Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-04@13:36:05 GMT

30 قصابی در مشهد گوشت وارداتی عرضه می کنند

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۸۳۳۹۷

30 قصابی در مشهد گوشت وارداتی عرضه می کنند

احمد احدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این واحدهای قصابی هر کیلوگرم گوشت قرمز منجمد وارداتی را به قیمت 290 هزار ریال می فروشند که در این میان در هر کیلوگرم 13 هزار ریال سود برای آنها در نظر گرفته شده است.
وی گفت: هر شهروند می تواند سه کیلوگرم گوشت وارداتی از قصابیها دریافت کند زیرا به دلیل محدود بودن سهمیه امکان اختصاص سهمیه بیشتر به افراد وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس اتحادیه صنف فروشندگان گوشت دامی مشهد افزود: طی روزهای اخیر افزایش تقاضا به ویژه از سوی هیاتهای مذهبی برای گوشت قرمز منجمد وارداتی به قیمت مصوب کمیسیون تنظیم بازار، باعث کاهش توزیع آن در سطح شهر مشهد گردید. از آنجا که از سهمیه گوشت قرمز منجمد وارداتی استان سهم بیشتری به هیاتهای مذهبی اختصاص یافت لذا در چند روز اخیر توزیع این نوع گوشت در قصابیها متوقف شده بود.
وی ادامه داد: توزیع گوشت قرمز منجمد وارداتی به قیمت مصوب کمیسیون تنظیم بازار در 30 قصابی سطح شهر از فردا از سر گرفته می شود و دیگر مشکلی در تامین این نوع ماده غذایی وجود نخواهد داشت.
800 واحد دارای پروانه کسب زیر پوشش اتحادیه صنف فروشندگان گوشت دامی مشهد فعالیت دارند.
7489/1858
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی تنظیم بازار گوشت گوشت قرمز مشهد وارداتی منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۳۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع داروی افسردگی ترازدون پس از تایید سلامت محموله‌های وارداتی جهت رفع کمبود

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در پیامی از کمبود داروی افسردگی ترازدون در داروخانه های های سطح کشور خبر داده و اعلام کرده که این موضوع سبب ایجاد نگرانی هایی در بین بیماران شده است.

در همین راستا، ناصر هیراد معاون برنامه ریزی اداره کل داروی سازمان غذا و دارو در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در حال حاضر برای رفع کمبود داروی افسردگی ترازودون در داروخانه ها٬ سازمان غذا و دارو اقدام به واردات کرده است.

وی بیان کرد: واردات داروی افسردگی ترازودون انجام شده و سازمان غذا و دارو منتظر جواب آزمایشگاه جهت اطمینان از سلامتی محموله های وارداتی است و در صورت مثبت بودن جواب آزمایش٬ داروی ترازدون در بازار کشور توزیع خواهد شد.

معاون برنامه ریزی اداره کل داروی سازمان غذا و دارو تاکید کرد: در حال حاضر یک شرکت داخلی هم در حال تولید داروی ترازدون است و واردات این دارو تا زمان متعادل شدن عرضه با تقاضا در بازار انجام می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • تکلیف نامعلوم عرضه خودرو‌های وارداتی!
  • عرضه خودرو های وارداتی از فردا یکشنبه
  • شک و تردید درباره عرضه اولین خودروهای وارداتی | قرار بود فردا یکشنبه عرضه آغاز شود
  • تکلیف نامعلوم عرضه خودروهای وارداتی از فردا!
  • کشف و معدوم سازی ۹۸۷ کیلوگرم گوشت قرمز فاسد
  • توزیع داروی افسردگی ترازدون پس از تایید سلامت محموله‌های وارداتی جهت رفع کمبود
  • خبر ویژه برای متقاضیان خودرو‌های وارداتی؛ ثبت‌نام جدید وجود دارد؟
  • خرید ۵۳۰ تن گوشت مرغ منجمد در استان قزوین
  • اولین دور فروش خودرو‌های وارداتی در ۱۴۰۳ + زمان دقیق
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول