Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@22:46:36 GMT

تداوم بارش ها در زنجان/افت دما

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۸۲۸۱۲

تداوم بارش ها در زنجان/افت دما

احدیاغموری در گفتگو با خبرنگار مهر به وضعیت جوی استان زنجان طی چند روز آینده اشاره کرد و گفت: آسمان استان ابری  بوده و بارش پراکنده باران استان را فرامی‌گیرد و بارش باران تا اواخر هفته در استان تداوم دارد و بارش‌ها در برخی از مناطق استان بیشتر خواهد بود. 

مدیرکل هواشناسی استان زنجان به میزان بارش‌ها در استان زنجان اشاره کرد و یاد آور شد: بارش‌ها از اول مهرماه امسال تاکنون خوب بوده ولی باید شهروندان نسبت به مصرف آب مدیریت لازم را مدنظر قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

یاغموری به وضعیت دمای هوای استان زنجان طی چند روز آینده اشاره کرد و گفت: دمای هوای استان هرروز سه الی چهار درجه سانتی‌گراد کاهش‌یافته و هوا سرد می‌شود و افت دما در استان را خواهیم داشت. 

وی ابراز کرد: با توجه به افت دما در استان زنجان شاهد بارش برف در ارتفاعات خواهیم بود که در این میان شهروندان از تردد در مناطق کوهستانی خودداری کنند. 

مدیرکل هواشناسی استان زنجان به دمای هوای استان زنجان طی ۲۴ ساعت گذشته اشاره کرد و گفت: طی این بازه زمانی آب‌بر با دمای ۱۸ درجه  سانتی‌گراد بالای صفر گرم‌ترین شهر استان بوده است. 

یاغموری به دمای کنونی شهر زنجان اشاره کرد و گفت: دمای کنونی شهر زنجان منفی یک درجه است که نسبت به دیروز سرد شده است.  

کد خبر 4455700

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان هواشناسی سامانه بارشی یوم الله 13 آبان بوشهر اربعین 97 مشهد اربعین حسینی شهرکرد گرگان راهپيمايي 13 آبان پدافند غیرعامل خطبه های نماز جمعه خرم آباد یاسوج شیراز شهادت امام رضا ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۲۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی بارش های رگباری برای آسمان زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ سلطانی با بیان اینکه هم اکنون آسمان مناطق مختلف استان تا حدودی ابری است، گفت: این شرایط جوی از بعدازظهر با وزش باد و بارش‌های خفیف به خصوص در ارتفاعات استان همراه می‌شود.

وی با اشاره به صدور هشدار سطح زرد هواشناسی برای استان، افزود: روز جمعه نیز بارش‌ها با شدت بیشتری در مناطق مختلف استان ادامه خواهد یافت.

کارشناس هواشناسی استان ادامه داد: با توجه به ماهیت رگباری بارش‌ها و احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها شهروندان طی این مدت از توقف و تردد در حاشیه و حریم رودخانه ها اجتناب کنند.

سلطانی گفت: به تدریج دمای هوا به طور نسبی کاهش خواهد یافت و روز‌های خنک تری را پیش رو خواهیم داشت.

وی دمای فعلی شهر زنجان را ۱۶ درجه سانتیگراد اعلام کرد و افزود: این میزان دما نسبت به روز گذشته در همین ساعت یک درجه افزایش یافته است.

دیگر خبرها

  • بیشترین بارش باران در کوهپایه اصفهان ثبت شد/تداوم روند کاهشی دما
  • دمای زنجان کاهش یافت
  • دمای هوای زنجان کاهشی شد
  • تداوم بارندگی های شدید در کردستان تا روز جمعه
  • بارش‌های رگباری زنجان را فرا می‌گیرد
  • پیش بینی بارش های رگباری برای آسمان زنجان
  • ورود سامانه بارشی از سمت غرب کشور
  • هوای زنجان از فردا ناپایدار می‌شود
  • ورود سامانه بارشی / تداوم بارش در استان‌های غربی
  • گزارش هواشناسی ۱۱ اردیبهشت؛ تداوم بارش در استان‌های غربی کشور