانی برگشت! (عکس)
  • مصاف سوم شهرداری گرگان و مهرام؛ شنبه ۱۵ اردیبهشت
  • ترکیب الهلال برای فتح سومین جام داخلی
  • استقبال متفاوت و جذاب تیم شمس آذر از بازی با پیکان
  • آموزش‌های مهارتی کلید توسعه اشتغال پایدار در جامعه است
  • سرزده با دوربین روشن در درمانگاه مطهری