Web Analytics Made Easy - Statcounter

صدها تن از شورشیان وابسته به ائتلاف سعودی در حمله‌های گسترده رزمندگان یمنی به هلاکت رسیدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صاحب نیوز؛ هم‌زمان با درگیری رزمندگان انصارالله و ارتش یمن در محورهای شرقی، شمال شرقی و جنوب غربی شهر الحدیده، از مناطق مرکزی استان خبر می‌رسد، نیروهای یمنی با پشتیبانی یگان موشکی چند عملیات گسترده را علیه مواضع مزدوران آغاز کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  شبکه خبری «المسیره نت» یمن اعلام کرد: رزمندگان یمنی با پشتیبانی یگان موشکی حمله غافلگیرکننده‌ای را علیه مواضع شورشیان در محور جنوبی فرودگاه الحدیده آغاز کردند که بعد از چند ساعت درگیری گسترده و نفس‌گیر موفق شدند منطقه «جبلیه» و سه‌راه «المتینه» را تحت کنترل خود دربیاوردند.   رزمندگان یمنی در این عملیات سنگین توانستند ده‌ها تن از شورشیان وابسته به ائتلاف و مزدوران سودانی و آفریقایی را به هلاکت رسانده‌اند و ده‌ها تن دیگر را زخمی کنند.   تعداد زیادی از خودروهای زرهی، نفربر و … وابسته به شورشیان در این عملیات منهدم شد و مقادیر زیادی تجهیزات به غنیمت گرفته‌شده است.   به گفته منابع میدانی، با پاک‌سازی مناطق ذکرشده، مسیر کمک‌رسانی به شورشیان از محور جنوب غربی استان به سمت فرودگاه الحدیده به‌طور کامل مسدود شد.   از محورهای جنوبی یعنی «الفازه، الجاح الاسفل، تحیتا» نیز خبر می‌رسد، عملیات رزمندگان یمنی با موفقیت صورت گرفته است و در محورهای الفازه و الجاح الاسفل رزمندگان موفق شده‌اند مناطق را تحت کنترل خود دربیاوردند و مسیرهای کمک‌رسانی را به‌طور کامل مسدود کنند.   از محور شهر تحیتا خبر می‌رسد، عملیات رزمندگان در اطراف شهر منجر به پاک‌سازی محیط غربی شهر و درنهایت محاصره شدن شورشیان را در پی داشته است.   بر اساس اطلاعات منتشرشده، رزمندگان یمنی در این عملیات وسیع و گسترده موفق شدند بیش از 20 خودروی نظامی شورشیان را منهدم کنند و مقادیر زیادی تجهیزات نظامی را به غنیمت گیرند.   بیش از 150 تن از شورشیان وابسته به ائتلاف در این عملیات موفقیت‌آمیز کشته و زخمی شدند و تعداد زیادی از آن‌ها به مناطق اطراف متواری شده‌اند.   المسیره نت انتهای پیام/ 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۵۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله به رفح برای اسرائیل فاجعه‌بار خواهد بود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، «اسرائیل زیو» سرلشکر ذخیره و رئیس سابق شعبه عملیات ارتش رژیم صهیونیستی درباره پیامدهای حمله زمینی گسترده به رفح هشدار داد و تاکید کرد که چنین عملیاتی «بسیار خطرناک» است.

این مقام نظامی صهیونیست اذعان کرد که حماس در حال تدارک یک کمین راهبردی برای ارتش اسرائیل در صورت حمله زمینی گسترده به رفح است که برای اسرائیل فاجعه‌بار خواهد بود.

وی افزود: با توجه به این واقعیت که رفح علاوه بر حساسیت مصر و آمریکا نسبت به آن، مکان بسیار دشوار و شلوغی برای جنگیدن است، هر گونه عملیات زمینی گسترده در رفح دارای ریسک بالا و خطرناک‌تر از هر عملیاتی خواهد بود که ارتش تا کنون در نوار غزه انجام داده است.

اظهارات این مقام صهیونیست در حالی است که گروه‌های مقاومت فلسطین اعلام کرده‌اند که برای هرگونه سناریویی در صورت تجاوز مستمر رژیم اشغالگر به نوار غزه از جمله تهاجم زمینی به رفح آماده هستند.

کد خبر 6089048

دیگر خبرها

  • تسلیم شدن ۱۰۰ تروریست الشباب سومالی
  • کارشناس یمنی: وعده صادق، شکستن مستحکم‌ترین قلعه جهان بود
  • عملیات بیت المقدس نقطه عطف دفاع مقدس است
  • میلیون ها یمنی خواستار ادامه عملیات علیه اشغالگران شدند
  • راهپیمایی باشکوه یمنی‌ها در حمایت از غزه
  • نظر رهبر انقلاب درباره اهمیت تاریخی و راهبردی علمیات وعده صادق
  • حمله به رفح برای اسرائیل فاجعه‌بار خواهد بود
  • نظر رهبر انقلاب درباره اهمیت تاریخی و راهبردی عملیات وعده صادق
  • دفاع مقدس برگرفته از تاسوعا و عاشورای حسینی است/ عملیات وعده صادق نتیجه خون شهداست
  • یمنی‌ ها کشتی تجاری اسرائیل را هدف قرار دادند