Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@00:40:20 GMT

ناواس: سردار آزمون مقابل لوکوموتیو عالی بازی کرد

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۸۰۵۴۷

ناواس: سردار آزمون مقابل لوکوموتیو عالی بازی کرد

سزار ناواس، مدافع اسپانیایی تیم روبین‌کازان بازی سردار آزمون همبازی‌ ایرانی‌اش در مصاف با لوکوموتیو مسکو را ستود. ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۲ ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روزنامه بیزنس آنلاین روسیه، سزار ناواس درباره تساوی خانگی بدون گل روز گذشته (یکشنبه) تیم روبین‌کازان برابر لوکوموتیو مسکو در هفته چهاردهم لیگ برتر روسیه گفت: بازی بسیار سختی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می‌دانید که بازی کردن در چنین هوای بسیار سردی سخت است اما با این وجود در برخی از لحظه‌های بازی فوتبال خوبی به نمایش گذاشتیم. یک امتیاز برابر قهرمان فصل گذشته لیگ برتر روسیه کسب کردیم و این چیز بدی نیست.

مدافع اسپانیایی تیم روبین‌کازان ادامه داد: لوکوموتیو در هفته اخیر در لیگ قهرمانان اروپا به میدان رفته بود و ما در نیمه‌ دوم قدرتمندتر از آنها ظاهر شدیم. سردار آزمون عالی بازی کرد. او گل نزد اما فرصت‌هایی عالی را خلق کرد.

روزنامه روسی سپس درباره 2 صحنه‌ای که می‌توانستند توسط سردار آزمون به گل تبدیل شوند نوشت: در نیمه‌ دوم و از کنار نقطه پنالتی گوشه دروازه لوکوموتیو را هدف گرفت اما توپ توسط دروازه‌بان این تیم مهار شد. سردار آزمون یک فرصت نیز در وقت‌های اضافه داشت که در نهایت به یک کرنر تبدیل شد.

نمره فنی خوب سردار آزمون در مصاف با لوکوموتیو + عکس

انتهای پیام/

 

R7858/P35350/S3,27,1410/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۰۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش توییتر باشگاه رم به برد مقابل اودینزه با انتشار تصویری از سردار آزمون

دیدار نیمه تمام اودینزه و آاس رم در هفته ۳۲ سری آ ۲۰۲۳/۲۴ با برتری ۲-۱ جالوروسی به پایان رسید. این بازی دو هفته پیش تا دقیقه ۷۱ با تساوی ۱-۱ در جریان بود اما پس از اینکه ایوان اندیکا دچار تنگی نفس شد، تقابل دو تیم نیمه تمام ماند. سردار آزمون در ۲۰ دقیقه پایانی این دیدار که از سر گرفته شد، در ترکیب اصلی تیم ده روسی به میدان رفت. توییتر باشگاه رم بعد از این برد ارزشمند، با تصویری از سردار آزمون به این پیروزی واکنش نشان داد.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • گزارش رسانه روسی از دوران طلایی سردار آزمون در زنیت
  • (عکس) شادی خاص سردار آزمون بعد از بازی عجیب رم
  • فریاد و لبخند سردار سوژه رم شد (عکس)
  • واکنش توییتر باشگاه رم به برد مقابل اودینزه با انتشار تصویری از سردار آزمون
  • برتری رم با سردار در یک دیدار عجیب
  • طاهری در بازی تیم‌های سابق سردار آزمون
  • هت‌تریک سردار آزمون مقابل چشم ده‌روسی
  • خروج سردار از سایه | مهاجم ایرانی اسلحه پنهان ده‌روسی مقابل لورکوزن خواهد بود؟
  • ستاره جوان ایرانی جای سردار آزمون را می‌گیرد
  • ستاره جوان ایرانی جای سردار آزمون را می گیرد