Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا نشست هیات مدیره اعضای وابسته سازمان جهانی گردشگری با حضور زوراب پولولیکاشویلی و اعضای حاضر در اجلاس جهانی گردشگری برگزار شد.
در این نشست شرکت سیاحتی علیصدر به عنوان نماینده کشور ایران حضور داشت.
80 تن از اعضای حاضر در اجلاس جهانی گردشگری از 30 کشور در همدان حضور دارند.
اعضای اجلاس جهانی گردشگری پس از شرکت در نشست سالانه از گنجنامه، آرامگاه بوعلی و دیگر اماکن گردشگری همدان بازدید می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش ایرنا، چهلمین نشست سالانه اعضای وابسته به سازمان جهانی گردشگری (UNWTO) با حضور 80 تن از اعضای این اجلاس از 30 کشور جهان از امروز 21 تا 24 آبان به میزبانی همدان پایتخت تاریخ و تمدن ایران برگزار می شود.
سازمان جهانی گردشگری (UNWTO) مستقر در شهر مادرید اسپانیا، از نمایندگی‌های سازمان ملل متحد در بخش گردشگری است که در رابطه با امور جهانگردی سیاستگذاری می کند و امروزه پیشتازترین و شناخته شده ترین سازمان بین المللی مرتبط با سفر و گردشگری در جهان است.
در حال‌ حاضر اعضای وابسته سازمان جهانی گردشگری 557 عضو هستند که جمهوری اسلامی ایران نیز 16 عضو دارد و شهرداری همدان، شرکت سیاحتی علیصدر و دهکده گردشگری گنجنامه سه عضو همدانی این اجلاس جهانی هستند.
همدان با داشتن یک هزار و 800 جاذبه گردشگری به عنوان یکی از پنج شهر گردشگر پذیر کشور به حساب می آید آرامگاه بوعلی سینا، آرامگاه باباطاهر، تپه باستانی هگمتانه، گنبد علویان، کتیبه های گنجنامه، غارعلیصدر، برج قربان، سرابها و حمام حاج آقا تراب نهاوند، خانه لطفعلیان ملایر، خانه مسعودی، آرامگاه میررضی الدین آرتیمانی و بقعه حیقوق نبی (ع) از مهمترین آثار تاریخی و گردشگری این استان است که همه ساله مورد بازدید گردشگران قرار می گیرد.
2087/7520
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی برج تمدن سازمان ملل متحد شهرداری گردشگری منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۳۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور وزیر خارجه در افتتاحیه پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ پانزدهمین نشست سران سازمان همکاری اسلامی در شهر بانجول پایتخت گامبیا با انتقال ریاست دوره‌ای سازمان از عربستان به گامبیا آغاز شد. حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان نیز افتتاحیه این اجلاس حضور داشت. 

دیگر خبرها

  • ۳ پل در محدوده دره نورالشهدا اراک ساخته می‌شود
  • نشست سراسری مدیران، گروه‌ها و اعضای هیات علمی«گردشگری، میراث و شهرسازی»
  • عکس/ نشست مشترک اعضای هیئت دولت با استانداران
  • شرکت هیئت طالبان در اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی
  • کوراش کار نهاوندی صاحب مدرک مربیگری درجه B جهانی شد
  • تاکید عربستان بر لزوم برقراری آتش‌بس فوری در غزه
  • موضع‌گیری وزیر خارجه عربستان درباره جنگ غزه در نشست گامبیا
  • حضور وزیر خارجه در افتتاحیه پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی
  • دیدار وزرای خارجه ایران و مصر در حاشیه نشست سازمان همکاری اسلامی
  • امیرعبداللهیان وارد گامبیا شد | عکس