Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@17:54:07 GMT

۱۲ هزار نفر در واحدهای صنفی دامغان اشتغال دارند

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۸۱۴۹۱

۱۲ هزار نفر در واحدهای صنفی دامغان اشتغال دارند

ابوالفضل باقریان در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان اینکه واحدهای صنفی دارای پروانه کسب در دامغان چهار هزار و ۶۲۵ واحد از مجموع چهار هزار و ۸۷۵ واحد صنفی است، تأکید کرد: این واحدها در بخش‌های تولیدی، خدماتی فنی، توزیعی و خدماتی مشغول به کار هستند که ۲۵۰ واحد از این تعداد فاقد پروانه کسب هستند.

وی بابیان اینکه مالک سه هزار و ۹۱۶ واحد صنفی دامغان مرد و مالک یک هزار و یک واحد صنفی زن هستند، افزود: در نیم سال اول ۹۷ به ۱۸۷ نفر از متقاضیان پروانه کسب آموزش‌های لازم ارائه‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کابینت سازان در رأس شکایات

رئیس اتاق اصناف دامغان درباره فراوانی فعالان در واحدهای صنفی نیز توضیح داد: مدرک تحصیلی مالک ۶۰۰ واحد صنفی در دامغان ابتدایی، ۹۵۰ واحد سیکل، یک هزار و ۷۶۰ واحد دیپلم، ۷۴۰ واحد فوق‌دیپلم، ۴۵۰ واحد کارشناسی، ۱۲۰ واحد کارشناسی ارشد و پنج واحد مقطع دکتری است.

باقریان با اشاره به اینکه بیشترین شکایات ارسالی به واحد بازرسی و نظارت مستقر در اتاق اصناف دامغان شامل رسته‌های کابینت سازی، مکانیکی اتومبیل و تعمیرات تلفن همراه است، گفت: طی شش ماه گذشته ۱۲ دوره آموزش به دارندگان پروانه کسب، شش دوره آموزش مبارزه با قاچاق کالا و چهار دوره آموزش برای هیئت‌مدیره اتحادیه‌های صنفی ارائه‌شده است.

وی با اشاره به سهم مردم دامغان از واحدهای صنفی، تاکید داشت: در کشورهای اروپایی به ازای هر ۷۰۰ الی یک هزار نفر یک واحد صنفی وجود دارد و این رقم در ایران ۳۵ و برای استان سمنان ۲۵ و در دامغان به ازای هر ۱۶ نفر یک واحد صنفی وجود دارد.

کد خبر 4455781

منبع: مهر

کلیدواژه: اتاق اصناف دامغان واحد های تولیدی یوم الله 13 آبان بوشهر اربعین 97 مشهد اربعین حسینی شهرکرد راهپيمايي 13 آبان گرگان پدافند غیرعامل خطبه های نماز جمعه خرم آباد یاسوج شیراز شهادت امام رضا ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۱۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ سلامت در مدارس دامغان به صدا درآمد

خانم عظیمی پور معاون تربیتی و پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان دامغان با اشاره به کمبود مربی‌های بهداشت در مدارس این شهرستان گفت:ارائه آموزش‌های لازم بهداشتی و مراقبت‌های بهداشتی دانش آموزان مهم‌ترین وظیفه مربیان بهداشت و سفیران سلامت است.
در این مراسم از ۵ مربی بهداشت و ۱۰ دانش آموز سفیر سلامت نمونه با اهدای هدایای قدردانی شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • زنگ سلامت در مدارس دامغان به صدا درآمد
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون مجوز را دارد
  • ۲۵۴۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی محلات انجام شد
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد
  • طرح «شنبه‌های احیا» برای واحدهای تولیدی در کردستان اجرا می‌شود
  • پلمب ۶۵ واحدصنفی املاک و خودرو در کرمان
  • پلمب هر ١١ روز یک واحد صنفی مشاور املاک و خودرو متخلف در کرمان
  • پلمب ۶۵ مشاور املاک و خودرو در کرمان
  • پلمب ۶۵ واحد صنفی فاقد پروانه کسب مشاورین املاک و خودرو در کرمان
  •  ۲۰ اردیبهشت‌ماه آخرین‌ مهلت تبدیل پروانه کسب فیزیکی به الکترونیکی