Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-03@02:41:32 GMT

رگبار، آب گرفتی، وزش باد شدید در شش استان

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۸۰۴۵۹

سخنگوی سازمان مدیریت بحران گفت: روز دوشنبه و سه شنبه آب گرفتگی،وزش باد شدید و آبگرفتگی معابر گیلان خوزستان،لرستان ،مرکزی شاهد هستیم.

به گزارش میزان، بهنام سعیدی اظهار داشت:روز یک شنبه در استان بوشهر ،نیمه جنوبی فارس، غرب هرمزگان، خوزستان، چهارومحال وبختیاری،کهکیلویه و بویراحمد رگبار ،رعدو برق، وزش باد شدیدموقتی،آب گرفتگی معابر داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با اشاره به اینکه روز دوشنبه و سه شنبه نیز شاهد وزش بادشدید، آب گرفتگی معابردر استان های گیلان، شمال خوزستان ،جنوب لرستان و جنوب استان مرکزی شاهد هستیم افزود:هم وطنان عزیز جهت کاهش خسارات احتمالی تمهیدات لازم را بیاندیشند و از تردد یا اسکان یا توقف در حاشیه رودخانه ها و بستر رودخانه ها جدا خوددرای کنند.

وی افزود: هم وطنان از سفرهای غیرضروری به مناطق کوهستانی دراستان هایی که ذکر شده است خودداری کرده واین سفرها را به تعویق بیاندازند و حتما هماهنگی لازم را با دستگاه های امداد رسان داشته باشند.

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور با هشدار به شهروندان تصریح کرد : شهروندان به هیچ عنوان در مناطقی که مستعد سیل هستند اقانت نکنند و به اطلاعیه‌ها و اخطاریه هایی که از طرف صداوسیما و خبرگزاری ها و دستگاه های مسئول و مسئولان محلی منتشر می شوند توجه داشته باشند.

وی با بیان اینکه جاده ها در هنگام بارندگی لغزنده هستند و رانندگان احتیاط لازم را داشته باشند ادامه داد :در روزهای دوشنبه و سه شنبه دریای خزر مواج است تاکید داریم شناورهای سبک احتیاط لازم را داشته باشند .

منبع: تابناک

کلیدواژه: هواشناسی بارندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۰۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رگبار، رعد و برق، وزش باد شدید

مهدی مهرور گفت: تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی حاکی از تقویت موج ناپایدار و سامانه تندری از جمعه تا شنبه در منطقه البرز مرکزی است که به موجب آن به ویژه در ارتفاعات رخداد رگبار ساعتی و رعدوبرق ، وزش باد شدید مورد انتظار است.   وی در ادامه اثر مخاطره این سامانه را آب گرفتگی معابر و اختلال در ترددهای جاده ای ، ریزش سنگ و رانش کوه ( واریزه ) بالا آمدن آب رودخانه ها و مسیل های فصلی عنوان كرد.   مهرور توصیه کرد: شهروندان البرزی از ترددهای غیر ضروری در ارتفاعات و جاده های کوهستانی و نیز در سطح شهر و از توقف و برپایی چادر در حاشیه و بستر رودخانه ها و مسیل های فصلی و دامنه کوه ها خودداری کنند.   وی از کوهنوردان خواست از هر گونه صعود به قلل استان خودداری کنند. باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • محبوس شدن ۳ نفر در معدن فلاورجان به دلیل ریزش تونل / آخرین وضعیت بارش‌ها در اصفهان + فیلم
  • پیش بینی رگبار و رعد و برق در البرز/ احتمال ریزش سنگ و رانش کوه
  • پیش بینی بارش رگبار باران در استان یزد
  • رگبار، رعد و برق، وزش باد شدید
  • بسیج امکانات برای جمع آوری و انتقال گندم کشاورزان خوزستان
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در چهارمحال و بختیاری
  • وضعیت جوی قم در ۲۴ ساعت آینده
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای این استان‌ها؛ سیل و آبگرفتگی در راه است؟
  • تاثیر سامانه بارشی تا روز شنبه در خوزستان
  • هواشناسی ایران / رگبار شدید باران در ۲۴ استان