Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - تیری آنری، سرمربی موناکو پس از شکست تیمش مقابل پاری‌سن‌ژرمن گفت: تفاوت در کیفیت دو تیم کاملاً مشهود بود. ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۷ ورزشی فوتبال جهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روند ناکامی‌های تیم فوتبال موناکو در رقابت‌های این فصل لوشامپیونه فرانسه همچنان ادامه دارد و حتی انتصاب تیری آنری به عنوان سرمربی جدید سرخ و سفیدپوشان فرانسه هم نتوانسته این تیم را از این وضعیت بحرانی خارج کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها شب گذشته (یکشنبه) در چارچوب هفته سیزدهم لیگ یک فرانسه با نتیجه 4 بر صفر توسط میهمان خود، پاری‌سن‌ژرمن تحقیر شدند تا همچنان با 7 امتیاز در رده نوزدهم جدول 20 تیمی این رقابت‌ها باشند.

آنری که از زمان قبول سرمربیگری موناکو در 6 بازی از رقابت‌های مختلف 4 شکست و 2 تساوی را با این تیم تجربه کرده، پس از ثبت شکست سنگین دیگری در کارنامه‌ خود و تیم تحت‌هدایتش گفت: تفاوت در کیفیت دو تیم کاملاً مشهود بود. در شروع بازی پاری‌سن‌ژرمن آرام نبود، اما در نهایت آنها به یک پیروزی آسان دست یافتند.

اسطوره فوتبال فرانسه و باشگاه آرسنال صحبت‌های خود را این‌طور ادامه داد: بازیکنان ما به هر حال سعی کردند تمرکز خود را در این بازی از دست ندهند و با وجود تمامی مصدومانی که داشتیم، موقعیت‌هایی روی دروازه پاری‌سن‌ژرمن خلق کردیم. به هر حال باید مثبت فکر کنیم و به فکر بازی‌های پیش‌رو باشیم.

سرمربی موناکو که در این بازی ناصر شادلی و جوردی امبولا هم به لیست مصدومانش اضافه شدند، تصریح کرد: ما دو بازیکن دیگر را هم به دلیل آسیب‌دیدگی از دست دادیم. سناریویی تکراری برای ما رقم خورد، از دست دادن نتیجه و بازیکنان!

انتهای پیام/

R1015161/P35350/S3,1410/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۲۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لوکاس هرناندز رباط پاره کرد

مدافع پاری سن ژرمن و تیم ملی فوتبال فرانسه به خاطر آسیب دیدگی در دیدار برابر بوروسیا دورتموند تا زمستان نمی تواند به میدان برود. 

همچنانکه پیش بینی می‌شد آسیب دیدگی لوکاس هرناندز جدی است.

این بازیکن سرشناس فرانسوی در دیدار پاری سن ژرمن برابر بوروسیا دورتموند به عنوان بازیکن جایگزین وارد زمین شد، اما به علت مصدومیت نتوانست به بازی ادامه دهد.

به نوشته اسپورت و رسانه‌های فرانسوی آسیب دیدگی هرناندز از ناحیه رباط صلیبی است و به این ترتیب او تا پایان سال ۲۰۲۴ نمی‌تواند به میدان رود تا نه تنها پاری سن ژرمن در ادامه لیگ قهرمانان اروپا بلکه تیم ملی فوتبال فرانسه یکی از بازیکنان کلیدی خود را در یورو از دست دهد.

جدال رفت پاری سن ژرمن و بوروسیا دورتموند با یک گل به سود نماینده آلمان به پایان رسید تا پاریسی‌ها کار سختی در بازی برگشت داشته باشند.

منبع: ایسنا

tags # فوتبال سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • لوکاس هرناندز رباط پاره کرد
  • ترزیچ: شایسته این پیروزی بودیم
  • پیروزی نامطمئن دورتموند برای رسیدن به فینال
  • خلاصه بازی دورتموند 1 - پاری سن ژرمن 0
  • ببینید | خلاصه بازی دورتموند ۱ - پاری سن ژرمن ۰
  • پیروزی نفس‌گیر دورتموند برابر PSG در شب فرصت‌های سوخته
  • پیروزی یک نیمه‌ای دورتموند: انریکه غافلگیر شد (عکس)
  • ما با دولت‌ها می‌جنگیم/ چرا دورتموند از پاری‌سن‌ژرمن متنفر است؟
  • معرفی نامزدهای کسب جوایز بهترین‌های فوتبال فرانسه در سال ۲۰۲۴
  • عدو شود سبب خیر؛ این تیم بدون مسابقه قهرمان لیگ شد