Web Analytics Made Easy - Statcounter

ه نظر می رسد قرار نیست پس از شکست جمهوری خواهان در انتخابات میان دوره ای ۲۰۱۸ ،روزهای خوبی را تجربه کند. چرا که سیاست هایش موجب شده است تا همه جهان در مقابل او بایستند.

خبرگزاری شبستان،گروه بین الملل:پاریس شاهد روز شلوغی بود وقتی رهبران جهان در «شهر چراغ ها» گرد هم آمدند تا گذشت یک قرن از جنگ جهانی اول را جشن بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«ولادیمیر پوتین» ،رئیس جمهوری روسیه گفتگوی بسیار کوتاهی با همتای آمریکایی خود «دونالد ترامپ» داشت.«امانوئل ماکرون»،رئیس جمهوری فرانسه علیه «ملی گرایی» که شیوه رهبری ترامپ است صحبت کرد و تظاهرات گسترده ای علیه رئیس جمهوری آمریکا برگزار شد.

پوتین و ترامپ هر دو دیر به مراسم رسیدند و وقتی وارد مراسم شدند با زبان اشاره با هم سخن گفتند.هر دو برای هم سر تکان دادند.پوتین به شانه همتای آمریکایی خود زد و انگشت شست خود را برای او بالا برد.

به نظر می رسد که همه شرایط علیه پیوستن این دو به یکدیگر بود.قرار بود پوتین و ترامپ بر سر میز ناهار کاری در کاه الیزه کنار هم بنشینند اما تغییرات لحظه آخری موجب شد تا انها روبروی هم قرار بگیرند.

پوتین وارد گفتگو با «آنتونیو گوترش» دبیر کل سازمان ملل و «ژان کلود یانکر»،رئیس کمیسیون اروپایی شد.

ساعاتی بعد در روز بزرگداشت یکصدمین سال پایان جنگ جهان اول ،ماکرون از فرصت استفاده کرده و حرف هایی زد که به نظر بسیاری،حمله ای در لفافه به ترامپ بود.او ملی گرایی را محکوم کرد و گفت که این شیوه مهم ترین چیز برای هر کشور یعنی ارزش های اخلاقی آن را از بین می برد.

رئیس جمهوری فرانسه گفت:میهن پرستی درست مخالف  ملی گرایی است.ملی گرایی در حقیقت خیانت به میهن پرستی است.

ترامپ که مدافع سرسخت شعار ملی گرایانه «اول آمریکا» با دست زدن کوتاه و بسیار ضعیف ،نسبت به سخنان ماکرون واکنش نشان داد.

به نظرمی رسد که ترامپ هم از دیدار با ماکرون در سفرش به پاریس چندان خوشحال نبود به ویژه پس از اینکه پیشنهاد رئیس جمهوری فرانسه درباره «ارتش اروپایی» رت چند روز قبل در توئیتر محکوم کرده بود.

این در حالی است که،ایده ماکرون مورد حمایت پوتین قرار گرفته و گفته بود که ارتش اروپایی تنها راه طبیعی برای اتحادیه اروپا به منظور استقلال در حوزه های امنیتی و دفاعی است.

اما بدشانسی دیگر ترامپ در پاریس تظاهرات گسترده مردمی علیه او بود.

صدها نفر با اعتراض علیه رئیس جمهوری فرانسه سیاست های او را خصمانه دانسته و ملی گرایی تهاجمی او را محکوم کردند.

معترضان حضور ترامپ در جشن یکصدمین سال پایان جنگ جهانی اول را مورد انتقاد قرار دادند.

این تظاهرات که با شعار «ترامپ یعنی جنگ» برگزار شد شاهد حضور گروه های مختلف از جمله «پاریس علیه ترامپ» و «جنگ را متوقف کنید»  بود.

به نظر می رسد قرار نیست پس از شکست جمهوری خواهان در انتخابات میان دوره ای 2018 ،روزهای خوبی را تجربه کند. چرا که سیاست هایش موجب شده است تا همه جهان در مقابل او بایستند.

پایان پیام/7

منبع: شبستان

کلیدواژه: آمریکا محمد جواد ظریف شبستان یزد تحریم شورای شهر تهران بیرجند شیراز شورای شهر یمن خراسان جنوبي ترامپ جنگ جهانی اول پاریس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۴۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده حق السکوت برای فیلم‌های مستهجن !

دریافت 8 MB

به گزارش همشهری آنلاین، ترامپ متهم است که از طریق وکلای خود به استورمی دنیلز بازیگر فیلم های مستهجن حق السکوت پرداخته است.

کد خبر 847274 برچسب‌ها خبر ویژه فیلم و سریال ایرانی دونالد ترامپ

دیگر خبرها

  • کنایه بایدن به ترامپ: با یک بچه ۶ ساله رقابت می‌کنم
  • کمک‌ های جدید آمریکا چه معنایی برای اوکراین و پوتین دارد؟
  • کمک‌های جدید واشنگتن چه معنایی برای کی‌یف و پوتین دارد؟
  • ایران از شرکای مهم جامعه جهانی در تأمین صلح، امنیت و مبارزه با تروریسم است
  • ایران از شرکای مهم جامعه جهانی در تأمین صلح و امنیت است
  • کنعانی: ایران از شرکای مهم جامعه جهانی در تأمین صلح، امنیت و مبارزه با تروریسم است
  • (ویدئو) ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده «حق السکوت»
  • ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده حق السکوت برای فیلم‌های مستهجن !
  • ببینید | ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده حق السکوت
  • زاخارووا: پلوسی به آمریکایی‌ها توهین می‌کند