Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرد جوان دوست خیانتکار خود را به خاطر ارتباط پنهانی با همسرش به قتل رساند.


به گزارش شریان نیوز،مرد جوان که به روابط پنهانی همسرش ظنین شده بود برای غافلگیر کردن او به کمین نشست تا اینکه سرانجام یک روز با ورود ناگهانی به خانه‌اش همسر خود را با یکی از دوستانش دید و در نزاعی مرگبار مرتکب قتل شد.

هفته گذشته خبر این حادثه به کلانتری حصارک رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مأموران با ورود به آپارتمانی با پیکر خونین و نیمه جان جوانی به‌نام سیروس رو به رو شدند و او را به بیمارستان رجایی انتقال دادند، اما پزشکان نتوانستند نجاتش دهند و روز بعد وی روی تخت بیمارستان جان داد.

مأموران پلیس آگاهی در جریان تحقیق اطلاع یافتند فرهاد از مدتی قبل به روابط پنهانی همسرش با دوست خود پی برده بود و یک روز به سراغ همسر دوستش رفته و موضوع خیانت شوهر وی را برملا کرده بود و از زن جوان خواسته تا برای اثبات این ادعا همراه وی به خانه‌اش برود. وقتی این دو به خانه فرهاد رفتند، هانیه و سیروس را که با هم خلوت کرده بودند غافلگیر کرده و طی نزاعی که بین آن‌ها در گرفت فرهاد با حمله به دوستش سیروس، او را به شدت مجروح کرد و باعث قتل او شد.

فرهاد طولی نکشید که دستگیر شد و در همان بازجویی‌های اولیه به قتلی که مرتکب شده بود اعتراف کرد. او به مأموران پلیس آگاهی گفت: چند ماهی بود که به ارتباط پنهانی همسرم با یک مرد غریبه ظنین شده بودم، فهمیدم زنم با یکی از دوستانم که با هم رفت و آمد خانوادگی داریم ارتباط دارد؛ اول باور نکردم، اما وقتی بیشتر پیگیری کردم مطمئن شدم و الان قبول دارم که دوستم را کشته‌ام. او مستحق مرگ بود البته همسرم هم مستحق مرگ است. هانیه هم که به اتهام رابطه گناه آلود دستگیر شده است در بازجویی مدعی شد یک سالی بوده که با سیروس دوست بوده و بداخلاقی همسرش باعث شده بیشتر با سیروس ارتباط برقرار کند. پرونده اتهامی این زن و شوهر به دادسرا ارجاع شد و هر دو متهم با قرار بازداشت موقت به زندان انتقال یافتند.

برچسب هاآپارتمانیفرهادسیروسمأموران پلیس آگاهیپرونده

منبع: شریان

کلیدواژه: آپارتمانی فرهاد سیروس مأموران پلیس آگاهی پرونده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۰۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل هولناک زن جوان به دست پسرش

 

به گزارش تابناک، ساعت ۲ بامداد امروز یکشنبه پانزدهم اردیبهشت ماه کشف جسد زن جوانی در خانه‌ای در شهرک دانشگاه به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش داده شد.با اعلام این خبر ماموران کلانتری ۱۵۴ وردآورد، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی و قاضی محمدمهدی براعه بازپرس ویژه قتل شعبه سوم دادسرای امور جنایی راهی محل حادثه شدند.

آنها در پاگرد ورودی خانه جسد سوخته زن میانسالی را مشاهده کردند که بر اثر جسم نوک تیز به قتل رسیده بود. بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد قاتل پسر مقتوله بوده و پس از ارتکاب جنایت خودش را در یکی از اتاق‌های خانه حبس کرده است.

 
بدین ترتیب ماموران کلانتری وارد اتاق شدند و متهم پرخاشگر را که قصد داشت با یک محلول شبه‌ اسید به پلیس حمله کند در یک عملیات غافلگیرانه بازداشت کردند.

تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت که پسر جوان ابتدا مادرش را با ضربات متعدد به قتل رسانده و پس از ارتکاب جنایت با مواد اشتعال‌زا جسد را در پاگرد ورودی خانه به آتش کشیده و سپس داخل خانه رفته و چند کتاب را نیز آتش‌زده است. از سوی دیگر نیز مشخص شد قاتل احتمالا دچار مشکلات روحی و روانی است.

با دستور قاضی براعه، جسد مقتوله برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و متهم جهت روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

 منبع: تسنیم

دیگر خبرها

  • پسر جوان دایی و خاله‌اش را به‌خاطر ارثیه با ضربات سنگ به قتل رساند
  • نمایش «وضوح ناقص» در خانه عکاسان جوان
  • قتل هولناک زن جوان به دست پسرش
  • جنایت در خیابان بی‌سیم/ پسر جوان با ضربه چاقو قربانی شد
  • سناریوی خودکشی قتل از آب درآمد
  • راز قتل مرد جوان پس از ۳ ماه برملا شد
  • همدستی زن جوان با مرد آشنا برای قتل شوهرش
  • نکونام قهرمانی استقلال را قطعی کرد (ویدیو)
  • امدادرسانی به ۲۴۰ شهروند گرفتار در سیل/مردم به هشدارها توجه کنند
  • کوه‌ها هم ترک برمی‌دارند!