Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@15:11:46 GMT

احداث 150 واحد مسکونی برای ایتام جالق توسط خیر کشوری

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۸۵۴۷۲

احداث 150 واحد مسکونی برای ایتام جالق توسط خیر کشوری

یک خیر نامی کشور احداث 150 واحد مسکونی تحت عنوان "شهرک مولانا" برای ایتام بخش جالق را متقبل شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهامون، محسن ابریشمچی یکی از خیرین به نام کشوری با فرماندار سراوان و بخشدار جالق دیدار کرد که این دیدار با حضور جمعی از مسئولین و مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان سراوان انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



درویش نارویی فرماندار سراوان در حاشیه این دیدار گفت: ابریشمچی یکی ازخیرین نامی کشور است که نزدیک به 72 مدرسه در جنوب کرمان احداث کرده است.

وی افزود: این خیر اقدامات مناسب و خداپسندانه ای را در دشتیاری، ایرانشهر و مهرستان نیز انجام داده است.

فرماندار سراوان ادامه داد: پس از بازدید های انجام شده، این خیر نامی کشور ساخت یک مجتمع مسکونی جهت بهره مندی ایتام و نیازمندان را متقبل شد.

نارویی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه یک مجتمع مسکونی نیاز به مراکز آموزشی و بهداشتی و دیگر مراکز فرهنگی دارد، این امر با پیگیری و همکاری بنیاد مسکن و راه و شهرسازی انجام خواهد شد.

وی متقبل شدن احداث یک مجموعه مسکونی را یک اقدام ارزشمند و بی سابقه دانست، تصریح کرد: بایستی همه موانع و محدودیت ها توسط سازمان های اجرایی مربوطه رفع تا جهت رفع نیاز اساسی قشر محروم جامعه قدمی برداشته شود.

لازم به ذکر است مقرر شد احداث مجموعه مسکونی تحت نظر انجمن خیرین مسکن ساز در راستای اخذ فضای مورد نیاز اقدامات لازم انجام شود.

همچنین روابط عمومی بخشدار جالق اعلام کرد که پس از بازدید ابریشمچی خیر نامی کشور  که علاقه خاص به مولانا دارد، مقرر شد یک مدرسه 9 کلاسه، مدرسه 6 کلاسه در منطقه سورو، تکمیل سالن ورزشی، تکمیل سالن ورزشی و 150 واحد مسکونی در یک مجموعه تحت عنوان (شهرک مولانا) برای ایتام بخش جالق احداث شود.

در ادامه این اطلاعیه آمده است که پس از پیگیری های انجام شده با مدیران راه و شهرسازی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و شهرداری، زمین مورد نظر جهت احداث مجموعه مسکونی تأیید شد تا اقدامات لازم و قانونی تملک انجام شود.


انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۸۵۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در استان بوشهر

به گزارش خبرنگار مهر، محمدهادی رستمیان سه‌شنبه‌شب در نشست شورای مسکن استان بوشهر اظهار داشت: به منظور تأمین مسکن در استان بوشهر اقدامات خوبی صورت گرفته و برخی از طرح‌ها در حال بهره‌برداری است.

وی از آغاز ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: تسریع در روند ساخت مسکن در استان بوشهر را به عنوان یک برنامه مهم در دستور کار داریم.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر افزود: مدیریت استان در اجرای طرح نهضت ملی مسکن، پای کار است و پیشرفت قابل توجهی در این پروژه‌ها داریم.

کد خبر 6087142

دیگر خبرها

  • افتتاح هشت هزار و ۴۰۴ واحد مسکونی در آذربایجان شرقی
  • آغاز عملیات اجرایی ۱۳۴ واحد مسکونی در شهر گهرو
  • شناسایی ۱۰۰ مدرسه خطرآفرین در چهارمحال و بختیاری
  • نیاز چهارمحال و بختیاری به احداث ۱۰۰۰ کلاس درس
  • ساخت بیش از ۵۰ واحد مسکونی در صومعه سرا
  • «صنعت شهر» در کرمانشاه احداث می‌شود
  • بیش از ۶۰۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در ایلام در حال ساخت است
  • احداث مجموعه ورزشی امامزاده یحیی
  • ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی زنجان در دست ساخت است
  • ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در استان بوشهر