Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@01:07:34 GMT

تنبیه عجیب دانش آموزان سیگاری ! + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۸۰۲۷۳

رکنا: تنبیه عجیب و غیر اصولی دانش آموزان کم و سن سال اندونزیایی که در داخل مدرسه اقدام به کشیدن سیگار کرده بودند خبرساز شد.

حجم ویدیو: 5.68M | مدت زمان ویدیو: 00:00:54

مدرسه محیطی است که دانش آموز با حضور در آن تعلیمات و آموزش های لازم را برای داشتن یک زندگی سالم و هدفمند فرا می گیرد. در نتیجه اگر این محیط آموزشی خود تبدیل به مکانی برای ترویج بی اخلاقی و بدآموزی شود مشخص نیست چه بر سر افراد جامعه خواهد آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مانند تصمیم عجیب معلمان یک مدرسه در اندونزی در تنبیه دانش آموزان کم سن و سالی که اقدام به سیگار کشیدن در داخل مدرسه کرده بودند. ظاهرا آنها نمی دانستند که بدلیل تحقیر دانش آموزان چنین تنبیهی می تواند نتیجه معکوس داشته باشد.
به تازگی گروهی از دانش آموزان کم سن و سال اندونزیایی در داخل یکی از کلاس های مدرسه ای در منطقه "سوکابومی" در جاوا غربی در حال سیگار کشیده بودند که توسط یکی از معلمان مدرسه شناسایی شدند. معلمان در اقدامی عجیب برای تنبیه، دانش آموزان را وادار کردند تا در مقابل سایر همکلاسی هایشان به سیگار کشیدن ادامه دهند. این تصمیم غیر منطقی و غیر اصولی معلمان موجب شد تا این دانش آموزان مورد تمسخر و استهزاء همکلاسی های خود قرار بگیرند.
در ویدئویی که منتشر شده است این دانش آموزان کم سن و سال را در حال سیگار کشیدن نشان می دهد. یکی از معلمان پا را فراتر گذاشت و پس از تهیه این ویدئو آن را دریکی از شبکه های اجتماعی منتشر کرد. بنا به گزارش یکی از رسانه های محلی اندونزی این حادثه Incident روز شنبه تاریخ 3 نوامبر رخ داد.
انتشار این خبر در شبکه های اجتماعی با واکنش کاربران نیز همراه بود. اگرچه این تنبیه از طرف بسیاری از کاربران مورد تقبیح و نکوهش قرار گرفت اما مسئولان مدرسه ضمن تایید این اتفاق اعلام کردند طی یک کنفرانس مطبوعاتی به منتقدان پاسخ خواهند داد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

دختران و پسران گردشگر در روستاهای طبس رقصیدند! / جنجال شد موش زنده در نان بسته بندی شده / کارت هدیه برای مشتری عصبانی +عکس بعد از ماجرای امام زمان (ع)، حالا این مرد ادعای خدایی می کند +عکس احمدی نژاد در راه بیمارستان روانی! جدیدترین عمل های زیبایی بین خانم های ایرانی / گوش الاغی و چشم گربه‌ای+ فیلم قیمت پژو 207 صندوقدار اتوماتیک اعلام شد +جزییات مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا آرین 4 ساله چطور در دیگ قرمه سبزی یک رستوران تهران افتاد؟ سکوت تلخ دختر 14 ساله کرمانشاهی در اسارتگاه روستایی شیطانی راز زن‌ستیزی تتلو ! حمام لیمو شیرین باکتری های بدبوی بدن را تنبیه می کند حرکت ناشایست با انگشت هنگام رانندگی و ابطال گواهینامه در دیدار رئیس دولت اصلاحات و آیت‌الله شبیری زنجانی چه گذشت؟ + جزئیات خواننده سرود «آمریکا آمریکا» در آمریکا زندگی می‌کند؟! + فیلم و تصاویر فیلم لحظه سرقت از طلافروشی و قتل صاحب مغازه به دست سارقان مسلح در خوزستان

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها ارز و سکه حادثه Incident دانش آموزان سیگار اندونزی فیلم عجیب عکس فیلم روزنامه دختر زن ایران سرقت بازی افزایش تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۰۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکسازی محدوده شهر قم از زباله‌های پلاستیکی توسط دانش آموزان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، طرح پاکسازی محدوده شهری از زباله‌های پلاستیکی با حضور دانش آموزان دختر مدرسه معصومه قم اجرا شد.

پویش پاکسازی محدوده شهری از زباله‌های پلاستیکی در ورودی جاده روستای کوه سفید قبل از میدان ۷۵ با حضور ۳۰ دانش آموز مقطع متوسطه اول مدرسه معصومیه، کارمندان و و ماشین آلات و دستگاهاای عمرانی پسماند انجام شد.

شریفی هدف از اجرای این پویش را آگاهسازی مردم از عواقب خطرناک رهاسازی زباله‌ها در محدوده شهری عنوان کرد و گفت: رهاسازی زباله‌ها خطر جدی برای حیات آب، خاک، پوشش گیاهی درختان و حیوانات است.

دوم تا ۸ اردیبهشت هفته زمین پاک نامگذاری شده است.

دیگر خبرها

  • اقدامات تربیتی و آموزشی برخی معلمان از جنس چندین نسل قبل است/اجرای ۱۶ طرح عفاف و حجاب در مدارس
  • چاقو کشی دختر دانش آموز علیه معلمان در انگلستان
  • طرح «بوم»؛ شکوفایی خلاقیت‌ها یا باری روی دوش معلم؟
  • هیچ منع قانونی برای ثبت‌ نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • شکایت معلمان آلمانی از تشدید خشونت‌ها در بین دانش آموزان
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • بازارچه‌ای برای آموزش اشتغال به دانش آموزان متوسطه در رشت
  • خراسان رضوی همیشه در آموزش اوتیسم پیشگام بوده است
  • پاکسازی محدوده شهر قم از زباله‌های پلاستیکی توسط دانش آموزان
  • مدارس از راه دور چه مدارسی هستند؟ شهریه این مدارس چقدر است؟