Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: کادرفنی تیم ملی وزنه‌برداری کار خود را به خوبی انجام داده و نیازی به تقویت ندارد.

به گزراش ایسنا- منطقه خراسان، علی مرادی، رییس فدراسیون وزنه‌برداری جمهوری اسلامی ایران در مراسم استقبال از کاروان تیم‌ ملی وزنه‌برداری، در خصوص رتبه و جایگاه ایران در مسابقات جهانی اظهار کرد: در این دوره از مسابقات تمام کشورها با تمام قوا و تمام نفرات کلیدی خود حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به حضور قدرتمند سایر کشورها در این تورنمنت، از تیم سال گذشته فقط دو نفر از وزنه‌برداران در این تیم حضور داشتند و سایر وزنه‌برداران افراد جوان و ذخیره تیم ملی محسوب می‌شدند.

وی افزود: باوجود اینکه نسبت به سایر تیم‌ها با دو وزنه‌بردار کمتر شرکت کرده‌بودیم، اما به همت کادرفنی و بازیکنان از نظر مدال‌شماری در جایگاه دوم مسابقات و از لحاظ امتیاز شماری، جایگاه سوم جام جهانی را از آن خود کردیم.

رییس فدارسیون وزنه‌برداری یادآور شد: کسب رتبه سوم مسابقات با چنین نفراتی نشان از قدرت ایران در رشته وزنه‌برداری دارد. در همین زمینه، بسیاری از کشورها تقاضای اردوی مشترک با ایران داشتند. حدود 10 روز دیگر کشور کلمبیا جهت برگزاری اردوی مشترکی با تیم ملی وزنه‌برداری به ایران سفر خواهدکرد.

مرادی با اشاره به لزوم اعتماد به ورزشکاران جوان در ورزش ایران تاکید کرد: این نتایج پاداش اعتماد به وزنه‌برداران جوان است. قهرمانان تیم‌ملی وزنه‌برداری به دلیل آسیب‌دیدگی از شرکت در مسابقات جهانی بازماندند. جوانانی که جایگزین قهرمانان‌مان در تیم‌ ملی شده‌ بودند، فعل خواستن را صرف کرده و توانایی‌های خود را در سطح جهان به نمایش گذاشتند.

وی ضمن تشکر از وزارت ورزش‌وجوانان، کمیته ملی المپیک و اصحاب رسانه گفت: وزنه‌برداران ایران در فاصله بسیار نزدیکی دو رویداد بزرگ را با موفقیت پشت‌سر گذاشته‌اند که کار بسیار دشواری است. به وزنه‌برداران بابت سپری کردن این روزهای سخت، خسته نباشید می‌گویم.

رییس فدراسیون وزنه‌برداری در خصوص تقویت کادر فنی تیم ملی وزنه‌برداری خاطرنشان کرد: کادرفنی تیم ملی وزنه‌برداری کار خود را به خوبی انجام داده و نیازی به تقویت ندارد. به عملکرد درخشان کادر فنی تیم ملی افتخار می‌کنم. کادر فنی تیم ملی در طراحی تمرین و ارائه‌ تاکتیک‌‎ها، عملکرد هوشمندانه و بسیار خوبی از خود نشان داد. در حال حاضر ایران در زمینه مربیان وزنه‌برداری به این بلوغ رسیده‌است که مربیان خود را به سایر کشورها نیز اعزام کند.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: علی مرادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۲۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش دختران کرمانی در چهار وزن نخست وزنه برداری نوجوانان ایران

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات ۴ وزن نخست وزنه برداری قهرمانی نوجوانان ایران در بخش دختران، با درخشش وزنه برداران کرمانی همراه شد. در رقابت‌های امروز دختران کرمانی موفق به کسب ۷ نشان طلا شدند ضمن اینکه ۳ مدال طلا نصیب استان فارس شد و ۲ طلا نیز به ایلامی‌ها رسید. نتایج چهار وزن نخست مسابقات وزنه برداری قهرمانی نوجوانان ایران که از ظهر امروز (یکشنبه شانزدهم اردیبهشت) در سالن ورزشی امام علی (ع) دانشگاه آزادی اسلامی واحد همدان آغار شده است به شرح زیر است:    دسته ۴۰ کیلوگرم نوجوانان    یکضرب   زهرا پورامین (کرمان)   ۴۴ کیلوگرم   دوضرب   زهرا پورامین (کرمان)   ۵۰ کیلوگرم   مجموع   زهرا پورامین (کرمان)   ۹۴ کیلوگرم    دسته ۴۵ کیلوگرم نوجوانان   یکضرب   هدیه سهراب پور پاریزی (کرمان)   ۳۸ کیلوگرم   حنانه بیژنی (ایلام)   ۳۷ کیلوگرم   پرنیا افشار (خراسان رضوی)   ۳۵ کیلوگرم   دوضرب   حنانه بیژنی (ایلام)

دیگر خبرها

  • ٧ طلا، سهم دختران وزنه‌بردار کرمان در چهار وزن نخست مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور
  • دختر مازندرانی ستاره روز نخست مسابقات وزنه‌برداری کشور
  • ٧ طلا، سهم دختران وزنه‌بردار کرمانی در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور
  • بانوان کردستانی به یک نشان سیمین نقره دست یافتند
  • استان مرکزی میزبان وزنه برداران جانباز و توان یاب؛ اسامی اردونشینان
  • درخشش دختران کرمانی در چهار وزن نخست وزنه برداری نوجوانان ایران
  • مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی دختران کشور در همدان
  • بانوان وزنه‌بردار خراسان شمالی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارند
  • نجاتی: همیشه باید سود تیم ملی در نظر گرفته شود
  • پیگیری تمرینات جوانان ایران زیرنظر حسین عبدی